Advertentie | |
|
![]() |
|
ik gebruik nu lifetec (van de aldi)
werkenn perfect daarvoor had ik een spindle van traxdata, daarvoor platinum. af en toe nog een los cdtje gebruikt (phillps, somy, white label, MMore. nog nooit een cdtje mislukt
|
Taiyo's all the way (Taiyo Yuden cd's dus, vroeger altijd Philips Silver Premium gebruikt, ik heb net 2 Tybo cakeboxes van 50 stuks thuis, die komen ook van Taiyo Yuden
![]() ''Taiyo Yuden Een zeer hoge kwaliteit, goede compabiliteit met audio apparatuur (vooral Autoradio's), en vooral een gegarandeerde levensduur van meer dan 100 Jaar maken van de Taiyo's de beste CDR voor thuis en professioneel gebruik. Taiyo Yuden Op spindel of in jewelcase Vanaf € 0.30 Nieuw ! TYBO Wat is volgens onze klanten een goede CDR? Een Taiyo met een matgrijze bovenlaag, enkele streepjes en niet te veel tekst. Hier is hij dan : TYBO Tybo 40X Op spindels van 50 of 100. Vanaf € 0.37'' www.cdrwinkel.com TECHNISCHE SPECIFICATIES Technology Write Once Recording Sides 1 Storage Capacity 650 / 700MB Orange Book Std. part II vers 3.1 Substrate Pregrooved Polycarbonate Recording Layer Organic cyanine dye Disk -Outer Diameter -Inner Diameter -Thickness 120mm 15mm 1.2mm Track Pitch spiral 1.6µm Recording Speeds 1/2/4/6/8/10/12/16/20/24 Scanning Velocity 1.2m/s Archival & Shelf life > 100 Years Environmental Conditions -5 to +40°C |
![]() |
|
Verwijderd
|
Taiyo Yuden en Mitsui all the way hier.
En dat zijn, mede met Kodak, domweg de beste. Ergens nooit problemen mee hebben gehad is nog steeds geen garantie voor een lange levensduur, iets waar ik absoluut geen risico mee wil nemen. En zo duur zijn Taiyo Yudens niet op een spindeltje van 100. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |