Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() GBA=32-bits...zit dus wel effe verschil in enne een SNES is niet portable!!! de "nieuwe"PSX(kleiner formaat) die zelf 300,- kost en een apart schermpje(die niet eens van Sony zelf is maarja) kost 350,-!!!! met een GBA ben je niet alleen goedkoper uit, het is kleiner met strakke graphics die de PSX evenaren, maar Sony zet er wel een sticker op van: "portable"!!!!!!!!!!!!!!! ------------------ It was an evening i shared with the sun, to find out where we belong. From the earliest days we were dancing in the shadows!!!! [Dit bericht is aangepast door Lakini's Juice (08-08-2001).]
|||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
dr zijn ook aspecxts warin gba de psx verslaat .. en dat ie zonder 3d engine toch polygons trekt zegt al heel wat ( tony hawk gebruikt polygons en als je t spel starfight (trieste naam) wat ergens eind dit jaar uitkomt dat is vrij goeie 3d voor t eerste jaar van de console ) ohja ff .. final fantasy 7 was al mogelijk te porten voor gbc ( ofcourse met minder kleuren ) en is absoluut te doen op gba ... ZO bijzondere technology wordt er ook weer niet gebruikt ( dis al andere met deel 8 en 9 die kunnen niet op gba ) maar vergelijk de eerste hiQ gba rpgs ( golden sun en magical vacation) is met de eerste generatie playstation rpgs ( arc the lad en beyond the beyond ) en supernes rpgs ( final fantasy 4 en mystic quest ) en je snapt dat de gba grafisch ver vooruit ligt ( grotendeels door de ervaring van de developers ). en die nieuwe compressie technology is al klaar ( waarmee een hele film op 1 cartridge kan worden gestopt ) dus filmpjes gaan dr 0ok tussen komen. wacht t allemaal maar af ![]() het is zeker een goeie koop maare niet als je vooral in een donker kamertje speelt het scherm is namelijk slecht afgesteld. gametips om te kopen : advance wars ( HET brillianste gba spel ) , lady sia ( leuke platform/adventure game met handgetekend backgrounds echt heel mooi beter als first generation psx platformers ) , mario kart ( duh ) , doom ( als je dr van houd ) , golden sun ( maar nog ff geduld .. hoop dat t verhaal een beetje te doen is ) castlevania ( nais ) ... binnenkort uitkomende interessante games : tekken advance , sonic advance , magical vacation , street fighter alpha 3 , guilty gear x , king of fighters , gradius galaxies (eindelijk) , boxing fever(als je van boxen houd ) , planet of the apes (voor flashback fans) , flashback sequel ( nog beter voor flashback fans ![]()
|
![]() |
goeie koop, ik vind em leuker dan de N64, spelletjes zijn wel duur voor een handheld, maar de GFX zijn fantastisch, en het geluid is gewoon super.
Kuru Kuru Kururin is trouwens een aanrader (als je van spelletjes van het pacman&tetris gehalte houd)
|
![]() |
He kerel, ik ben niet halfgaar hoor, ik weet ook dat 3e bit niet veel zegt hoor, by the way, in jouw verhaal bevestig je mijn gedachten, en dat het geen finalfantasy draaien kan beweer ik niet, maar zeker niet zo mooi als psone wat ik bedoelde te zeggen. En dat eerste jaar dat de psx spellen minder zijn dan nu de eerste gba-spellen is ook geen vergelijking omdat er nu zoieso veel meer ervaring is opgedaan en het niet veel nieuws meer is, behalve dat het in een klein doosje zit dan. Ik merk wel dat je diehard voor gba bent. Begrijp me verder niet verkeerd hoor, ik heb niks tegen het apparaat, wilde even vertellen dat op grafisch gebied gba niet kan tippen aan psone(uit psone is veel meer uit te halen), wat een heel ander beeld geeft dan het bericht daarvoor deed vermoeden.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() maar ik ontken ook niet dat PSone grafisch hoger staat .. maar wat ik bedoelde dat de eerste generatie gba spellen beter zijn als eerste generatie psx spellen gaat meer om t feit dat we t over eerste generatie hebben en dr nog geen console is geweest die NIET gigantisch vooruitgegaan is in de laatste generatie ... de GBA is bovendien hardware-expendable via cartridges ( iets wat psx niet is door t cd-systeem ) ze zouden dus betere technologie in de cartridges kunnen zetten ( 3d engine ) wat de kwaliteit weer omhoog trekt het enigste waar gba altijd aan vast zal zitten is de super lage resolutie overigens hou ik bijna alleen maar van 2d games en die zie je gewoon te weinig uitkomen op de consoles en das jammer .. want met zo een ding als de PS2 kan je een supergave supermooie 2d game maken maar het lijkt alsof bedrijven de makkelijke weg nemen ( ja 3d IS de makkelijke weg .. vooral dan omdat ze de zelfde engine overnieuw kunnen gebruiken en pixeltekenaars die goed zijn zijn rare )
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Game consoles Balance | 8 | 06-09-2009 19:00 | |