Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-03-2001, 13:33
McM@dj
McM@dj is offline
Hey al, zijn er hier mensen die kingpin spelen? aangezien er dat toch al niet veel zijn hier in ned. misschien kan ik hier wel wa gastjes vinden. En ik daag jullie uit voor n 1-1 lol, http://nldds.homestead.com
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-03-2001, 19:27
oneMen
oneMen is offline
Ik vind het nog steeds een heel vet spel, maar ik heb hem nog niet...
misschien als ik een keer een aanbieding zie ofzo...

Oud 26-10-2001, 17:21
Tidus Almasy
Tidus Almasy is offline
Wij hebben het spel, hij is echt wel stoer maar het begint mij toch wel een beetje te vervelen, het is zoveel van hetzelfde en bij de treinen vind ik het saai. Jammer genoeg is de cdrom ermee opgehouden dus kunnen we het helemaal niet meer spelen.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2001, 04:20
MaakUt
MaakUt is offline
bij mij is om een of andere rede het menu helemaal fucked up en loopt ie daar vast.. je kan helemaal niks instellen zonder eerst in het menu te gaan.. ik het het dus nooit kunnen spelen...
Oud 27-10-2001, 10:03
Frank
Frank is offline
Hoe gaat dat spel?
Oud 29-10-2001, 18:04
Tidus Almasy
Tidus Almasy is offline
Het spel begint als je in elkaar word geslagen in een steeg, dan wil je wraak nemen en hoor je hem zeggen, I will burry those motherfuckers. Dan loop je het straatje uit en vraagt een zwerver of je een crowbar wilt kopen for een dollar, handig beukwapen. Verder staat een gozer met een ranzige hoer te kletsen en als je haar aankijkt word die gozer pist en zegt hij dat als je je niet omdraait dat hij je in elkaar beukt. Het gaat er om om wraak te nemen, en je bevind je altijd in van die ranzige steegjes enzo waar allemaal tuig rondloopt. Het spel is nogal gewelddadig, je kunt dus dikke ruzie gaan zoeken met mensen door ze uit te schelden soms worden ze erg boos als je door gaat en trekken ze hun wapen dus moet je ze snel overhoop knallen. Begevement kom je echt van die bendes met een naam tegen enzo, ook bieden sommige mensen zich aan om je te helpen en heb je dus een werker voor je die als wapen stalen pijpies tot shotguns en miniguns dragen, als ze bijna dood zijn zeggen ze zoiets van I'm hurt real bad man. Wel lache. Om nog iets op te noemen, als iemand je een lift heeft gegeven vraagt hij om geld waarop je zijn hoofd eraf knalt en zegt, fucking shit! Erg tof spel hoor, erg interactief.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2001, 14:43
Frank
Frank is offline
HeHe Cool.. die mot ik ook ff hebben
Oud 30-10-2001, 18:55
Tidus Almasy
Tidus Almasy is offline
Citaat:
Frank schreef:
HeHe Cool.. die mot ik ook ff hebben
Dan mot je hem wel illegaal kopen, hij is namenlijjk niet meer in de winkel verkrijgbaar, ze gaven als reden daarvoor omdat ze dachten dat soldier of fortune veel meer zou aanslaan, lijkt mij een bullshit verhaal omdat kingpin veel toffer is. Ik denk dat hij uit de winkel is gehaald omdat hij gewoon wat erg gewelddadig is en dan geen kindervriendelijk spel is. Best wel jammer dus.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2001, 18:40
Frank
Frank is offline
Citaat:
Dan mot je hem wel illegaal kopen, hij is namenlijjk niet meer in de winkel verkrijgbaar, ze gaven als reden daarvoor omdat ze dachten dat soldier of fortune veel meer zou aanslaan, lijkt mij een bullshit verhaal omdat kingpin veel toffer is. Ik denk dat hij uit de winkel is gehaald omdat hij gewoon wat erg gewelddadig is en dan geen kindervriendelijk spel is. Best wel jammer dus.
ik heb em nu, maar alle skins van de mensjes en van de muren zijn rood. Ze hebben wel een jasje aan maar rest van lichaam is rood :/

edit: ff die Quote ervoor verwijderd

[Dit bericht is aangepast door Frank (01-11-2001).]
Oud 02-11-2001, 14:11
Tidus Almasy
Tidus Almasy is offline
Vaag!
Met citaat reageren
Oud 02-11-2001, 14:32
Lotus11
Lotus11 is offline
"You are hardcore, you can definitly join the JOKERS" hehe
Met citaat reageren