Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Col uit CS
Mp5 uit CS Deagle uit CS P90 uit CS en de sniper die alleen de CT heeft, ben ff de naam kwijt) uit CS M16 uit Infiltration (UT mod) [Dit bericht is aangepast door Stff (03-11-2001).]
|||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() en wat dachie van de Charge uit q3fortress "charge set.. Megagun> hey killahguy.. follow me.. Megagun> look above you killah.. Killahguy> uh-ow Megagun> BOOOOOOOOOOm Killahguy is killed by Megagun's charge " hehehe ![]() en de bioweapon uit UT is ook gaaf.. *denkt* owja de bouncy-bomb uit doom!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() en wat dachie van de Charge uit q3fortress "charge set.. Megagun> hey killahguy.. follow me.. Megagun> look above you killah.. Killahguy> uh-ow Megagun> BOOOOOOOOOOm Killahguy is killed by Megagun's charge " hehehe ![]() en de bioweapon uit UT is ook gaaf.. *denkt* owja de bouncy-bomb uit doom!!!! ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Maar de Redeemer blijft ![]() MONSTER KILL! ![]() Uit de C&C reeks vind ik de nuke van de soviets en de chronosphere van de allies de betere (super)wapens.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Super Maffia Game! Jeroene | 3 | 03-09-2014 17:39 | |
Games |
Maffia Game - School project Jeroene | 5 | 07-11-2013 23:58 | |
Games |