Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ach... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Desalniettemin steekt dit gedicht met kop en schouders boven het Dikkie Dik niveau van dit "dichtersforum" uit. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
zeik zeik zeik
lol man ik denk dat veel mensen hier niet dichten om goedegedichten te maken maar om een uitlaat klep te hebben. en ondertussen toch nog wat ability op te doen, maareuh beuh! wees vrolijk en schrijf dichtersforum niet tussen "" want ja het zijn wel gedichten, misschien niet suppa maar wel ........ ach ik verspil energie mauw maau ik zeik nu net zo hard gvd ow eeuh over gedicht hehe; vind het wel mooi maar vooral door de mooie engelse woorden, moet eerlijk zeggen dat ik em niet helemaal vat kat (he ik rijmde) foei
||
![]() |
Citaat:
"sabre" rijmt niet op "art-macabre", even voor de goede orde. "A vicious circle" is geen 'vicieuze cirkel'. "paralysed" is fout, 'paralyzed'. "fluent fright" is regelrechte onzin. Alle 'veens' zitter er in om aan te geven dat men de moeite niet neemt om ze goed te gebruiken, gebrek aan respect voor nuance? De oproep is arrogant en aanmatigend, gelukkig twee mensen die dat inzien. Als je de taal niet waardeert moet je maar lekker proza gaan schrijven, stoort het me minder. Sommige mensen zouden hun staart eens iets moeten inrollen in plaats van haar onder mijn voeten te leggen ![]() [the Jester takes his bows, slips into the crowd, as the actors fade away] "savatage, {Gutter Ballet}" |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar dat was het niet, het was iets ergers. Een uiting van "een sentiment van verhevenheid", maar dan wel op een forum dat je zelf nodig hebt voor je gedichtjes. Jammer, want je zeikt zo jezelf af... |
![]() |
|
![]() |
Mmm, ik predik juist nuance, kennelijk niet goed genoeg.
1) Shakespeare? Spenser ![]() 2) Woordenschat? Ach, ik hou van mooi beschrijvende poëzie, niet altijd zo recht-door-zee. Een woordenboek is me liever dan een MA Engels. 3) Je 'moet' niet zo haarkloven, niet goed voor je. Ik 'zeg' ook 'alles' met 'x', opdat de 'noodzaak' belicht blijft. 4) Mag ik alsjeblieft eens een citaat plaatsen? Waarom zou je daar een punt van maken? Moet ik hem voor je uitleggen? 5) Wij zijn niet van mening dat we onnodig aanmatigend waren. ![]()
||
![]() |
Citaat:
Dan voel je je tenminste niet "anders" dan de rest wanneer je Beckett leest met Muse aan op je discman!
|
|