Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-12-2001, 14:01
LennArt
Heej
Ik heb net een klein leveltje gemaakt met unreal ed maar als ik hem wil spelen ga ik de hele tijd dood weet jij hoe dat kan en hoe je het moet verhelpen?? laat het me dan ff weten
cya,
Lennart
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-12-2001, 14:07
Kojiroh
Kojiroh is offline
Te weinig player starts.
Iedereen word dan op dezelfde plek gespawned, wat resulteert in een oneindige string van telefrags.
__________________
To beat me, you'll have to be me.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2001, 16:16
Kojiroh
Kojiroh is offline
Zo opgelost????
__________________
To beat me, you'll have to be me.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2001, 21:03
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
vergeet ook niet te rebuilden he
__________________
man, it must be great being you watching me.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2001, 21:09
Erwie
Erwie is offline
Je kan denk ik dan toch ook de bots uitzetten? Dan ben jij de enige die op die plek spawnd.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2001, 21:25
Kojiroh
Kojiroh is offline
Maar ik denk niet dat ie dat zal doen, dat zou namelijk zijn level nogal saai maken.
Ook is het level dan opzich eigenlijk waardeloos, omdat je het juist maakt voor multi- player/bots.
__________________
To beat me, you'll have to be me.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2001, 22:28
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
Citaat:
Kojiroh schreef:
Maar ik denk niet dat ie dat zal doen, dat zou namelijk zijn level nogal saai maken.
Ook is het level dan opzich eigenlijk waardeloos, omdat je het juist maakt voor multi- player/bots.
misschien is ie nog in de begin fase van het maken...?
als ik een map maak boeit het me geen hol wat de bots er van denken
eerst het level zelf maken en dan de botpaths ed toevoegen...

[Dit bericht is aangepast door BendeBen (21-12-2001).]
__________________
man, it must be great being you watching me.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2001, 18:50
Kojiroh
Kojiroh is offline
Citaat:
BendeBen schreef:
misschien is ie nog in de begin fase van het maken...?
als ik een map maak boeit het me geen hol wat de bots er van denken
eerst het level zelf maken en dan de botpaths ed toevoegen...

[Dit bericht is aangepast door BendeBen (21-12-2001).]
Alsof hij mij wel boeit wat die bots ervan denken. Het gaat erom dat je meestal je levels met meerdere player starts bouwt.
Meestal heb ik in UnrealEd toch al gezien wat mijn level word inclusief grafische fouten. Dus ik test mijn levels gewoon met bots, ook in verband met muurdiktes en geluidsverplaatsing.
Anders kom je er straks achter dat je o zo mooit gebouwde hal een acoustiek van nul heeft. Is ook zwaar lullig.
__________________
To beat me, you'll have to be me.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2001, 21:36
Frank
Avatar van Frank
Frank is offline
lennart je vergeet idd te rebuilden

F9 of F10 of F11
;D we zouden samen een maken toch?
__________________
True in the game, as long as blood is blue in my veins
I pour my Heineken brew to my deceased crew on memory lane
Met citaat reageren
Oud 22-12-2001, 21:41
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
Citaat:
Kojiroh schreef:
Alsof hij mij wel boeit wat die bots ervan denken. Het gaat erom dat je meestal je levels met meerdere player starts bouwt.
Meestal heb ik in UnrealEd toch al gezien wat mijn level word inclusief grafische fouten. Dus ik test mijn levels gewoon met bots, ook in verband met muurdiktes en geluidsverplaatsing.
Anders kom je er straks achter dat je o zo mooit gebouwde hal een acoustiek van nul heeft. Is ook zwaar lullig.
wtf sinds wanneer kan je de acoustiek bepalen in UT?

als je geen licht en geluid door de muren wil hebben moet je ze apart van elkaar maken
beetje gaar om in iedere kamer een teleporter te doen :/
dus als je de kamers wel aan elkaar maakt heb je geluid/licht van de andere kamer op de muur aan beide kanten

(met licht bedoel ik het licht van wat je wapen maakt als het schiet, ben woord daarvoor ff kwijt)
__________________
man, it must be great being you watching me.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2001, 22:16
Kojiroh
Kojiroh is offline
Ok, sorry misschien een beetje gaar neergezet, maar je kunt in zeker zi de accoustiek in bijvoorbeeld een hal bepalen door bepaalde lagen en vormen voor wanden te gebruiken. Als je over de vloer bijvoorbeeld een scwitvh zet die geluid triggerd als je eroverheen loopt, vervolgens een beetje ruimteleijkheid toevoegt aan de kamer. Je zet een bijvoorbeeld een dak hoer neer en daartussen een andere texture met layer. Het geluid gaat dan door die layer, de ruimte klinkt dus holler dan dat je ziet. Zo zijn er nog meer tricks die je kunt gebruiken.
__________________
To beat me, you'll have to be me.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2001, 23:28
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
Citaat:
Kojiroh schreef:
Ok, sorry misschien een beetje gaar neergezet, maar je kunt in zeker zi de accoustiek in bijvoorbeeld een hal bepalen door bepaalde lagen en vormen voor wanden te gebruiken. Als je over de vloer bijvoorbeeld een scwitvh zet die geluid triggerd als je eroverheen loopt, vervolgens een beetje ruimteleijkheid toevoegt aan de kamer. Je zet een bijvoorbeeld een dak hoer neer en daartussen een andere texture met layer. Het geluid gaat dan door die layer, de ruimte klinkt dus holler dan dat je ziet. Zo zijn er nog meer tricks die je kunt gebruiken.
ik d8 dat echo enzo door EAX kwam...
__________________
man, it must be great being you watching me.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2001, 14:43
Kojiroh
Kojiroh is offline
Ja, en waarop gebaseerd bereknt EAX zijn geluid??
Juist, het level en de gebruikte layers van de textures. En de extra geluiden die je er zelf in zet natuurlijk.
__________________
To beat me, you'll have to be me.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware [File] .umx bestanden afspelen
Verwijderd
3 19-03-2005 12:35
Games Unreal Tournament 2004 Editor's Choice First
Woestijnpinguin
0 06-09-2004 21:37
Software & Hardware [Imaging] 3D Architect modelling
Q
3 28-06-2004 22:36
Games Geen Thief 3 editor bij Thief 3. teken petitie!
freyk
9 13-05-2004 14:33
Games Het Grote Unreal Tournament 2003 Topic
NightmareZ
567 16-03-2003 14:37
Games unreal tournament 2003 editior
king112
3 08-07-2002 10:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:44.