Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Meestal heb ik in UnrealEd toch al gezien wat mijn level word inclusief grafische fouten. Dus ik test mijn levels gewoon met bots, ook in verband met muurdiktes en geluidsverplaatsing. Anders kom je er straks achter dat je o zo mooit gebouwde hal een acoustiek van nul heeft. Is ook zwaar lullig.
||
Citaat:
als je geen licht en geluid door de muren wil hebben moet je ze apart van elkaar maken beetje gaar om in iedere kamer een teleporter te doen :/ dus als je de kamers wel aan elkaar maakt heb je geluid/licht van de andere kamer op de muur aan beide kanten (met licht bedoel ik het licht van wat je wapen maakt als het schiet, ben woord daarvoor ff kwijt)
|
![]() |
Ok, sorry misschien een beetje gaar neergezet, maar je kunt in zeker zi de accoustiek in bijvoorbeeld een hal bepalen door bepaalde lagen en vormen voor wanden te gebruiken. Als je over de vloer bijvoorbeeld een scwitvh zet die geluid triggerd als je eroverheen loopt, vervolgens een beetje ruimteleijkheid toevoegt aan de kamer. Je zet een bijvoorbeeld een dak hoer neer en daartussen een andere texture met layer. Het geluid gaat dan door die layer, de ruimte klinkt dus holler dan dat je ziet. Zo zijn er nog meer tricks die je kunt gebruiken.
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[File] .umx bestanden afspelen Verwijderd | 3 | 19-03-2005 12:35 | |
Games |
Unreal Tournament 2004 Editor's Choice First Woestijnpinguin | 0 | 06-09-2004 21:37 | |
Software & Hardware |
[Imaging] 3D Architect modelling Q | 3 | 28-06-2004 22:36 | |
Games |
Geen Thief 3 editor bij Thief 3. teken petitie! freyk | 9 | 13-05-2004 14:33 | |
Games |
Het Grote Unreal Tournament 2003 Topic NightmareZ | 567 | 16-03-2003 14:37 | |
Games |
unreal tournament 2003 editior king112 | 3 | 08-07-2002 10:29 |