Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik heb er zelf ook vaak last van...
deze site geeft tips, misschien zit er iets handigs bij: http://www.leidenuniv.nl/bvdu/sz/so/concendo.html
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou niet weten wie op school mij kan helpen, in vertrouwenspersonen heb ik geen vertrouwen meer. Ik heb ook geen therapeut. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Erg veel last van
![]() Tot nu toe ging ik door de HAVO en mijn studie tot Software Engineer haast zonder na te denken. Pas enkele weken geleden kwam ik mezelf tegen vanwege ietwat ingewikkelde opgaven over discrete Wiskunde en diverse semantiekregels. Op een gegeven moment voelde ik mij echter erg dom, omdat een ander die ik van vroeger ken wél die modules gehaald heeft en hij helemaal niet zo slim is. 2 rusteloze nachten leidden ertoe dat ik het nu weer simpel vind ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Toen ik op school zat, schreef ik alles wat in mijn hoofd zat in steekwoorden op (net als in dat topic van Gwennygirl
![]() , en dan was het soms wel uit mn hoofd. Heb ook een tijdlang gedaan, als ik alle woordjes van Frans ken, mag ik dit en dit (weetikveel, bellen oid ![]() en als ik het echt wilde hielp dat wel ![]() Nouja, moet eiglijk mn mond houden, ben 2 x blijven zitten, maar wilde toch ff antwoorden ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Concentratieproblemen terwijl examens naderen! ecostudent | 4 | 22-04-2013 22:39 | |
Lichaam & Gezondheid |
Concentratieproblemen RHCP_NAC | 9 | 23-10-2008 15:14 | |
Lichaam & Gezondheid |
Concentratieproblemen Juda[NL] | 24 | 06-04-2006 22:05 | |
Psychologie |
depressiesss load_harmony | 32 | 12-03-2003 09:32 | |
Psychologie |
Ze zijn een beetje aan ’t vechten binnen in… Elka | 17 | 09-10-2002 16:58 | |
Psychologie |
Niveau lager gaan op school? Sannetje | 9 | 01-03-2002 17:26 |