Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-03-2002, 21:27
Little me
Little me is offline
Nou, ik zou graag willen weten hoe het allemaal zit met anale sex.... Ik had van een vriendin gehoord dat het best wel pijnlijk is voor een meisje..... Nu weet ik niet zo goed hoe ik dit moet aanpakken.

Mijn vriendje en ik willen het allebei wel proberen, maar ik heb het alleen nog nooit gedaan (hij ook niet trouwens). Kan iemand mij hiermee helpen, hoe ik dit moet aanpakken??
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 21:36
-huktie-
-huktie- is offline
Schijnt dat je je goed moet ontspannen en zeker er niet te veel in moet stoppen (staat er ook lekker geschreven ).
Homo's gebruiken soms poppers, want die laten de kringspier open staan. Zou ik niet doen als ik jou was, de bijwerkingen zijn niet fijn.
Oud 21-03-2002, 21:39
MP-nl
MP-nl is offline
Veel glijmiddel bij de hand hebben zodat je lekker veel op je bruine sterretje kunt smeren, je vriendje eerst met zijn vingers de boel een beetje op laten rekken, daarna meerdere vingers tegelijk erin, en daarna proberen zijn gevalletje, als ie heel stijf is, er langzaam in te drukken. En ja, jij moet je helemaal zien te ontspannen, anders lukt het echt niet.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2002, 22:14
Whuzz
Whuzz is offline
Ten eerste, doe het alleen als je het écht wilt, maar dat geld eigenlijk voor alles dat met seks te maken heeft.
Als je niet voorzichtig bent kán het pijn doen, zowel voor de jongen als voor het meisje, maar als je alles rustig doet, er de tijd voor neemt en niet te wild tekeer gaat doet het geen zeer. Als het dat wél zou doen zou niemand er namelijk aan beginnen.

Belangrijk is dat je ontspannen bent en da's erg moeilijk de eerste keer. Zorg dat je een standje kiest waaarbij het meisje de volledige controle heeft. De jongen moet eigenlijk alleen maar stilliggen, zodat het meisje rustig het tempo en de beweging kan bepalen.
Gebruik een beetje glijmiddel. Speeksel of vaginaal vocht kan, maar glijmiddel werkt vaak net iets beter. Als het pijn doet, niet forceren, niet gaan doorbijten, gewoon nóg rustiger aan doen...

Als het goed gaak kan het erg lekker zijn. Niet iedereen vindt het prettig, maar sommigen zweren erbij.

suc6!
Oud 22-03-2002, 17:39
BubbleBoy
BubbleBoy is offline
Gewoon kont omhoog en gaan met die banaan

nee je moet gewoon rustig aan doen, en ontspannen. Verder lijkt het me ook wel handig om het eerst goed schoon te maken. Of je moet houden van bruine brokjes die mee komen als die er uit komt

Verder moet jij het tempo bepalen, als je meer info wilt over Actief Anaal kijk dan op:

http://utopia.knoware.nl/users/hansw...k/analesex.htm

doei ,

BubblebOy
Oud 22-03-2002, 18:34
Little me
Little me is offline
[QUOTE]BubbleBoy schreef:
[B]Gewoon kont omhoog en gaan met die banaan

Of je moet houden van bruine brokjes die mee komen als die er uit komt

Gatverdamme!!!! Nou bedankt.....

Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 21:46