Advertentie | |
|
![]() |
|
tsja, na, vandaag bij yorcom geweest. ze wilden eerste het hele mobo doormeten op kortsluiting. en zouden voor me 2uur bellen hoe het er mee stond. dat bellen is nooit gebeurt en toen ik om 3uur bij yorcom kwam hadden ze nog niets gedaan. ze waren er mee bezig. dus ik weer naar huis en om 4uur eens gebeld hoe het er mee stond. ze hadden het doorgemeten en de hele serie mobo's die ze in huis hadden bleek dit deffect te hebben een slechte serie dus. maar aangezien ze daar al om 4uur dicht gaan zal ik tot morgen moeten wachten voordat ik mijn P4PE (geen vertrouwen meer in de p4s8x) kan ophalen
-de postbode-
|
nou, dan hier het laatste verslag
![]() ![]() de postbode- die iedereen dit bord kan aan bevelen
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
(En dat terwijl het mn (bijna) buren zijn! ![]()
||
Citaat:
De fsb van mijn mobo gaat ook tot 200...Maar je kan toch niet ip dubbele kloksnelheid draaien dacht ik...dat is waanzinnig of niet? dat 4/5 fsb ding en ram divider snap ik al helemaal niet sry ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
mobo past in desktop? Sjoukie | 4 | 04-10-2003 15:38 | |
Software & Hardware |
[MoBo] post een plaatje van je Mobo + info + jou ervaring ermee WolterB | 13 | 15-01-2003 18:02 | |
Software & Hardware |
[mobo, geluid en video] nieuwe setup loopt gewoon kl*te !!! Verwijderd | 20 | 18-09-2002 10:11 | |
Software & Hardware |
Andere Processor = ander Mobo? D@mien | 14 | 20-08-2002 04:06 | |
Software & Hardware |
[I-net + Mobo] Kan internet niet op...schuld nieuwe Mobo? D@mien | 9 | 07-08-2002 01:16 | |
Software & Hardware |
Kan ik een celeron566 op bepaald mobo kwijt? (mobo in topic) tacidvs | 2 | 19-05-2002 09:58 |