Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb dat ook wel eens gehad... Vertel je iets, wordt er in 1 x heel zwaar aangetild, terwijl t maar, voor mij dan, heel weinig betekende. Bij mij was het t geval dat zij gelijk had. Ik was thuis, ging erover nadenken en bed8: goh, dat mens heeft gelijk! Vond het in t begin ook vreemd en vaag, maar ging wel nadenken, omdat ik t juist zo vreemd vond wat ze zei. Ik denk dat jij dat ook moet doen. Denk erover na, zou er misschien niet iets kunnen zijn waar ze gelijk in heeft? Natuurlijk kan n hulpverlener er ook wel eens naast zitten, tis tenslotte ook maar n mens....
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik weet natuurlijk niet wat t is, en ik ga je ook niet vragen om het te vertellen, maar als ze je heeft geconfronteerd met dingen die misschien wel eens waar kunnen zijn, zou je er iets aan kunnen doen. Het is altijd shit als je door iemand geconfronteerd wordt met dingen die je liever niet wilt horen, maar het kan je wel vooruit helpen....
||
Citaat:
|
![]() |
|
Bij mij idd ook met anti-depressiva...huisarts al meerdere keren voorgesteld...ikke steeds geweigerd...en nog steeds. En mw over vrienden enz...dat ik geen relaties aan kon gaan...ik heb het tegendeel bewezen (ook dankzij die jongen
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Mja, zo heb ik dat gehad toen mij werd verteld dat ik toch op zijn minst een eetprobleem had. Er is door de dokter toen gezegd dat het best boulimia kon zijn (maar dat hij daar niet zo 1,2,3 over kon oordelen) Ik heb daar toen veel over nagedacht. Omdat ik me nooit van mn ware kant liet zien bij mn verschillende psychologen, is dit nooit bevestigd. Dat het erger was dan een beetje een eetprobleem kan ik denk ik wel stellen, maar ik weet het niet. Toen wist ik het zeker niet, want ik wilde helemaal niet ziek zijn! Maar ja.. We zullen het nooit weten he
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht Je Hart Topic-171 Nonny | 500 | 11-02-2014 21:34 | |
Psychologie |