Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
@Sander: stel dat je 2 grootheden A en B hebt en dat de verhouding tussen die 2 constant is, dan zal de grafiek waarbij A tegen B is uitgezet een rechte lijn zijn door de oorsprong. Als je goed kijkt naar de formule 1/z = a × m + b en als je b nul stelt zie je dat de verhouding tussen 1/z en m constant is (de waarde van die constante is a), en dat de grafiek waarbij 1/z tegen m is uitgezet in dat geval door de oorsprong gaat. Voor b niet nul krijg je, als je eveneens 1/z tegen m uitzet, een rechte lijn die door (0,b) gaat. Controleer het maar eens door een tabel van z, 1/z en m te maken en 1/z tegen m in een grafiek uit te zetten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Studiekeuze sector Economie of Zorg help mij aub verdwaaldmeisje | 3 | 07-03-2014 11:59 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[NA] Natuurkunde HELP ME havo3student | 7 | 17-11-2011 07:23 | |
[NA] Natuurkunde hulp!!! Dringend!!! Erphon | 3 | 08-10-2008 21:56 | |
natuurkunde help!! Gigli | 2 | 04-07-2004 16:53 | |
Natuurkundigen... Help mij! S | 11 | 13-09-2002 15:13 | |
:( :( :( help mij, antwoorden mavo 4 mix natuurkunde!!! heliojois | 1 | 25-08-2002 12:20 |