Advertentie | |
|
![]() |
|
hmm, ligt het aan mij of zij de topic starter een tv-out wilde zonder een nieuwe videokaart.
![]() mijn idee zou een matrox marvel g200tv pci zijn ![]() ![]() even een linkje k weet niet of je dr nog ergens nieuw aan kan komen maar 2e hands moet vast lukken. -de postbode- (ik heb nog zo'n kaartje liggen maar die is op het moment nog in gebruik)
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Er zijn waarschijnlijk wel DivX encoder/decoder kaarten, maar die--alsmede MPEG2-kaarten--zijn allemaal duurder dan een budget videokaart-cum-TV-out. Maar als je niet een nieuwe videokaart wil kopen dan heb je lijkt mij geen andere keus. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() De Geforce 2 MX 200, wat een waardeloos product is dat toch. BAH BAH en nogeens BAH. Dat ding is echt zo traag als dikke stront door een trechter (in de winter). Kortom, niet doen dus. Dan kan je beter iets meerbetalen voor een Geforce 4 MX 440 (+/-€80). Deze rent rondjes om zo'n waardeloze kaart als de GF2 MX 200. Zo, dat lucht op. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dat valt overigens wel mee hoor ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
-de postbode-
|
waarom moet het eigenlijk een geforce zijn? k herinderde me net weer een review van tom waarin de xabre wel aardig uit de bus kwam, en ja, na even zoeken http://www.tweakers.net/nieuws/22779/?highlight=xabre vooral over de TV-out was men erg te spreken. misschien iets voor de topic starter?
je hebt al een xabre-400 voor 88euro -de postbode-
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Laptop] Advies italianboy | 41 | 27-12-2003 10:36 | |
Software & Hardware |