Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hety is de bedoeling dat je zelf een titel verzint, evenals de tracktitels, er staan geen titels op het album (via setlists al wel op internet te vinden, maar dat zijn wel onzintitels, werktitels) |
![]() |
|
![]() |
Ik heb de CD ( ) ook en hij is ronduit geniaal, geen titels, geen titel van de CD, alleen maar een raar wit boekje, van vloeipapier lijkt het, en dan 72 minuten wegzweven op vage klanken, drumstel met tempo 30, keyboard en alpenhoornen er doorheen en dan dan die stem van die zanger die er schel doorheen klinkt, genieten!
||
Citaat:
ik vind gy!be toch echt anders qua sfeer, hoor! Beter... |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb dat laatste album ook gekauft en vind het wel leuk maar niet voor elk moment van de dag. Als je dood wil kun je die cd er best opzetten.
|
Sigur rós is ronduit geniaal. ik heb 2 albums van ze, agaetis byrjun en ( ). Persoonlijk vind ik ( ) beter, ook de hele sfeer om het album heen, het artwork en het feit dat het geen titels heeft, maken de plaat geniaal. Schitterende pianomelodietjes, die dan 7 minuten lang worden herhaald, zonder dat het verveelt. Geweldig. En dan die stem, die is ook gewoon geweldig. Persoonlijke favoriet van mij is het slot van ( ). Dat is niet uit te leggen...zooo mooi. Hoe dan ook, ik vind idd ook dat de muziek van deze band absoluut niet als achtergrondmuziek moet worden gedraaid. Dit is muziek van grote klasse, hier moet je je helemaal aan overgeven. Dames en heren, sigur rós is geweldig.
btw, heeft iemand ooit de videoclip van svefn-g-englar gezien ? mooi he...
||
Citaat:
![]() kopen geblazen !!
||
Citaat:
'deze cd is cool als je ind e zomer in de tuin zit'. 'ow, dan koop ikhem niet'. Ik bedoel, dat is toch smaak? Dan kan jij hem toch nog wel goed vinden en misschien helemaal niet geschikt voor in de zomer. Geef de band een eerlijke kans.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oftewel: haakje spatie haakje. Niet echt een titel inderdaad, maar dat klopt op een of andere manier wel bij de band en de muziek. Jónsi zingt toch in Hopelandic (en niet HopelandISH) en dat is geen bestaande taal. En IJslands kunnen we overigens ook niet verstaan. |
![]() |
||
Citaat:
MOgwai heeft toch ook titels en maakt een minder zware versie van dit soort muziek? Daarnaast zingt hij ook in het Ijslands, en dat wij dat niet kunnen verstaan betekent niet dat anderen dat niet kunnen...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Whoohoo, nieuwe CD'S SOAD en Rammstein Ymir | 35 | 03-05-2004 11:38 |