![]() |
|
Mijn stem is nooit hoog. (als ik hoger dan G-Snaar op mijn gitaar probeer te komen dan hapert mijn stem al gelijk)
Maar merk er weinig van omdat ik enig kind bij en ik 's ochtend niks tegen mijn ouders te melden heb.
|
![]() |
hmm, vaak is mijn stem helemaal weg wanneer ik net opsta. wanneer het kan blijf ik nog een tijd liggen zodat ik wat wakkerder ben en doordeweeks is er gelukkig meestal nog niemand op zodat ik nog niet hoef te praten (en chagerijnig te zijn, maar daar gaat het niet om).
tja, iets van antwoord is al gegeven, maar eigenlijk snap ik dan niet dat je dan wel lager dan normaal kunt zingen. of bedoel je dat je gemiddelde stem dan lager is... ofzo ![]()
|
gewoon ff inzingen 's ochtends dan!
je begint gewoon met een laag liedje dat je dus gewoon haalt en wanneer je stem een beetje op gang komt kan je vanzelf ook de hoge tonen halen. 't heeft niks met 't tijdstip te maken, maar gewoon met het gebruik van je stem, die in de nacht rust heeft gehad en dus weer op gang moet komen.
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
smorgens is mn stem altijd zo gaar als t maar kan
![]() laag gaatwel, heel laag gaat niet, en over hoog maar te zwijgen. ![]() savonds t tegenovergestelde, zeker als ik veel rook of drink kan mn stem SUPERlaag en ook vrij hoog.. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Kort verhaal VeGs | 13 | 02-06-2004 10:16 |