Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vind het zo echt niks meer aan. Snap niet WAAROM ze nou moeten gaan vechten en rellen.. Tis maar voetbal ,verliezen hoort erbij! Ik ben ook wel erg teleurgesteld als Ajax of Nederland niet doorga maar om nou rellen te gaan schoppen nee. Ik snap echt niet wat die mensen zich bezielen. :/ |
![]() |
||
Citaat:
|
TriestTriestTriestTriestTriestTriestTriestTriest
TriestTriestTriestTriest TriestTriestTriest TriestTriestTriestTriestTriestTriestTriest TriestTriestTriestTriestTriestTriestTriestTriest TriestTriestTriestTriest TriestTriestTriestTriestTriestTriestTriestTriest TriestTriestTriestTriestTriestTriestTriestTriest Gewoon zielig dus [Dit bericht is aangepast door Mitros (29-03-2002).] |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar ehm tja, die rellen: ![]() wel ok op zich dat de Utrecht supporters totaal afgesloten zaten, anders was het nog erger geweest. maar dat die zgn Ajax supporters op de 2e ring konden is gewoon slecht... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
ja jammer dat het zo moet voor die mensen die niet rellen.
Maar ja 2e helft was wel leuk en toch nog genoeg sfeer om naar te kijken dacht ik toch wel. Helaas dat het altijd weer penals zijn. Dat is gewoon een soort van loterij. Kijken wie het verkeerde kaartje pakt. Beter verzinnen ze iets orgineels. Wie het meest van de middellijn in het doel schiet of dichtst bij komt. Heb je tenminste nog ervaring voor, nodig. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ben je soms ook zo'n voetbalsupporter? Hoeveel van de wedstrijd zouden de bewuste voetballiefhebbers gezien hebben denk je? Ik denk weinig, want ze waren te druk bezig met het vergallen van een leuke wedstrijd voor de rest van het stadion. Lang leve Nederland waar alles mag en alles moet kunnen. Schieten om te doden vind ik, maar ja dat mag je vooral niet zeggen natuurlijk. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Het was natuurlijk zo'n zielige supporter die heeeeeeel toevallig midden in het gezeik stond, hoewel je verder als normaal mens absoluut niet per ongeluk in de buurt van het Utrecht-vak kon komen, maar goed. Als je in dit soort gevallen klappen krijgt (van wie dan ook, de ME of een medemongool) dan is dat je eigen schuld, had je eerder weg moeten lopen. En kom nou niet aan met: het zielige Utrecht-vak werd zomaar zonder reden aangevallen want het gemiddelde strafblad van die gasten is ook wel zo'n A4-tje of 30. Ik heb een jaar in Amerika gestudeerd en daar weten ze wel raad met dit soort verliezers, hoewel het daar gelukkig bijna niet voorkomt, omdat mensen daar naar de sport komen kijken en niks anders. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Er wordt hier zo vaak over gepraat en sommige mensen vinden het waarschijnlijk ook wel de strot uitkomen, maar dit is natuurlijk belachelijk. Als camera-mensen hun werk neit meer kunnen doen en sommentators ook niet waar gaat dat heen? Als dit zo door gaat worden strax alle wedstrijden zonder uitpubliek of helemaal zonder publiek gespeeld, heeft men dan hun zin? Ik kan het me niet voorstellen dat mensen die zo idioot zijn om daar dat utrechtvak te bestormen dat doen om 'hun' club aan te moedigen. ik ben zelf ajax-supporter en best fanatiek, maar dan wel fanatiek met zingen, juichen. Hoe je je in godsnaam Ajax-fan kan noemen als je je club zo negatief in t nieuws brengt snap ik gewoon niet. En het dringt ook maar niet in die botte koppen door dat ze er niks mee bereiken. Ga op boksen ofzo kan je je lekker uitleven maar neit in een voetbalstadion waar mensen voetbal willen zien. Elkaar uitdagen is leuk met zingen en joelen maar elkaar te lijf gaan is ziekelijk.
En die ME das ook een zootje laffe gasten bij elkaar ingrijpen? nooit van gehoord...ze sturen ze de ring af en gaan weer aan hun koffie. hoeveel mensen zijn er gepakt? 90? hoeveel zijn er weer vrij? 90? yep...er wordt niks aan gedaan, stadionverbod nee dat helpt ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
dat soort mensen zijn geen supporters, maar regelrechte neanderthalers! Egt niet dat die mensen begrijpen dat ze hun club zwaar benadelen met dit soort acties! Ze denken alleen maar aan hun eigen lol! stelletje losers! Is toch niet normaal dat die commentator van sbs6 onde de voet wordt gelopen??? Dan ben je toch gewoon niet goed in je hoofd! Nee egt deze mensen verdienen geen plekje op deze aardkloot!
------------------ http://members.tripodnet.nl/jellerd --> de echte E-M-P-T-Y fanpage!! [Dit bericht is aangepast door jellerd (31-03-2002).] |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
ja hoor het was weer eens raak een stelletje gasten zonder een leven komt weer eens een voetbalwedstrijd verkloten
wanneer grijpt de regering nou eens hardhandig in en laat die gasten die ze oppakken nooit meer vrij was gister trouwens ook een discussie over bij het lagerhuis zaten best wel mensen met goede ideeen tussen |
![]() |
|
![]() |
En dan blijven ze zichzelf voetbal supporters noemen. Nou je bent echt wel een held hoor als je iemand met 20 man het ziekenhuis in schopt. Supportertje!! Dood aan zulk soort mensen.
|
![]() |
ja....
geen woorden voor gewoon. Volgens mijn denken die gasten dat ze het dan voor hun club doen. Van: kijk is hier zijn wij, wij vechten voor AJAX. Maar helaas is het alleen maar negatief nieuws voor AJAX dan. Maar ja zulke hersenloze gasten heb je overal. Alleen bij Ajax zie je het wel vaker vind ik. (nac - Twente - nu Utrecht) |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Midden-Oosten topic III T_ID | 500 | 06-03-2008 15:22 | |
Wilders wil Iran bombarderen Martiño | 126 | 03-07-2007 23:28 | |
Vrije tijd |
Opmerkelijke Sportberichten, deel III Gimme more beer | 500 | 29-09-2006 14:00 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
1 Mei dag van de arbeid MissCzechMeOut | 290 | 07-06-2003 18:17 | |
AEL, een gevaarlijke partij? Fortuynist | 314 | 04-04-2003 12:31 |