Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-10-2002, 15:50
Aragorn
Aragorn is offline
Oftewel:

Is de reden dat je uitgaat het zoeken van een leuk meisje (andersom gebeurt niet, daar ben ik wel achter; er zijn héél weinig meisjes die op een jongen durven afstappen hoe geëmancipeerd ze tegenwoordig ook beweren te zijn...no doubt 'bout it) , of ga je om heel andere redenen uit?
En oh ja, waar ga je dan gewoonlijk uit, ik kan me namelijk voorstellen dat je om een andere reden naar een discotheek dan naar een kroeg gaat.

Aragorn
Advertentie
Oud 26-10-2002, 15:53
Kubstudent
Kubstudent is offline
Ik ga vooral uit om een leuke avond te hebben en of ik dan wel of niet een leuk meisje komt zal me weinig uitmaken... Zolang ik maar een top avond heb... En dat kan met een meisje en ook zonder een meisje...

Ik ga dus niet uit om per sé om een meisje te "scoren", zoals onze players het noemen... ik ga uit voor de gezelligheid... en natuurlijk ook voor het bier...
Oud 26-10-2002, 15:55
Verwijderd
Vrijwel alle avonden die ik uitga besteed ik aan het 'socializen' met vriend(inn)en, bijpraten, gewoon gezelligheid. Een meisje zoeken heeft geen prioriteit. En zelfs áls ik een meisje leuk vind, en zij gaat dezelfde avond naar dezelfde kroeg, dan ontmoet ik haar daar om er gezellig mee te kletsen en een leuke avond te hebben, niet direct om mee te zoenen. Zoenen in een discotheek/kroeg is behalve cliché ook nog een slecht begin van een relatie.
Oud 26-10-2002, 15:58
Kubstudent
Kubstudent is offline
Citaat:
nare man schreef:
Vrijwel alle avonden die ik uitga besteed ik aan het 'socializen' met vriend(inn)en, bijpraten, gewoon gezelligheid. Een meisje zoeken heeft geen prioriteit. En zelfs áls ik een meisje leuk vind, en zij gaat dezelfde avond naar dezelfde kroeg, dan ontmoet ik haar daar om er gezellig mee te kletsen en een leuke avond te hebben, niet direct om mee te zoenen. Zoenen in een discotheek/kroeg is behalve cliché ook nog een slecht begin van een relatie.
Wat een wijsheid!!! maar wel de waarheid...
Oud 26-10-2002, 15:59
Camouflage
Camouflage is offline
Ik ga nooit uit met de bedoeling van "vandaag ga ik een leuk meisje vinden" want als je zo denkt gebeurt het juist niet. Ik zie wel wat er komt. Voor de rest ga ik uit omdat we dan met een hele groep vrienden samen zijn. De muziek interesseert me ook wel maar de drank totaal niet
Oud 26-10-2002, 16:03
lady_x
lady_x is offline
Niet per se om een jongen tegen te komen maar om plezier te hebben met vrienden hoewel ik uiteraard wel altijd let op de mooie jongens om me heen. En ik zie wel wat gebeurt.
Uit ervaring heb ik gemerkt dat jongens die vaak uitgaan en discotheek-gangers zijn totaal niet mijn type zijn dus daar doe ik het al niet voor. Ik ben nameilijk ook geen disco-type.

Citaat:
(andersom gebeurt niet, daar ben ik wel achter; er zijn héél weinig meisjes die op een jongen durven afstappen hoe geëmancipeerd ze tegenwoordig ook beweren te zijn...no doubt 'bout it)
Daar ben ik het niet mee eens.
Oud 26-10-2002, 16:06
miro
miro is offline
Ik vind dit eigenlijk niet echt veel met L&R te maken hebben omdat t ook over andere redenen gaat. Ik verplaats m dus naar de afterparty
Oud 26-10-2002, 16:06
Verwijderd
Citaat:
Kubstudent schreef:
Wat een wijsheid!!! maar wel de waarheid...
Eigenlijk wel he? Het is bekend dat vrij veel meisjes niet echt veel waarde hechten aan zoenen met jongens in discotheken. Als ze dat doen, verwachten ze niet dat het vervolgens op een relatie of iets anders bestendigs uitloopt. Het is puur de lol van het moment.

Als je een meisje mee uit eten neemt wat je al langer kent cq. op het oog hebt en je zoent daarná met haar, tijdens het uitgaans-afsluitertje van die avond, dan heb je veel meer bereikt.
Oud 26-10-2002, 16:08
Kubstudent
Kubstudent is offline
Citaat:
nare man schreef:
Eigenlijk wel he? Het is bekend dat vrij veel meisjes niet echt veel waarde hechten aan zoenen met jongens in discotheken. Als ze dat doen, verwachten ze niet dat het vervolgens op een relatie of iets anders bestendigs uitloopt. Het is puur de lol van het moment.

Als je een meisje mee uit eten neemt wat je al langer kent cq. op het oog hebt en je zoent daarná met haar, tijdens het uitgaans-afsluitertje van die avond, dan heb je veel meer bereikt.
En dan de befaamde zin: "Kom je wat drinken boven?"...

Dan heb je het toch wel gemaakt...
Oud 26-10-2002, 16:39
Angie_
Angie_ is offline
Citaat:
nare man schreef:

true

uitgaan om een nieuwe vriend/vriendin te ontmoeten ... hmmz kweenie of dat werkt

Uitgaan is gewoon leuk
en wat komt.. dat komt
Oud 26-10-2002, 20:51
Nuck
Nuck is offline
Lol maken met vrienden/vriendinnen en gewoon een beetje contact maken met andere mensen. Dat hoeven niet direct potentiële vriendjes te zijn o.i.d., maar gewoon gezellig doen .

Regels voor berichten