Advertentie | |
|
![]() |
||
Niet per se om een jongen tegen te komen maar om plezier te hebben met vrienden hoewel ik uiteraard wel altijd let op de mooie jongens om me heen. En ik zie wel wat gebeurt.
Uit ervaring heb ik gemerkt dat jongens die vaak uitgaan en discotheek-gangers zijn totaal niet mijn type zijn dus daar doe ik het al niet voor. Ik ben nameilijk ook geen disco-type. Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als je een meisje mee uit eten neemt wat je al langer kent cq. op het oog hebt en je zoent daarná met haar, tijdens het uitgaans-afsluitertje van die avond, dan heb je veel meer bereikt. |
![]() |
||
Citaat:
Dan heb je het toch wel gemaakt... ![]()
||
Citaat:
uitgaan om een nieuwe vriend/vriendin te ontmoeten ... hmmz kweenie of dat werkt Uitgaan is gewoon leuk en wat komt.. dat komt |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Algemeen tripreport topic Verwijderd | 413 | 09-02-2017 23:04 | |
Liefde & Relatie |
Probleem met meisjes mooiemichel | 19 | 12-10-2008 13:31 | |
Liefde & Relatie |
wat verwachten ? _marco_ | 33 | 02-11-2007 12:19 | |
Liefde & Relatie |
jongens: wat is jouw definitie van een 'dom'/ 'inhoudsloos' meisje? Tulpje6 | 86 | 26-11-2003 11:29 | |
Liefde & Relatie |
Stelling: `Echte liefde` kan niet ontstaan in een reguliere uitgaansgelegenheid... ^AmArU^ | 111 | 26-04-2002 19:29 | |
Liefde & Relatie |
een avond met iemand zoenen en dan gevoelens krijgen voor die gene is dat normaal blue_angel | 9 | 01-04-2002 14:37 |