Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar goed, laten we er maar van uitgaan dat onze dobbelaar dit ook echt zo bedoeld heeft ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Volgens mij kan enkel imagination, verbeelding, de mens prikkelen om te zoeken hoe alles in elkaar zit. Waarom zouden we feiten leren als we ons geen zaken kunnen inbeelden, zonder verbeelding meent iedereen alles al te kennen en zien ze enkel wat er al is, zoeken ze dus niet verder...
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zonder kennis geen verbeelding? ![]() Zonder verbeelding geen kennis? ![]() Of verbeelding belangrijk is, hangt van de context af. Kennis is altijd belangrijk. "Kennis is macht", meen ik mij te herinneren ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Kennis belangrijk ja - ik heb erg veel kennis, ook van mensen, en ik merk dat daar al macht vanaf komt ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Waar heb je meer aan, Wiskunde D of tekenen? ItsTheSebbe | 17 | 07-03-2013 11:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Mooie zinnen/teksten masss. | 81 | 20-07-2011 13:44 | |
Muziek |
[NEW OASIS SINGLE] The Importance of Being Liam Gallagher Verwijderd | 7 | 04-07-2005 16:58 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Favo filosofische uitspraak Droomvlucht | 74 | 29-10-2002 11:04 | |
Psychologie |
Favoriete Citaten Doc | 246 | 23-02-2002 18:50 |