Advertentie | |
|
![]() |
|
ik weet wel dat ik altijd van mensen met zwarte randen en gewoon vieze handen enorm smerige mensen vindt en gelijk denk dat ze heel erg arm zijn. (als ze bijv bij de kassa komen)
terwijl ze misschien gewoon aan het hobbien in de tuin waren. verder was er een keer een aflevering van seinfield dat hij een mooi meisje had met vreselijk lompe mannen handen ja dat is dus smerig ook en ugh
|
whaha nou het is niet te hopen, ik ben hyper en snel verveeld, ik weet niet of dat er mee te maken heeft maar ik bijt mijn nagels zo ver af dat het gaat bloeden en mijn nagelriemen en velletjes erom heen ook. mijn handen zijn ook ontzettend klein. Ben ik nu een gedrocht ?
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik kan ook ontzettend walgen van afgebeten nageltjes, zwarte randen en te lange nagels. Te ordinair gelakte nagels vind ik ook lelijk, het komt net zo op me over als een gezicht met teveel make-up. Dikke handen hierintegen vind ik niet lelijk, net zo mooi als slanke. Vrouwen moeten natuurlijk superzachte handen hebben, maar die van mannen mogen best wat ruwer zijn, maar das geen must, mits goed verzorgd. Verder zeggen handen overigens ontzettend veel over iemands leeftijd. Het is wel grappig om te zien als iemand echt ontzettend haar best doet jong over te komen, maar zichzelf verraad door de losse en rimpelige huid van de handen. |
![]() |
|
dat vind ik echt een belachelijk kriteria om iemand op af te rekenen, stel ik kom net van mn werk af dan zien mn handjes er ook niet uit en anders om als ik net me gewassen heb zijn mn handjes wel weer mooi schoon dus blup. *is vergeten waar het hier om ging.. handen.. en nog wat*
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Bij een eerste indruk let ik niet op handen, maar ik vind handen wel ontzettend mooi - naast de ogen zo ongeveer 't mooiste wat iemand aan het lijf kan hebben. Over het algemeen vind ik smalle handen met lange vingers mooi - waarschijnlijk komt dat doordat ik zelf van die worstehandjes heb.
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
ik let niet echt op handen.. Alleen handen die me echt opvallen.. Dus bijv. hele mooie handen (of juist niet) of handen die een beetje apart zijn.
naja, waar ik heel vaak naar kijk zijn schoenen ![]() ![]() verder kijk ik meestal ook naar het kapsel ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() Tuurlijk gaan mensen eerst op uiterlijke kenmerken af en ik denk ook dat niemand he-le-maal alleen naar een innerlijk kan kijken, dus verdedig je vooral niet. Uiterlijke kenmerken moeten echter niet verbonden worden met karaktertrekken, wat IMO wel een beetje gebeurde in je eerste post. Maar ach, als je het niet zo bedoelde.. :] ![]()
||
Citaat:
Maar goed: voor mij is uiterlijk een goede eerste richtlijn, maar tenzij iemands uiterlijk werkelijk weerzin- of afschrikwekkend is denk ik dat je altijd moet kiezen voor een nader onderzoek van het innerlijk. En als mensen met een gevaarlijke uitstraling (spikes, kaal+bomber, dom luidruchtig, etc.) zich gediscrimineerd voelen dan hebben ze groot gelijk: ik discrimineer mensen die ik potentieel gevaarlijk acht. Wellicht laf, maar mijns inziens is voorkomen beter dan genezen... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik kijk eigenlijk nooit meteen naar de handen, maar misschien beoordeel ik er wel onbewust op... dat weet ik niet ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
idd! Nu je het zegt, ik heb dat ook wel. Vaak ook, als je bijv naast een
![]() [SIZE=0,5](punt van deze opmerking? geen idee ![]() [/SIZE] Laatst gewijzigd op 28-10-2002 om 21:46. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Wat meot ik er mee aan>zwarte make-up maakt me onaardig? Wit Pareltje | 48 | 10-02-2012 14:17 | |
Psychologie |
Jezelf afsluiten van mensen SonnyGirl | 10 | 17-04-2010 07:49 | |
Psychologie |
Jeugdig uiterlijk Gamut | 55 | 14-09-2007 12:48 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Hoe tijd verloopt Vogelvrij | 57 | 26-01-2005 14:34 | |
Verhalen & Gedichten |
[ verhaal ] -Melody- | 290 | 15-08-2004 14:54 | |
Seksualiteit |
knappe mensen!!!!....aanwezig hier???? Paulo Nuñez | 45 | 30-05-2004 13:16 |