Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-10-2002, 21:54
michieldewit
michieldewit is offline
Als ik iemand voor het eerst zie ben ik zelf nogal snel geneigd even naar de handen te kijken. Vaak geven die een hele aardige indruk van iemands persoonlijkheid en gewoontes. En niet alleen dat, op mensen met 'nare' handen kan ik soms echt afknappen. Raar?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-10-2002, 21:58
Verwijderd
Citaat:
michieldewit schreef:
Als ik iemand voor het eerst zie ben ik zelf nogal snel geneigd even naar de handen te kijken. Vaak geven die een hele aardige indruk van iemands persoonlijkheid en gewoontes. En niet alleen dat, op mensen met 'nare' handen kan ik soms echt afknappen. Raar?
Toelichting graag; wat zijn nare handen? Wat zijn prettige handen?
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 22:07
Avelon
Avelon is offline
ik weet wel dat ik altijd van mensen met zwarte randen en gewoon vieze handen enorm smerige mensen vindt en gelijk denk dat ze heel erg arm zijn. (als ze bijv bij de kassa komen)
terwijl ze misschien gewoon aan het hobbien in de tuin waren.
verder was er een keer een aflevering van seinfield dat hij een mooi meisje had met vreselijk lompe mannen handen
ja dat is dus smerig ook en ugh
Oud 27-10-2002, 22:08
Verwijderd
Ik dacht altijd dat de lengte en vorm van je handen te maken had met de lengte en vorm van je penis maar ik ben laatst verteld dat dat niet zo is.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 22:13
Rhinus
Rhinus is offline
Als dat klopt heb ik een hele scheve penis .

Mijn handen zijn vrij klein en redelijk smal. Bevatten geen eelt/blaren omdat ik geen ene **** uitvoer en ze zijn ON-TIE-GE-LIJK scheef. Wat denk je daardoor over mij michieldewit?
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 22:29
Bienie
Bienie is offline
whaha nou het is niet te hopen, ik ben hyper en snel verveeld, ik weet niet of dat er mee te maken heeft maar ik bijt mijn nagels zo ver af dat het gaat bloeden en mijn nagelriemen en velletjes erom heen ook. mijn handen zijn ook ontzettend klein. Ben ik nu een gedrocht ?
Oud 27-10-2002, 22:35
Nighttime Bird
Nighttime Bird is offline
Zelf nog nooit gehad eigelijk. Ik kijk altijd eerst naar iemands gezicht en gezichtsuitdrukkingen, dat is mijn eerste indruk altijd.
Oud 27-10-2002, 22:37
maar
maar is offline
Ik kijk er niet meteen naar, maar je kunt er inderdaad wel veel van afleiden. Roetrandjes of te lange nagels vind ik dan ook stukken erger dan een vlek op een trui. Slanke handen en vingers vind ik mooier, maar als iemand dat niet heeft zou ik niet daarom op hem afknappen.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 22:46
a new noise
a new noise is offline
maakt me niet veel uit
ik vinden een beetje lange, gelakte, recht afgeknipte nagels wel sexy
Oud 27-10-2002, 22:59
Verwijderd
Mijn nagels zijn nog wel es goor omdat ik niet netjes kan zijn en nogal vaak dingen verf enzo.

Gelukkig neemt me vriendin voor wie ik ben en niet hoe m'n nagels d'r uit zien...
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 23:40
Aaaaaart..
Aaaaaart.. is offline
Citaat:
Bienie schreef:
whaha nou het is niet te hopen, ik ben hyper en snel verveeld, ik weet niet of dat er mee te maken heeft maar ik bijt mijn nagels zo ver af dat het gaat bloeden en mijn nagelriemen en velletjes erom heen ook. mijn handen zijn ook ontzettend klein. Ben ik nu een gedrocht ?
Ja..
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 04:19
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Bienie schreef:
Khad ook iemand in me klas zitten die ging zo vet. Die is er op een gegeven moment voor naar het ziekenhuis moeten gaan. Onsteking tot op het bot enzo.
Oud 28-10-2002, 10:01
Esmée
Esmée is offline
Ja ik kijk er wel naar maar verder boeit het me niet echt of zo...
Oud 28-10-2002, 10:19
shanli
shanli is offline
Ik kijk nooit direct naar de handen
Wel vind ik het leuk om handen te bestuderen en te vergelijken met de mijne

zelf heb ik redelijk lange vingers en lange vingernagels
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 10:25
Verwijderd
Citaat:
maar schreef:
Ik kijk er niet meteen naar, maar je kunt er inderdaad wel veel van afleiden. Roetrandjes of te lange nagels vind ik dan ook stukken erger dan een vlek op een trui. Slanke handen en vingers vind ik mooier, maar als iemand dat niet heeft zou ik niet daarom op hem afknappen.
.. Precies. Ik walg inderdaad ook echt van te lange nagels. :/
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 12:32
Alet
Alet is offline
Citaat:
michieldewit schreef:
Nee, niet raar

Ik kan ook ontzettend walgen van afgebeten nageltjes, zwarte randen en te lange nagels. Te ordinair gelakte nagels vind ik ook lelijk, het komt net zo op me over als een gezicht met teveel make-up.
Dikke handen hierintegen vind ik niet lelijk, net zo mooi als slanke.
Vrouwen moeten natuurlijk superzachte handen hebben, maar die van mannen mogen best wat ruwer zijn, maar das geen must, mits goed verzorgd.
Verder zeggen handen overigens ontzettend veel over iemands leeftijd. Het is wel grappig om te zien als iemand echt ontzettend haar best doet jong over te komen, maar zichzelf verraad door de losse en rimpelige huid van de handen.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 13:07
AtHell
AtHell is offline
dat vind ik echt een belachelijk kriteria om iemand op af te rekenen, stel ik kom net van mn werk af dan zien mn handjes er ook niet uit en anders om als ik net me gewassen heb zijn mn handjes wel weer mooi schoon dus blup. *is vergeten waar het hier om ging.. handen.. en nog wat*
Oud 28-10-2002, 15:06
CraigDavid
CraigDavid is offline
Citaat:
eXo schreef:
Ik dacht altijd dat de lengte en vorm van je handen te maken had met de lengte en vorm van je penis maar ik ben laatst verteld dat dat niet zo is.
ik had laatst op tv gezien dat de lengte van je wijsvinger (in verhouding met de rest van je hand) samen hangt met de lengte van je p***s
Oud 28-10-2002, 15:13
Roos
Roos is offline
Hmm ik kijk er wel naar, onverzorgde handen zijn niet erg mooi, maar het maakt me ook niet zo heel veel uit.
M'n eigen nagels verzorg ik meestal wel goed
Oud 28-10-2002, 15:16
Verwijderd
*Heeft pianohanden*
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 16:34
Verwijderd
Bij een eerste indruk let ik niet op handen, maar ik vind handen wel ontzettend mooi - naast de ogen zo ongeveer 't mooiste wat iemand aan het lijf kan hebben. Over het algemeen vind ik smalle handen met lange vingers mooi - waarschijnlijk komt dat doordat ik zelf van die worstehandjes heb.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 17:33
Verwijderd
Ik heb zelf dunne lange handen
Ik vind het eigenlijk niet zo fijn als een meisje van die worstenvingers heeft.
Lijkt het net of ze elk moment m'n hand gaat fijnknijpen

Die aflevering van Seinfeld is overigens wel briljant.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 17:40
Faery
Faery is offline
Citaat:
michieldewit schreef:
Raar?
Ja. Was er vorige eeuw ofzo ook niet zo'n dude (help me, wie?) die bedacht had dat mannen zonder onderkin een zwak karakter hadden en mensen met rattenoogjes voorbestemd waren om te jatten? Die vent spoorde ook niet.
Oud 28-10-2002, 17:42
charly not
charly not is offline
ik let niet echt op handen.. Alleen handen die me echt opvallen.. Dus bijv. hele mooie handen (of juist niet) of handen die een beetje apart zijn.
naja, waar ik heel vaak naar kijk zijn schoenen Ja heel vaag, naja dat zegt ook veel vind ik altijd.
verder kijk ik meestal ook naar het kapsel --> verzorging daarvan zegt ook veel van iemand ben ik van mening.
Oud 28-10-2002, 18:32
Quiana
Quiana is offline
Handen vallen me alleen op
als ze ont-zet-tend smerig
of heel erg mooi zijn..
Let meer op de stem
en gezichtsuitdrukking..
Oud 28-10-2002, 18:39
Verwijderd
Citaat:
a new noise schreef:
maakt me niet veel uit
ik vinden een beetje lange, gelakte, recht afgeknipte nagels wel sexy
deelt deze fetish... alleen hoeft nie recht afgeknipt...

en mn vriendin heeft dat lekker!

Laatst gewijzigd op 28-10-2002 om 21:23.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 18:50
michieldewit
michieldewit is offline
Citaat:
Faery schreef:
Ja. Was er vorige eeuw ofzo ook niet zo'n dude (help me, wie?) die bedacht had dat mannen zonder onderkin een zwak karakter hadden en mensen met rattenoogjes voorbestemd waren om te jatten? Die vent spoorde ook niet.
Misschien was ik niet helemaal duidelijk: nog een keertje. Ik merk zelf dat ik voor een eerste indruk van iemand niet alleen naar gezicht kijk (moeilijk om daar niet naar te kijken), maar ook naar handen. Het gaat hier dan om een eerste indruk, een vooroordeel. Gewoon om jezelf een eerste beeld van iemand te vormen. Volgens mij heb ik nergens gezegd dat het uiterlijk van iemands handen tot een veroordeling leidt, in welke zin ook. Het is gewoon dat sommige handen mij minder aanstaan dan andere en dat ik dat zelf ervaar als een niet onbelangrijke indruk. Een eerste indruk...
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 19:41
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
CraigDavid schreef:
ik had laatst op tv gezien dat de lengte van je wijsvinger (in verhouding met de rest van je hand) samen hangt met de lengte van je p***s
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 19:48
Faery
Faery is offline
Citaat:
michieldewit schreef:
...Vaak geven die een hele aardige indruk van iemands persoonlijkheid en gewoontes...
Citaat:
michieldewit schreef:
. Volgens mij heb ik nergens gezegd dat het uiterlijk van iemands handen tot een veroordeling leidt, in welke zin ook.
Uh... dat klinkt anders wel zo.

Tuurlijk gaan mensen eerst op uiterlijke kenmerken af en ik denk ook dat niemand he-le-maal alleen naar een innerlijk kan kijken, dus verdedig je vooral niet. Uiterlijke kenmerken moeten echter niet verbonden worden met karaktertrekken, wat IMO wel een beetje gebeurde in je eerste post.

Maar ach, als je het niet zo bedoelde.. :] dan is mijn reactie ook weer nutteloos.
Oud 28-10-2002, 19:52
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Let ik niet op..
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 19:58
michieldewit
michieldewit is offline
Citaat:
Faery schreef:
Uh... dat klinkt anders wel zo.

Tuurlijk gaan mensen eerst op uiterlijke kenmerken af en ik denk ook dat niemand he-le-maal alleen naar een innerlijk kan kijken, dus verdedig je vooral niet. Uiterlijke kenmerken moeten echter niet verbonden worden met karaktertrekken, wat IMO wel een beetje gebeurde in je eerste post.

Maar ach, als je het niet zo bedoelde.. :] dan is mijn reactie ook weer nutteloos.
In de kwestie "relatie innerlijk-uiterlijk" houd ik mezelf maar liever neutraal. Zeggen dat die relatie niet bestaat zou onzin zijn: levensstijl heeft direct invloed op je uiterlijk. Aan de andere kant is het ook onnozel om te stellen dat er een directe relatie bestaan: sommige dingen zijn nu eenmaal aangeboren of door andere factoren ontstaan.

Maar goed: voor mij is uiterlijk een goede eerste richtlijn, maar tenzij iemands uiterlijk werkelijk weerzin- of afschrikwekkend is denk ik dat je altijd moet kiezen voor een nader onderzoek van het innerlijk. En als mensen met een gevaarlijke uitstraling (spikes, kaal+bomber, dom luidruchtig, etc.) zich gediscrimineerd voelen dan hebben ze groot gelijk: ik discrimineer mensen die ik potentieel gevaarlijk acht. Wellicht laf, maar mijns inziens is voorkomen beter dan genezen...
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 20:50
Verwijderd
Hmm ik let er niet echt op, wel als ik mensen langer ken ofzow

Naja en natuurlijk wel als het opvalt, als iemand opvallende nagellak of afgebeten nagels heeft ofzo, dan wel, maarjah ik beoordeel niet iemand op z'n handen nee..
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 21:24
Treborius
Treborius is offline
Citaat:
CraigDavid schreef:
Oja? Mijn wijsvinger is bijna even lang als m'n middelvinger.

Ik kijk eigenlijk nooit meteen naar de handen, maar misschien beoordeel ik er wel onbewust op... dat weet ik niet
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 21:42
Verwijderd
idd! Nu je het zegt, ik heb dat ook wel. Vaak ook, als je bijv naast een meisje in de bus ofzo zit, en je durft haar natuurlijk niet uitgebreid van opzij te gaan bestuderen, dan zie je vaak ook alleen handen...maar daar let ik dan ook wel op, onbewust

[SIZE=0,5](punt van deze opmerking? geen idee )
[/SIZE]

Laatst gewijzigd op 28-10-2002 om 21:46.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 00:11
GRRR
GRRR is offline
als iemand me geen goede clap-grip to power handgroet geeft dan mag hij/zij oprotten
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten