Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
oh, irony, sweet drama
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Over die vragen dat je toch vraagt wat er gezegd werd: ik denk gewoon om zeker te weten wat er gevraagd werd. Of omdat het bijvoorbeeld al wel in je hoofd zit, maar nog niet helemaal is door gedrongen tot je hersenen oid. Die rare bewegingen zal ook wel wat met je hersenen te maken hebben, dat de signalen niet helemaal goed doorgegeven worden oid. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Dat eerste voorbeeldje herken ik wel, dat doe'k zelf ook wel 20 keer per dag ofzow
![]() reden: ik wil snel antwoord geven op een vraag, en dan vaak te snel, zodat ik eigenlijk nog geen antwoord op de vraag heb bedacht. Door dan "wa ![]() ![]() snap u? ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Leven na de dood ** | 74 | 16-03-2009 09:27 | |
Heb je een lichaam of Ben je een lichaam? CrazyIkke | 51 | 28-11-2003 11:45 | |
Software & Hardware |
[internet] hoe valt dit te verklaren marlies | 5 | 27-10-2003 06:50 | |
Een keerpunt in de geschiedenis. De val van het atheïsme... BiL@L | 62 | 17-09-2003 04:17 | |
Wetenschappers bevestigen de Tekenen van God. Iqra | 94 | 30-07-2003 21:36 | |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 |