Advertentie | |
|
![]() |
|
Zwaar nutteloos... als mensen willen roken doen ze dat tóch wel. Halen ze hun sigaretten niet uit hun automaat, dan is er wel een winkel die toch sigaretten meegeeft, ook al is iemand geen 16. Ik heb sinds ze die hele leeftijdsgrens hebben ingesteld niet één iemand gezien die zei "Ow jammer, dan wacht ik maar tot ik 16 ben want nu mag het nog niet!"
||
Citaat:
|
![]() |
de leeftiojdscheck komt op je chipknip ofzo te zitten en dat kan je alleen laten activeren als je 16 of ouder bent. En eh die leeftijdgrens bestaat al; heeeeeeeeel lang.
P.S. ik rook niet vieze troep vmaar activeer maar wel dan kan i khet halen voro andere ![]() ![]() ![]() TIP: voor jongeren onder de 16. pik effe het pasje van je pa die wel rookt ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (maar dan wel puur ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
dan zullen ze waarschijnlijk om je id gaan vragen
|
![]() |
Ja, lekker een beetje moeite doen om je pasje te laten activeren om maar die kinderen van het roken af te houden.. ze roken toch wel..
En dan die belachelijke kreet.. "sigaretten trekken? leeftijd checken!".. zo'n puberaal geinspireerde regering kreet.. Als wij nu allemaal massaal stoppen met roken, dan is de regering allesbehalve vrolijk, neem dat maar van mij aan. Hypocriete teringlijers.
||
![]() |
Citaat:
![]() Euw ik ben ook al sinds mn 12e/13e rook- blow- en zuipactief.. en ik kon altijd alles te pakken krijgen wat mn hartje begeerde.. en nu is het allemaal wat strenger, maar het schiet echt niet op hoor.. Tering.. straks kun je als 14 jarige nog sneller coke krijgen als peuken.. das echt niet goed ![]()
||
Citaat:
![]() ik drink, rook en rijd in een auto en de overheid nog steeds zeuren ![]()
||
Citaat:
![]()
|
|