Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
ik ben heel erg geinteresseerd in noorse mythologie, ik kan er alleen zo weinig over vinden
ik heb op school al die grieks/latijnse shit gehad ik vind het wel heel boeiend maar het is meer een grote soap wat ik tot nu toe over de noorse mythologie heb gelezen heeft een stuk minder *die neukt die en daaruit komt een kind die met de ex van zijn moeder geneukt heeft waaruit weer een kind is gekomen die de vader van zijn lang geleden broer neukt etcetera* gehalte
||
Lees de Edda nou is
![]() Citaat:
Maar het gaat wel over meer dingen als neuken. Ik denk niet dat het er zo in staat. Maar volgensmij wat jij zei gaat over de standenmaatschappij. Je hebt ook Grimm's verhalen, moet ik ook nog is lezen. Kijk hier is op deze site: Edda Folklore en meer over vikingen. northvegr
|
Ik hou me gheel erg bezig met het oud keltische geloof. Ze noemen het nu geloof ik neopaganisme. Maar daarna ben ik ook dingen van de noorse mythologie aan bestuderen. Facinerend. Vergeleken met dat is het christendom een zuur uitje. k'snap niet waarom Nederland zoveel ziet in zo'n grijs geloof.
|
heb van de goede sint een boek gekregen over viking mythen 9en 1 over keltische, griekse en oosterse mythen - tzijn erg goedkope boeken
![]() zijn leuke boeken; info; *viking mythologie - john grant - uitg librero - €6,nogwat - oa bij de boekenvoordeel shop die ze overal wel hebben. maar ook bij gewone boekhandel wel te krijgen *zijn zover ik weet 6 boeken van die uitgave, mythen; viking, keltisch, oosters en grieks, cultuur; oude rome en oude egypte |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
meer dan dit loveforever | 231 | 28-04-2014 06:50 | |
De Kantine |
Babysaaien kiezen #1149 Verwijderd | 500 | 05-10-2010 19:18 | |