![]() |
||
Citaat:
![]() Ze zijn er nu wel achter, maar de eerste, moeilijkste dagen, wist niemand het nog... vooral mn ouders niet want die zouden me vertellen dat het tog nie zou lukken. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() [Dit bericht is aangepast door GUITARIZT (11-10-2001).] |
![]() |
|||
Citaat:
|
Ik kan ook niet stoppen!
![]() De drang is zoooooooooooooooooooooo groot het is echt onbeschrijvelijk die drang. Het is te beschrijven als een soort hongergevoel maar dan anders. Je been gaat trillen en je wordt ongedurig. En als je dan 1 sigaretje neemt en diep inademt voor je je zo zwaar relaxed he, het is echt niet normaal zo lekker!
||
Citaat:
![]() Ben al twee weken gestopt en kan er nog steeds niet tegen dit te lese... ow peukje... ![]() Als ik geen zware astma had zou ik het wel weten... ![]() Cat |
![]() |
|
![]() |
iemand die veel bij je is 50 gulden geven en als je dan een week niet hebt gerookt krijg je het terug, anders mag diegene de 50 gulden houden.
of idd t geluk hebben dat je iemand vind die anti-roken is. dat je wil stoppen is al een goeie actie! succes!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Algemeen tripreport topic Verwijderd | 413 | 09-02-2017 23:04 | |
Seksualiteit |
Seksverhalen Verwijderd | 318 | 04-02-2013 14:43 | |
Drugs & Alcohol |
wiet en andere sh*t Maxmale | 20 | 30-10-2010 04:15 | |
Vrije tijd |
de mooiste sportuitspraken tinus11 | 146 | 26-07-2005 15:47 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |