Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
eerste foto geeft mooie beetje duistere, oorlogssfeer weer
maar straalt ook wel iets samenhangends uit alleen ik zou in et vervolg letten op typfouten en op beetje correct gramaticaal engels: The view of the world that you have while stoned is just too interesting to lave behind view on the world = het volges mij while stoned = while being stoned (volges mij) en lave = leave neem ik aan verder wel goed 2de pic vind ik beetje verneukt door linkse stuk van pic met name de gele stukken in dat linkse stuk vind ik niks |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
De eerste vind ik mooi. Choas, Rusland, dood, oorlog, geweld en ellende. Naar aanleiding van de gijzelingsactie? Het heeft voor mij een post-apocalyptische 'alles is kapot en dood'-sfeer. Da's altijd lekker.
Van de tweede kan ik geen soep maken. Links zie ik iets wat me doet denken aan een gebroken ruit en rechts lijkt een B-52 bommenwerper door de binnenkant van een Griekse tempel te scheren waar wij in staan. Kan er niets mee. LUH-3417 |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
IK heb die tekeningen NIET gemaakt dus IK ga die fouten niet verbeteren en ook niet gaan zeggen dat het fout is, ok? daar gaat het hem niet om. |
![]() |
||
Citaat:
Volgens mij kun jij helemaal niet met kritiek omgaan ![]()
||
![]() |
Citaat:
heb toch geen commentaar gegeven op jouw mening ![]() maargoed, nog steeds zijn reacties welkom. |
![]() |
||
Citaat:
ik keek alleen naar de letters en, sja , ik lees Summer day, dus ik denk (bij het lezen daarvan) aan zomerdag. het plaatje zelf? te grote kleurvlakken in storend kontrast met de priegelige andere dingetjes. te flauwe kleuren gekombieneerd met hoofdpijnlijk geel en een chaometrie<?> van jewelste. ![]()
|
ik vind ze heel mooi...
![]() bij de eerste foto krijg ik het idee van een verlaten, vergeten stad, die heeft geleden onder oorlog, maar die is nu voorbij. de tweede uhm ja.. vind hem niet zo heel mooi.. dat linkse gedeelte is namelijk veel scherper dan het rechtse enzo.. derde is heel vet; zomerdag in een grote stad.
|
De eerste foto geeft me een soort paranoide gevoel, dat ik ergens de controle over heb verloren en dat iets ieder moment me kan aanvallen. Oorlog past daar wel bij ja.
Die andere geven me weinig gevoel. Zijn een beetje leeg.
|
![]() |
Ik vind de 1ste ontzettend mooi!
![]() Vind de 2de ook erg mooi, maar de eerste beter! ![]() ![]() ![]() ![]() De 3de vind ik niet zo mooi. Ik vind de kleuren niet mooi. En het doet me aan mijn school denken. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|