![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Volgens mij overdrijven jullie namelijk ![]() Iedereen heeft een buikje, je organen moeten toch ergens zitten? Zeker als je dun bent, zal het zeer moeilijk zijn een 'platte buik' te hebben, omdat je niet genoeg vet eromheen hebt om die 'plat' te laten lijken... Of je vermagerd helemaal ![]() *spreekt uit eigen ervaring, woog ooit 58kg bij een lengte van 1m88 als volwassen man zijnde* Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
be happy.
Ik d8 ook dat ik een buikje had (zie hierboven). Maar m'n vriendjuh vindt van niet, en hij blijkt een buikje wel mooi te vinden!!! Vindt ie leuk ofzow. Ik vat hem niet, er is genoeg om in te knijpen, centimeters!!!! ![]() ![]() Dusss nu drink ik maar veel bier hehe ![]() Nee hoor geintje maar iig maak ik me er niet meer druk om nu, ik ben spontaan gekapt met buikspieroefeningen ![]() xxx Alicia |
![]() |
|
![]() |
Wees blij met je buikje en eet m nog iets voller want dur is niks beter dan lekker eten. verder kan sporten errug veel helpen. en niet alleen buikspieroefeningen want dan loop je na een jaar met een six-pack en armpjes van een centimeter omtrek. dan zie ik pas enge plaatjes voor me.
|
![]() |
|
heeejj mensjes!
ik heb broekmaat 40 maar ik ben ook lang... die buikspieroefeningen, ik doe al minstens een jaar lang minimaal 500 per dag. tegenwoordig 700! het helpt wel, maar niet dat je zegt ZO HEE! het heeft ook heel lang geduurd... ik heb nogsteeds geen platte buik, maarja... zo is mijn lichaam idd. ik moet het maar accepteren ofzo ![]() ![]()
|
![]() |
Okee als je zo nodig je buikspieren wilt trainen (waar ik ook kei hard mee bezig ben meerdere malen per dag)
hier een paar dingen: Ten eerste moet je ervoor zorgen dat je je buikspieren zo traint (minimaal 3 a 4 keer intensief per week)dat je lijf je buikspieren laat groeien. Dit is nog het makkelijkst van allen. Wat misschien het moeilijkste is is die vetlaag op je buik weg te halen. Kijk je lijf slaat al het vet op dat het heeft en begint het vet op de slaan bij de buik. :-( helaas voor ons. Dus veel minder friet eten ,en andere vette dingen. Want het moet niet zo wezen dat wat je eraf traint je er net zo hard bij eet. Wat ik je nog meer aanraad is te zorgen in plaats van zo veel mogelijke hoeveelheid oefeningen achter elkaar te doen, dat op zich okee is natuurlijk :-). Maar zorg eerst dat je de techniek een beetje goed kent. Want als je steeds nekpijn of pijn in je onderrug krijgt is zwaar minder en dan lig je er echt effe uit met de oefeningen. Nog 1 ding trouwens, je hebt echt geen ab shaper of andere electrische dingen of trainapparaten nodig om te kunnen trainen. Der zijn zat goede oefeningen zonder dure machines die je kan doen hoor. En reken maar dat zo`n strakke buik echt verre van gemakkelijk bereiken is. Maar het is te doen. Alleen het vergt een hoop wilskracht en disipline. groeten aan allemaal. en succes met die strakke buiken!!!!!!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
slank maar Dikke buik kadir24 | 3 | 23-09-2015 11:43 | |
Lichaam & Gezondheid |
Dikke buik maar verder dun, help :( wintersun93 | 7 | 06-03-2014 16:15 | |
Lifestyle |
Figuur Verwijderd | 307 | 31-12-2007 07:38 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic # 12! ekki | 249 | 19-06-2003 11:11 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Accepteer Je Lichaam Topic! DarkCat | 53 | 28-02-2002 17:49 | |
Lichaam & Gezondheid |
word gek van mezelf (mijn lichaam... al m'n vet gaat naar m'n buik!!) dolores_temp | 5 | 16-11-2001 19:55 |