Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Mn hoofd heeft verdomme controle over me, ikzelf niet meer..
zeg je, maar dat is niet zo. Je hebt nu je eigen innerlijke kracht gebruikt om niet negatief te zitten mokken maar een oplossing te zoeken en hier je twijfels te uiten en ook om naar een oplossing te zoeken. DAT is controle meisje, goed zo. Als het echt slecht met je gaat, dan denk ik dat je ouders ook wel het een en ander door hebben , of verberg je het voor ze? Je zegt dat je het niet met hen erover wil hebben maar hoe wil je dat dan doen als je eventueel opgenomen wordt ? Je zult toch met hen tot een oplossing moeten komen en zij moeten het regelen met de verzekering. Nu is het zover nog niet, maar dat is toch wel iets om over na te denken. ik bedoel dus ; je ouders komen er toch achter. Je kunt beter eerlijk naar ze toe zijn en daar bereik je veel mee, ookal is het lastig. als ze je echt niet begrijpen , dan zit er niks anders op en contact op te nemen met de ggz, of je moet naar de je huisarts gaan. Hij kan je als enige meteen doorsturen naar een geschikte kliniek als hij daar voldoende aanleiding toe vind. je kunt opbellen naar je huisarts en om een lang gesprek vragen. anders krijg je maar tien minuten bij een gewoon consult. Daar heb je niet veel aan. dus; naar de huisarts en snel liefs Maai zet 'm op, als je wilt, kan je alles
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Hoe nu verder??? Tips? solem | 0 | 18-01-2012 12:48 | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Psychologie |
en dat was mijn laaste vriend? sasquatch | 6 | 23-03-2006 18:54 | |
Psychologie |
wat ik hier ooit heb geschreven diane | 11 | 11-08-2005 23:31 |