Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
maar ik heb net zoals zij het recht hebben om ons te wantrouwen (of liever gezegd te haten), zelf ook het recht om hun te wantrouwen |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
On-topic: Tja, het Afghanistan-beleid van de VS was in het verleden ook niet 100%. Daart een beetje gaan rotzooien om de Russen er uit te krijgen met alle gevolgen van dien. En ze doen ook niet veel met de kwestie Israël/Palestina. Hopelijk wordt die burgemeester de nieuwe Israëlische president, ik kan hij vrede maken. Maar die Bin Laden is ook echt geflipt. Hoe hij de Islam interpreteert zijn geen goede woorden voor over. Laatst gewijzigd op 25-11-2002 om 15:11. |
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
Het is alles behalve logisch dat een god onschuldige mensen straft. Citaat:
Ik vind het bekromen en om bang van te worden. Citaat:
Maar zijn antwoord is oog om oog en dat maakt de wereld kapot. Hoeveel Moslims zijn hier vatbaar voor? Ik hoop niet veel.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
sommige moslims sporen ook niet, een flink percentage iig. ik hoop wel dat je beseft dat er al bijna een miljoen moslims in nederland zijn... als het er 1,5 miljoen zouden zijn en ze richtten een islamitische partij op dan zal die net zo groot worden als de LPF... vind ik een beangstigend idee. |
![]() |
||
Citaat:
2) niet alle moslims zullen op een islamitische partij stemmen 3) waarom is dit een beangstigend idee?
||
![]() |
Citaat:
2; Meeste Katholieken stemmen ook christelijke partijen, en moslims zijn bovendien vaak erg overtuigd in hun geloof. 3; omdat het nog altijd wel nederland betreft he, moslims in NL ? Best.. ik kan goed met ze overweg.. maar hou de regering conservatief/traditioneel aub. Alleen dat vele terrorisme waar sommige moslims voor zijn stuit me tegen de borst. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ik wist dat moslims niet spoorden LEKKERE ZIN
eeh wat bin laden doet mag niet ik weet niet wat jullie denken maar alles wat hij heeft gedaan in amerika en zo mag niet in de islam want niemand mag een leven afnemen behalve allah dus wat jullie lullen over de moslims dat ze niet sporen
Laatst gewijzigd op 25-11-2002 om 15:14. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
En daarbij: discrimineren (discriminereerde, heeft gediscrimineerd) discriminatie toepassen ten opzichte van - , niet gelijk behandelen... discriminatie verwerpende onderscheiding, achterstelling, het uitscheiden van iets of iemand uit een groep als afkeuring; afwijkende behandeling in ongunstige zin...
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus jij wil oorlog voeren zonder mensen te vermoorden? gaat een beetje moeilijk lijkt me |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||