Advertentie | |
|
![]() |
|
mooi gedicht!
ik had nog niet eerder gereageerd, want ik was erg bezig... had echter wel al gelezen en het bleef me zo'n beetje bezighouden, erg hooi hoor, ook fijn dat jij zeg maar normale engelse zinnen kan maken, maar dat is dan ook wel weer logisch... ciao
|
Thnx voor de positieve reacties.
>ook fijn dat jij zeg maar normale engelse zinnen kan maken, >maar dat is dan ook wel weer logisch... Zo logisch is dat niet. Iedereen maakt wel eens fouten. Na paar daagies lees ik mijn eigen gedicht nog eens en heb ik er een aantal gevonden.. dus ik ga ze verbeteren ![]() >When enjoying life’s gifts everything seemS so serene, >it is fall and winter draws near. It is fall and winter's drawing near. >Comforting thoughts of sunshine bright are chased >away by idle fears. dikgedrukte woorden omgedraaid, loopt het beter. >natures ever steady pace. nature's ever-steady pace. aahh beter ![]()
|
[QUOTE]SounD schreef:
Thnx voor de positieve reacties. graag gedaan hoor ![]() >ook fijn dat jij zeg maar normale engelse zinnen kan maken, >maar dat is dan ook wel weer logisch... Zo logisch is dat niet. Iedereen maakt wel eens fouten. ja... maar jij hebt daar gewoohoond... Na paar daagies lees ik mijn eigen gedicht nog eens en heb ik er een aantal gevonden.. dus ik ga ze verbeteren ![]() knap van je, ik had ze er zelf niet kunnen uithalen, maar nu je t zo allemaal opnoemt... je hebt gelijk (wie ben ik, om te ontkennen dat fouten geen fouten zijn... whatever, dit is vaag)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
The Bittersweet return of SounD, part II SounD | 5 | 29-11-2002 10:28 |