![]() |
|
![]() |
http://www.asile.org/citoyens/numero...erreurs_en.htm
je zult overtuigd zijn....maar waarom liegen ze hierover? |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Ik vind hete werkelijkwaar een schande dat jullie durven te denken dat de crash op het pentagon een publiciteitsstunt was om het terrorisme aan te pakken. Daar zijn toch ook doden gevallen?!
Denk je echt dat iemand zijn eigen Imago, het episch centrum van militairen van amerika gaan schaden door even zelf een vliegtuig of explosie te laten plaatsvinden. Het is misschien wel het meest beveildigde gebouw van Amerika en ik neem aan dat het dit imago van de best beveildigde bunker wel geschaad is door deze aanslag. Er kan dus blijkbaar wel een gat in de muur geslagen worden. Ook vind ik dat je het Pentagon niet mag vergelijken met de Bijlmer. De bijlmer is toch maar een "lullig" flatgebouwtje. Waar geen technische beveiligingen tegen explosies in zitten. Het pentagon daarentegen wel. Dat verklaart misschien wel waarom er juist zo weinig schade is. Het argument dat het vreemd is dat alleen de buitenenste ring is geraakt vernietig ik nu ook: Het is niet makkelijk om een major vliegtuig recht in het midden te sturen van een laag gebouw!!!!!!!! Het WTC is hoog en is een makkelijk doelwit, maar het Pentagon niet!
|
het wtc is geen waarmee je een land aanvalt, het is particulier. als iemand je ministerie van defensie aanvalt , dat tegelijk een grote symbolische functie heeft, ja dan mag je aanvallen natuurlijk
![]() ik vind dit een heel verdacht zaakie... ![]()
|
![]() |
Of het werkelijkwaar een vliegtuig is dat moet ik ook eerlijk bekennen, want de schade welke aan is gericht is niet bepaald groot. Maar ik geloof er niet in, dat Bush het extra heeft gedaan. Een terroristische aanslag hoeft ook niet in eerste instantie direct een vliegtuigcrash te zijn?!
Zijn er eigenlijk videobeelden van de crash? Net zoals bij het WTC?!
|
Ahhh, the classic "I'm not an expert at this, but those pictures don't look like what I would expect them to look like!" conspiracy theory.
Maar goed, langs het Pentagon loopt een snelweg met perfect uitzicht op de crashsite. De honderden getuigen hadden het zich zeker verbeeld, dat vliegtuig? En de lantaarns waren uit zichzelf geknakt? Volgens een boel getuigen raakte het vliegtuig eerst de grond, en pas daarna het Pentagon. En zo'n laag gebouw als het Pentagon is wel een stukkie steviger dan het WTC, zeker nadat het pas nog verbouwd was om toestanden als in Oklahoma te voorkomen. En als de Boeing met 64 echte, bestaande mensen zich niet in het gebouw heeft geboord, waar is het dan gebleven? You'll remember that the aircraft only hit the ground floor of the Pentagon's first ring. Can you find debris of a Boeing 757-200 in this photograph? Eh, ja. Maar dan nog, die foto is geruime tijd na de crash gemaakt, hoeveel troep is er wel niet opgeruimd? Can you explain why the Defence Secretary deemed it necessary to sand over the lawn, which was otherwise undamaged after the attack? Eh, grasveld + duizenden liters bluswater = moeras. Can you explain what happened to the wings of the aircraft and why they caused no damage? Als het vliegtuig de grond raakt voor het Pentagon, zijn de vleugels al aan gruzelementen. Can you explain why the County Fire Chief could not tell reporters where the aircraft was? Misschien moet je eerst het hele interview quoten, en niet alleen het deel dat jouw het beste uitkomt. Staat ook een foto met een stuk debris bij, trouwens. Can you find the aircraft's point of impact? Ze konden waarschijnlijk geen minder vage foto's vinden. Je ziet geen klap door het water en de rook. En waarom komen ze daar nu pas mee, ruim een half jaar na de ramp? En dat ze meteen maar van de gelegenheid gebruik maken om reclame maken voor een boek over het onderwerp, geeft ook niet bepaald veel vertrouwen. Bovendien zijn het niet de meest duidelijke foto's. Met een beetje fantasie kun je ook vliende schotels tussen het puin zien liggen.
|||
Citaat:
nee tizzun foto van vlak erna. Geen puin te zien, ook niet van vleugels: Citaat:
ruim? ik zou zeggen 5 dagen in de toekomst maar hier ga ik niet over zagen. Mij is het duidelijk dat er *iets* niet pluis is, maar ik hang ook geen complottheorie aan. ![]()
|
![]() |
Ik geloof er dus echt niet in dat het geen vliegtuig is geweest.
Dat je het vliegtuig niet grotendeels terug vind op de foto's is vreemd. Maar zoals gezegd kan de vliegtuig op zijn zij erin zijn gegaan. Dat hij alleen het voorste gedeelte heeft geraakt komt waarschijnlijk omdat zo'n terrorist niet een aanvliegroute heeft van 10 meter boven de grond maar misschien wel recht naar beneden is gaan vliegen om het gebouw te raken. Op die manier boort het vliegtuig de grond in en niet het gebouw erachter. Dat er geen beelden van zijn. Van de Twintowers zijn heel toevallig beelden van het eerste vliegtuig. En het is heel erg logisch dat mensen toen hun camera hebben gepakt om te filmen. Geen goed argument dus. Ik geloof dus echt niet dat het geen vliegtuig was. Bovendien kunnen ze zo'n vliegtuig op radarbeelden volgen. Waar kan zo'n vliegtuig terecht komen?!? Kortom dit is gewoon de grootste nonsense |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En idd, dat gebouw is gebouwd om een nucleaire explosie te kunnen weerstaan. Toch, ik twijfel wel, ja... Het is zeker een vaag verhaal. Toch geloof ik niet in een Amerikaanse samenzwering o.i.d., om het publiek zo erg te misleiden. Bovendien kan ik me herinneren dat de CNN-verslaggevers in Washington het vliegtuig wél hebben zien vliegen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En daarnaast is het idioot om als terrorist het pentagon op deze manier aan te vallen. Iedereen weet toch wel zo ongeveer dat de belangrijkste verdiepingen ONDER de grond liggen? Daar kun je echt niet bij met een vliegtuig. Suzan
||
Citaat:
![]() Kortom er zit meer achter.
||||||||||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
dat stuk debris kan overal van zijn.. weet je hoeveel vliegtuigen de VS in de woestijn heeft staan? pak een sloophamer, ram er een stuk vanaf en leg het op het gazon.. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
||||||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Euh,leute.
Ten eerste: Ooggetuigen HEBBEN het vliegtuig zien crashen. Ten tweede: De amerikaanse verkeersleiding heeft het vliegtuig gevolgd, waar zou het anders gebleven zijn? De reden dat het pentagon weinig beschadigd is is vrij simpel: Het is een ontzettend robuust gebouw, zo gebouwd zodat het bomaanslagen e.d. kon weerstaan. De reden dat je van het vliegtuig niks terug vind lijkt me ook duidelijk. Bij een dergelijke snelheid spat zo'n ding gewoon uit elkaar. |
![]() |
|
![]() |
Je moet toch wel ontzettend Amerikaan zijn om te geloven dat het geen vliegtuig was.
In films kun je mensen zomaar eventjes hun geheugen wissen zodat ze niet weten dat het gewoon een bommetje was in de voortuin van het pentagon. Waarom zeggen ze dat het een vliegtuig is?!? En niet dat het een bom is, geplaatst door terroristen?? Ohja tuurlijk, om geloofwaardiger over te komen bij het volk. Dit slaat gewoon compleet nergens op. |
![]() |
||
nu op CNN-text 106:
"Photo catches Pentagon 9/11 crash" ze zagen onze topic en dachten: laten we een paar truukfoto's maken om te laten zien dat we gelijk hebben ![]() kga niet alles overtypen maar er staat oa.: Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Op het RTL-4 nieuws lieten ze de foto's ook zien.. er is toch een witte 'vlek' te zien die er 2 sec later niet meer is. Betekent wel (als die beelden écht zijn en als die vlek het vliegtuig is) dat het vliegtuig niet op het Pentagon is gecrasht, maar een soort aanvliegroute vlak over de grond had
![]() Over iets met die radar.. het vliegtuig dat in het Pentagon crashte was al een hele tijd van de radar verdwenen. Vlak na die verdwijning is het omgekeerd richting Washington (ff opgezocht in een boek). |
![]() |
|
|