Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Suzan
|
Ik juich dan ook de (zelfmoord)-aanslagen van de verzetsbewegingen als Hamas, Islamic Jihad en Hezbollah ook toe.
[/B][/QUOTE] Zolang ze het in dat land houden vind ik het best, maar zodra ze andere landen gaan terroriseren vind k dat een zeer slechte zaak!!!!
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik trek dan toch partij voorde Palestijnen (ookal is arafat een terrorist). De israeli's hebben één van de sterkste legers ter wereld en de Palestijnen hebben stenen...Hoe ONEERLIJK is dat al. Godskalere. |
![]() |
||
Citaat:
Hmmm, zelfmoordaanslagen met stenen, hmmm, die zijn toch niet dodelijk ![]() Het zijn gewoon allemaal debielen ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je begrijpt wel wat ik bedoel ![]() Maarja het zijn inderdaad allemaal debielen, normaal praten lukt ze niet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Iedereen die ook maar iets weet van programma's als CorelDraW, Paint Shop Pro en dergelijke kan je vertellen dat dit soort foto's vrij makkelijk na te maken zijn. En, zelfs al weet je niets van deze programma's, ook met traditionele technieken kun je trucfoto's maken. (goed voorbeeld is een foto waar Lenin op staat, met twee anderen (kamenjev, zinovjev). Na de dood van Lenin laat Stalin deze twee verwijderen)
||
Citaat:
Heb zelf zo'n beetje m'n hele leven in de arabische wereld gewoont en dan krijg je er toch veel meer van mee als hier door de media. Het zijn echt beesten die israely's en als er dan een paar om komen door palestijns "geweld" ,opgeruimt staat netjes.
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Israël heeft een sterk leger doordat ze hun land vanaf de eerste dag hebben moeten verdedigen. Op de eerste dag werden ze namelijk al door diverse Arabische landen aangevallen, en ja, dan heb je wel een sterk leger nodig.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je herinnert je waarschijnlijk ook nog wel de foto's van de vader die met zijn zoon schuilt voor het Israelisch geschut. Waarbij de vader gewond raakte en de zoon gedood. Suzan
||
![]() |
Citaat:
Suzan
||
![]() |
Citaat:
Het westen is lekker bezig, zeker...... Propaganda bestaat overal. Wat niet ontkent kan worden is dat Israeliers geen lieverdjes zijn (althans de politiek die ze bedrijven (soldaten zijn "ook maar opgehitste pionnetjes")) en Palestijnen ook geen lieverdjes zijn (bom opblazen in een uitgaansgebied)...... Suzan [Dit bericht is aangepast door DruidessI (08-03-2002).]
||
![]() |
Citaat:
Suzan
|
![]() |
Ik weet niet of jullie het nieuws van 22:00 hebben gezien (8-2-02), maar hoe ze (israeliers) de Red Crescent ("het islamitische rode kruis") benaderden, vond ik niet normaal.
- Een ambulance van de VN was beschoten waarbij de chauffeur om het leven was gekomen terwijl hij een zwaargewonde wegbracht. Dit is niet de eerste beschieting, zegt Red Crescent. - Twee ambulances van de Red Crescent werden door een tank weggeduwd. Duidelijk was het dat in 1 van de ambulances op zijn minst een bestuurder zat! - Verder zijn er geruchten dat een gewapende militie met een "gejatte" ambulance van Red Crescent een wijk binnenreed en daar een bloedbad aanrichtte. Volgens Red Crescent zijn dit oorlogsmisdaden (en volgens mij ook). Suzan
|
Als het zo is is het echt ziek..(en het zou me niet eens zo veel verbazen)
Maar denk wel dat je kritisch moet kijken naar deze foto... idd een beetje fotosoeper kan zoiets zo maken, maar let ook eens op waar de fotograaf nou precies een foto van wil maken... van dat ding waar de verf helemaal van afgebladerd is? Van dat lijk? Maar komen dan die andere soldaten dr bij op? Of staan ze net op het moment van deze foto wat tsjah..apart/ongelukkig te kijken en gaat het echt puur en alleen om een foto van het lijk (kunnen zat verklaarbare redenen zijn waarom men een foto van een neergeschoten man maakt..) .. Tís echt niet dat ik dit soort dingen probeer goed te praten, als dit waar is is het echt te idioot voor woorden... maar ik vind wel dat dr nogal snel conclusies worden getrokken..
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
wat vinden jullie ? Linaatje97 | 10 | 06-02-2014 16:02 | |
Flora & Fauna |
Wat vinden jullie hiervan? Eend | 22 | 06-02-2005 15:39 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Wat vinden jullie van verandering van alfabet en toetsenbord? CoveredEyes | 27 | 04-12-2003 19:03 | |
ARTistiek |
wat vinden jullie hier van? Bientjuuh | 25 | 24-10-2003 16:39 | |
Lifestyle |
Wat vinden jullie als een meisje dr okselhaar laat groeien? di-rectfan14 | 100 | 12-12-2002 13:56 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
wat denken jullie hier nou van??? stefanietje | 13 | 05-04-2002 16:13 |