Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
hier staat er wat over.
Wel waarschijnlijk dat het zal gebeuren. Duidelijk dat amerika alle regeringen waar niet mee te onderhandelen valt of waar ze geen invloed op hebben omver wil werpen om die door een soort van marionettenregering of tenminste een regering waar zij een vinger in de pap kunnen houden te laten vervangen.. Ze handelen weer eens uit economisch belang en weten het achter een heldhaftige strijd tegen het kwaad te verstoppen.
||
![]() |
Citaat:
Wil jij weten hoe Saddam Hussein de Irakese Koerden behandelt? Wil jij weten wat voor leven de gewone burgers van Irak nu hebben? Als een staatshoofd (S.H.) z'n eigen volk zo behandelt, heeft ieder ander land in mijn ogen het recht om (militair) in te grijpen. Irak is een bedreiging voor de hele beschaafde wereld, als het aan S.H. lag zouden wij allang dood zijn, omdat we ongelovige barbaren zijn (of ben jij soms islamitisch?). Het is droevig dat de coalitie-strijdkrachten in de Golfoorlog bij de Irakese grens zijn gestopt, ze hadden gewoon door moeten rijden/vliegen naar Bagdad en S.H. op straat opknopen, samen met z'n hele kabinet. Ik denk dat er wel wat Irakese Koerden te vinden zijn die geheel vrijwillig beul willen zijn. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Denk je dat de Irakese bevolking blij is met Saddam H, i don't think SO! Ze doen wel net alsof ze blij met hem zijn voor de camera etc. maar dat komt omdat ze bang van hem zijn. Weet je wat hij met hun zal doen als ze ook maar iets slechts over z´n regime zeggen, of kritiek hebben...pff Hij is een gevaar voor iedereen, voor z´n eigen volk, voor de westerse wereld, voor het midden oosten, en zelfs voor ze eigen familie!!!! Zoals Fleet Admiral hierboven al heeft gezegd, heeft hij vreselijke daden begaan tegen de Koerdische bevolking. (Oorlogsmidaden?) Citaat:
Saddam H. is naar mijn mening een CIA-Agent, klint misschien stom maar ik ben er in ieder geval wel van OVERTUIGD! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
In zo een situatie niet vreselijk erg, maar ik ben wel bang dat ze als het hun uitkomt regimes als bijv. de taliban zullen steunen (wat zich al meerdere malen heeft laten blijken)..
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ik ben juist tegen sancties, die treffen alleen de bevolking, de burgers. Ik ben voor militaire actie, hard ingrijpen, dáár tref je niet de bevolking mee, maar de leiders van een land. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Suzan
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Grote aanval op militie al-Sadr Bluesman | 54 | 21-08-2004 15:48 | |
Onveilig Irak deel II Gatara | 23 | 22-11-2003 22:06 | |
[Irak] Oeps. Tijden veranderen? Gatara | 82 | 07-07-2003 15:43 | |
Voor of tegen een aanval op Irak Rafael | 5 | 12-02-2003 11:21 | |
Vs vs Irak Joop von Amsber | 2 | 15-01-2003 10:14 | |
Invasie van Irak: zijn jullie vóór of tegen? Rabbi Daniel | 187 | 25-09-2002 09:02 |