Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-03-2002, 12:26
mausi
mausi is offline
Even een vraagje.

De laatste tijd wordt er enorm veel ophef gemaakt over de uitspraken van PF, onder andere over asielbeleid en buitenlanders. Ik wil graag weten wat jullie hier nou over denken. Is Nederland vol?

En wat vinden jullie van het groeiende aantal buitenlandse scholen (ik heb het nu niet over meer soorten gelovige scholen, maar buitenlands in het algemeen)?
Advertentie
Oud 22-03-2002, 12:35
Isa
Isa is offline
kick de zware criminele buitenlanders eruit (verkrachters enzo) dan is nederland niet meer vol en is er ruimte voor onschuldige asielzoekers.

en eigenlijk zouden de binnenlandse zware criminelen er ook wel uitgestrapt mogen worden als het kon.
Oud 22-03-2002, 12:36
Verwijderd
Waar moeten die binnenlandse zware criminelen dan heen?
Oud 22-03-2002, 12:50
NG
NG is offline
Citaat:
nare man schreef:
Waar moeten die binnenlandse zware criminelen dan heen?

Inderdaad, nederlandse criminelen zijn onze eigen verantwoordelijkheid. Buitenlandse criminelen niet.
Oud 22-03-2002, 17:23
Narrator
Narrator is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
kick de zware criminele buitenlanders eruit (verkrachters enzo) dan is nederland niet meer vol en is er ruimte voor onschuldige asielzoekers.
Ok, waar stuur jij deze mensen dan heen???

Naar hun land waar ze geboren zijn?? Dat is in de meeste gevallen gewoon Nederland. Deze mensen kan je dus niet terug sturen.

Het zijn gewoon onze "Marrokaanse" rot jongens. (qoute Fortuyn).

Wij hebben hun ouders (grootouders) binnen gehaald, nu moeten we er voor zorgen ook.
Oud 22-03-2002, 17:25
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
Citaat:
Raptor schreef:

Wij hebben hun ouders (grootouders) binnen gehaald, nu moeten we er voor zorgen ook.
precies.
Oud 22-03-2002, 17:26
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Raptor schreef:
Ok, waar stuur jij deze mensen dan heen???

Naar hun land waar ze geboren zijn?? Dat is in de meeste gevallen gewoon Nederland. Deze mensen kan je dus niet terug sturen.

Het zijn gewoon onze "Marrokaanse" rot jongens. (qoute Fortuyn).

Precies.
Oud 22-03-2002, 17:27
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
DiepFries schreef:
Inderdaad, nederlandse criminelen zijn onze eigen verantwoordelijkheid. Buitenlandse criminelen niet.

Tuurlijk wel, jij hebt ze binnengehaald, dan heeft dat ander land er nix meer mee te maken meestal, dus eigen probleem.
Oud 22-03-2002, 17:29
NG
NG is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:
Tuurlijk wel, jij hebt ze binnengehaald, dan heeft dat ander land er nix meer mee te maken meestal, dus eigen probleem.

Ik doel nu op de vluchtelingen die naar Nederland toe komen, dus niet de gastarbeiders van vroeger die Nederland nodig had.

Deze buitenlanders zijn hier naar mijn mening altijd nog te gast. Wanneer zij een misdrijf begaan zijn ze imo niet meer gewenst in dit land en moet er een uitzettingsprocedure volgen.

Oud 22-03-2002, 17:31
Narrator
Narrator is offline
Er zijn heel weinig buitenlandse criminelen. Het zijn vaak de kinderen van allochtonen, die in Nederland zijn geboren.

En als er dan toch Buitenlanders die hier net binnen zijn gekomen met politie in aanraking zijn komen, vind ik dat je deze mensen moet kunnen terug sturen. Waavoor hebben wij deze mensen nog nodig?
Oud 27-03-2002, 13:10
Nieuwe Nationale Partij
Avatar van Nieuwe Nationale Partij
Nieuwe Nationale Partij is offline
Op dit moment is Nederland vol.

Het lijkt mij persoonlijk een goed idee om criminele buitenlanders het land uit te kicken.
Dan moeten eerst de binnenlandse problemen opgelost worden (zoals integratie van buitenlanders). Pas daarna kunnen er weer vluchtelingen opgevangen worden, maar let wel deze asielzoekers moeten hoe dan ook terug.
Oud 27-03-2002, 13:22
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Raptor schreef:
Er zijn heel weinig buitenlandse criminelen. Het zijn vaak de kinderen van allochtonen, die in Nederland zijn geboren.

En als er dan toch Buitenlanders die hier net binnen zijn gekomen met politie in aanraking zijn komen, vind ik dat je deze mensen moet kunnen terug sturen. Waavoor hebben wij deze mensen nog nodig?

Dat 1e deel ben ik het dus niet mee eens.
Het is van beide groepen, maar vooral de jeugdigen die uit het buitenland hierheen komen.

2e deel: mee eens
Oud 27-03-2002, 13:23
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Nieuwe Nationale Partij schreef:
Op dit moment is Nederland vol.

Het lijkt mij persoonlijk een goed idee om criminele buitenlanders het land uit te kicken.
En waarop baseer jij dat?
De randstad is vol ja, maar Nederland nog lang niet!

Als dat zo makkelijk was, had elk land dat nu allang gedaan
Dingen zijn nou net niet zo makkelijk als je denkt, het leven is niet simpel.
Oud 27-03-2002, 13:28
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:

Dat 1e deel ben ik het dus niet mee eens.
Het is van beide groepen,

Hij zegt toch ook alleen dat het vaak allochtonen zijn? En dat is gewoon zo, allochtonen zijn ver onevenredig vertegenwoordigd in de Nederlandse criminaliteit.
Oud 27-03-2002, 13:31
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Vincent Vega schreef:
Hij zegt toch ook alleen dat het vaak allochtonen zijn? En dat is gewoon zo, allochtonen zijn ver onevenredig vertegenwoordigd in de Nederlandse criminaliteit.

Nee, het zijn vaker buitenlanders en mensen die hier ff komen voor het geld enzo of omdat ze zich vervelen in hun leven ofzo, dat zijn de criminelen en in mindere mate zijn het allochtonen die hier geboren zijn.

Oud 27-03-2002, 13:38
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:
Nee, het zijn vaker buitenlanders en mensen die hier ff komen voor het geld enzo of omdat ze zich vervelen in hun leven ofzo, dat zijn de criminelen en in mindere mate zijn het allochtonen die hier geboren zijn.

Geloof me nou maar dat als je allochtonen met autochtonen vergelijkt dat de allochtonen buitenproportioneel in de criminaliteit zijn vertegenwoordigd, voornamelijk de Marokkanen.

Oud 27-03-2002, 13:40
autodropje
autodropje is offline
Dit topic lijkt me een beetje nutteloos:

Citaat:
mausi schreef:
Even een vraagje.

De laatste tijd wordt er enorm veel ophef gemaakt over de uitspraken van PF, onder andere over asielbeleid en buitenlanders.
http://forum.scholieren.com/Forum32/HTML/002419.html

en zo zijn er nog wel 10 over Pim Fortuyn

Citaat:
Ik wil graag weten wat jullie hier nou over denken. Is Nederland vol?
http://forum.scholieren.com/Forum32/HTML/002214.html http://forum.scholieren.com/Forum32/HTML/002264.html http://forum.scholieren.com/Forum32/HTML/002348.html

Citaat:
En wat vinden jullie van het groeiende aantal buitenlandse scholen (ik heb het nu niet over meer soorten gelovige scholen, maar buitenlands in het algemeen)?
Ik vind dit zodanig op elkaar lijken dat het ook wel in de andere topic kan http://forum.scholieren.com/Forum32/HTML/002274.html http://forum.scholieren.com/Forum32/HTML/002313.html

Regels voor berichten