Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
op openbare muurtjes/muren waarbij je geen toestemming hebt is het idd illegaal. Maar als ik van de eigenaar van een muur daar mag spuiten is er niets illegaals aan hoor... ![]()
||
Citaat:
![]() ja leuk graffiti.. ik weet niet waarom ik ermee begonnen ben.. echt geen idee ![]() |
![]() |
|
Ik tekende heel veel, echt heel veel, toen begon ik letters te vervormen enzow, t werd al snel als graff gezien, wat in eerste instantie niet echt de bedoeling was. Toen deed ik het eens op doek, na positieve reacties ben ik het vaker gaan doen. Ik mag nu een kelder volspuiten, twee deuren, een muur, een garage en gisteren vroeg een docent of ik een lokaal wou doen
![]() Ik doe het niet illegaal, daar ben ik te perfectionistisch voor, ik ben er dan te lang mee bezig.
|
![]() |
Tsja ik doe daar wel aan, komt door een jongen waarbij ik een jaar geleden in de klas zat, die deed daar aan, en nu doe ik er ook aan
![]() En meisjes die aan graff doen zijn vetcool! ![]()
|
Door m'n broer. Die had met een paar vrienden een van de toonaangevende crews binnen groningen-stad. Zodoende ben ik er mee begonnen.
Kheb met 'n paar vrienden ook wel es een crew opgezet, ja. Nu beperk ik me zo ongeveer tot de computer-graffiti, d.w.z. pieces op de computer ![]() De enige keren dat ik nog met 'n spuitbus werk ik als ik m'n broer assisteer als hij eens een graffiti-workshop geeft ergens.
|
Na goed, ik ben door mijn broer en kornuiten begonnen.
Ergens in de lente van 1996, kwam mijn broer met ene jongen thuis, en begon een graffiti kunstwerk op zijn rolgordijn te maken. Mijn broer is op zijn buurt weer aangestoken door mij neef, die in zijn jonge jaartjes rockte met USA crew uit Amsterdam, dank je. Edit: Ik doe het waar het me uitkomt, hardcore voor het leven. Ik ga vaak met mijn crewtje op stap, meestal erg gezellig, jointje (en hun biertje) van te voren, en dan rocken, maaaaad gezellig ! het ware leven, whut ! |
![]() |
||
Citaat:
![]() wij zijn als graffiti meisjes gewoon vet gaaf. en doop. enzo. ![]()
|
Verwijderd
|
ik doe wel aan tekenen, zo nu en dan als ik zin heb. Ben er door me broertje in aanraking gekomen. In het begin veel afkijken natuurlijk en natekenen en dan je eige ding ervan maken..spuiten doe ik niet echt, soms in de achtertuin of ergens waar het legaal is, geen zin om druk te doen en op te gaan letten enzo..Als ik ga, ga ik altijd wel met vrienden. Maar het liefst maak ik wat op de pc of in me blackbook.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
hey,..
Ik teken zelf veel 'graffiti' op papier,..ik heb altijd al veel getekend en toen ik een jaar of 8 was begon ik met 'blok letters', vanaf toen ben ik steeds meer letters gaan vervormen. Toen tekende ik alleen thuis, nu teken in ook op skool als ik me verveel ofzo...en dan krijg ik ook wel opmerkingen dat ze het mooi vinden en dat ze vinden dat ik een heel apparte eigen styl heb...daar ben ik wel blij mee... Ik ben nog niet echt met spuitbussen enzo aan de gang gegaan, omdat ik vind dat ik daar nog nie goed genoeg voor ben (perfectionistje ![]() dus ik zou zeggen als je cker van jezelf bent dat je het kunt ga wat op een muur proberen en als je nog wat wilt oefenen met spuiten enzo probeer dat dan eest op plekken die niet zo opvallend zijn ofzo...enne ja vrienden die ook graffiti maken zijn meestal wel handig om het te leren... veel suc6 ermee
||
Citaat:
![]() En das niet zo makkelijk.
|
ik teken wel als ik me verveel...op de basisschool tekende ik altijd al vage letters...en nu maak ik ze nog, maar dan anders...t ziet er alleen niet uit...vind ik zelf dan...paar bekenden doen t ook veel, maar die zijn dan ook echt goed....
ik zou t ook weleens "echt" willen leren... airbrush ziet er echt zwaar phat uit als je dat goed kan.... ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-je-hart-topic 169 darkfairy | 500 | 07-12-2012 15:58 | |
Verhalen & Gedichten |
Opdracht nederlands Cherry Springs | 2 | 01-11-2005 18:05 | |