Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
@Tha White Eagle: k hoop dat je je snel beter voelt en inziet dat het dus niet helemaal klopt wat je zegt....
|
Moet ik nou de vragen beantwoorden? Ok dan.
- Draait alles in deze maatschappij om sex en geld? Soms. - Valt iedereen onder die BreeZaHR-generatie? Nee, ik niet. Kijk eens beter rond. - Zijn er alleen nog maar sletten en players op deze wereld? Wel heel veel ja. En ook heel veel goeie jongens. - Heeft niemand ook maar een beetje trots? Zat mensen barsten ervan. - Is er werkelijk niemand die mij begrijpt? Geef iemand de kans om je te begrijpen. - Is het soms dood normaal dat er elke dag iemand doodgetrapt wordt? Absoluut niet. - Is het normaal dat ik bedreigd word om dood getrapt te worden omdat ik een telefoonnummer niet wil geven? Belachelijk. Niet dus. - Is iedereen soms in de greep van de duivel? Ik hoop van niet. - Heeft niemand meer enig respect voor iemand? Weet ik niet. - Waarom wordt ik maar niet door buslijn 26 geraakt? Pardon? Omdat de chauffeur uit zn doppen kijkt? - Waarom haat ik deze klotewereld? Geen idee. - Als er werkelijk een god is..... waarom laat ie mij dan stikken. Platgetrapt als een pissebed? Wist ik dat maar. - Waarom haat ik die god dan? Omdat hij je id steek laat? - Waarom weet ik nou gewoon niet meer wat ik wil zeggen, omdat ik alles gewoon haat!!! Je geeft het antwoord al. - Waarom wordt iemand getreiterd en belachelijk gemaakt omdat zij mij goed kent? Omdat de mensen die dat doen niet goed snik zijn. *denk ik* - Waarom valt iedereen niet gewoon dood neer? Omdat iedereen zn leven moet leven, - Waarom is er maar na jaren zoeken, 1 persoon die me begrijpt. Je zoekt niet goed genoeg. - Waarom zie en spreek ik haar zo weinig. Geen idee. Ipv je het af te vragen, vraag het aan haar. - En waarom gaat de rest van de wereld niet gewoon branden in hel!!!! Geen idee. wordt nog wel vervolgt totdat ik de woede weer voelt opkomen. Ik wacht.. Hm, die zinnen, een paar vind ik wel, mja, kloppend. Nou ja, kloppend, ik vraag het me ook af. Maar goed, heb je niets aan.
|
Verwijderd
|
- Draait alles in deze maatschappij om sex en geld?
Nee, maar wel (te)veel - Valt iedereen onder die BreeZaHR-generatie? nee - Zijn er alleen nog maar sletten en players op deze wereld? nee - Heeft niemand ook maar een beetje trots? jewel, maar trots kan ook erg negatief zijn - Is er werkelijk niemand die mij begrijpt? Nee, dat kan ook niet.. Dat kun je niet verwachten, niemand IS jou, en niemand kan door jou heenkijken, je gedachten lezen etc. Niemand kan jou doorgronden, wanneer je stopt die te verwachten, wordt het een stuk makkelijker. (er zijn wel mensen die een stukje van je begrijpen, maar alles... dat kan niet, begrijp jij jezelf?) - Is het soms dood normaal dat er elke dag iemand doodgetrapt wordt? Nee, maar de mens is nu eenmaal best ziek - Is het normaal dat ik bedreigd word om dood getrapt te worden omdat ik een telefoonnummer niet wil geven? Nee, maar de mens is nu eenmaal best ziek - Is iedereen soms in de greep van de duivel? Nee, de duivel bestaat niet.. - Heeft niemand meer enig respect voor iemand? Jawel, iedereen heeft wel respect voor iemand, maar niemand heeft respect voor iedereen - Waarom wordt ik maar niet door buslijn 26 geraakt? Pas - Waarom haat ik deze klotewereld? Waarschijnlijk om al het andere wat je hier neerzet - Als er werkelijk een god is..... waarom laat ie mij dan stikken. Platgetrapt als een pissebed? Ik geloof niet dat er een god is.. Ik geloof dat 'god' in jezelf zit.. - Waarom haat ik die god dan? Omdat ie je laat stikken, platgetrapt als een pissebed - Waarom weet ik nou gewoon niet meer wat ik wil zeggen, omdat ik alles gewoon haat!!! zie je eigen antwoord - Waarom wordt iemand getreiterd en belachelijk gemaakt omdat zij mij goed kent? De mens is nu eenmaal best ziek - Waarom valt iedereen niet gewoon dood neer? Omdat maar weinigen dat echt zien zitten - Waarom is er maar na jaren zoeken, 1 persoon die me begrijpt. Dit is een tegenspraak, want eerder was er niemand die je begreep - Waarom zie en spreek ik haar zo weinig. Misschien omdat je te weinig contact met haar zoekt of misschien omdat ze te verweg woont of iets dergelijks - En waarom gaat de rest van de wereld niet gewoon branden in hel!!!! Omdat je dan wel heel erg eenzaam zou zijn, en daar wordt je ook niet gelukkig van |
![]() |
|
![]() |
- Draait alles in deze maatschappij om sex en geld?
nee hoor, ook om egoisme.. niet dat je daar blij mee moet worden - Valt iedereen onder die BreeZaHR-generatie? nee hoor, gewoon goed zoeken op plekken waar je ze kan vinden.. - Zijn er alleen nog maar sletten en players op deze wereld? nee hoor, meeste mensen zijn gen slet, alleen die mensne vallen gewoon niet op - Heeft niemand ook maar een beetje trots? jewel, ik heb trots en ik ben ook iemand. nja meeste mensen hebben teveel trots. en dan word het egoisme.. - Is er werkelijk niemand die mij begrijpt? vastwel iemand, als je iemand de kans geeft je te begrijpen - Is het soms dood normaal dat er elke dag iemand doodgetrapt wordt? dr gaan elke dag mensen dood, en wat maakt t nou uit of iemand doodgaat, je leeft om dood te gaan. soms is doodgetrapt worden veel beter dan je hele leven geslagen te worden. ok de meeste mensen die worden doodgetrapt zijn niet doodongelukkig maar je snapt denk ik wel wak bedoel - Is het normaal dat ik bedreigd word om dood getrapt te worden omdat ik een telefoonnummer niet wil geven? hangt dr vanaf, als je in bv amsterdam woont wel ja, maar als je in een of ander klein kutdorpje woont niet nee - Is iedereen soms in de greep van de duivel? nee, mensen zijn gewoon onwijs egoistisch - Heeft niemand meer enig respect voor iemand? jewel, alleen die breezah generatie die je bedoelt gewoon niet, en die valt gewoon superveel op. en de rest wat minder - Waarom wordt ik maar niet door buslijn 26 geraakt? omdat als je zou worden geraakt je die arme buschauffeur depressief zou maken en daarmee ook zijn leven zou verzieken.. ffe weglatend dat t ook erg is voor de mensne die in de bus zitten - Waarom haat ik deze klotewereld? omdat de wereld oneerlijk is - Als er werkelijk een god is..... waarom laat ie mij dan stikken. Platgetrapt als een pissebed? god is er alleen als je er niet op rekent, naja als hij dr al is. dus als jij gaat lopen w8en op hem dan komt hij niet. maar als je doorgaat met je leven merk je dr af en toe wel wat van. naja zelden eigenlijk maare daar gaat t nie om - Waarom haat ik die god dan? omdat hij de hele wereld laat stikken - Waarom weet ik nou gewoon niet meer wat ik wil zeggen, omdat ik alles gewoon haat!!! omdat je nu je dit schrijft gewoon ffe slecht humeur hebt en ffe wat stoom wil afblazen - Waarom wordt iemand getreiterd en belachelijk gemaakt omdat zij mij goed kent? omdat mensen bang zijn voor wat ze niet kennen en zich dan vreemd gaan gedragen - Waarom valt iedereen niet gewoon dood neer? omdat jij dan ook dood zou zijn - Waarom is er maar na jaren zoeken, 1 persoon die me begrijpt. omdat je harder moet zoeken - Waarom zie en spreek ik haar zo weinig. omdat ze ook zelf nog een leven heeft - En waarom gaat de rest van de wereld niet gewoon branden in hel!!!! omdat jij dan wel erg alleen zou zijn |
![]() |
|
Verwijderd
|
En nou ben ik het wel echt even goed zat van de klootbol!!!!
- Draait alles in deze maatschappij om sex en geld? Nee. al lijkt de media van wel te denken - Valt iedereen onder die BreeZaHR-generatie? Nee. je gaat waarschijnlijk met de verkeerde mensen om. - Zijn er alleen nog maar sletten en players op deze wereld? Volgens mij is mijn vriendje geen player. Hij heeft hooguit wat martin gaus trekjes. - Heeft niemand ook maar een beetje trots? Soms lijkt het zo maar het is echt niet zo. - Is er werkelijk niemand die mij begrijpt? op deze standaard puber vraag ga ik geen antwoord geven. - Is het soms dood normaal dat er elke dag iemand doodgetrapt wordt? als het zo doorgaat wel. - Is het normaal dat ik bedreigd word om dood getrapt te worden omdat ik een telefoonnummer niet wil geven? Nee. Degene wil je gewoon intimideren. Het is gewoon een zwak persoon die niet weet hoe hij anders moet omgaan met de situatie. - Is iedereen soms in de greep van de duivel? The apocalyps is neigh! - Heeft niemand meer enig respect voor iemand? tuurlijk wel. - Waarom wordt ik maar niet door buslijn 26 geraakt? Omdat je bij de tramhalte staat? zelfmoord is niet de oplossing white eagle. - Waarom haat ik deze klotewereld? omdat je geintimideerd wordt door een jongen vanwege een telefoonnummer dat je niet wilt geven? *gokje* - Als er werkelijk een god is..... waarom laat ie mij dan stikken. Platgetrapt als een pissebed? Wedervraag: waarom beginnen mensen altijd over god als ze het moeilijk hebben? als het goed gaat heeft niemand het over god. *goh het gaat zo goed met mij dat zal wel het werk van god zijn.* - Waarom haat ik die god dan? omdat het lekker makkelijk is om al je problemen op god af te schuiven. - Waarom weet ik nou gewoon niet meer wat ik wil zeggen, omdat ik alles gewoon haat!!! je geeft jezelf antwoord. - Waarom wordt iemand getreiterd en belachelijk gemaakt omdat zij mij goed kent? wederom: zielige mensen doen zielige dingen. - Waarom valt iedereen niet gewoon dood neer? omdat ik zit. - Waarom is er maar na jaren zoeken, 1 persoon die me begrijpt. Je kan niet van andere mensen verwachten dat ze je volledig begrijpen. Niemand kent al jouw gedachtegangen behalve jij. Niemand weet wat er precies in jouw hoofd omgaat. - Waarom zie en spreek ik haar zo weinig. sorry, ben niet alwetend. - En waarom gaat de rest van de wereld niet gewoon branden in hel!!!! This world is another planet's hel. wordt nog wel vervolgd wanneer ik de woede weer voel opkomen. ........................... |
![]() |
|
![]() |
OKEEEJ het is duidelijk je moet ff overal KEIHARD tegenaan schoppe omdat alles nou eenmaal keischeef in elkaar zit en heeeel veeeel anderen mensen zien dat ook heus wel maar niet iedreen durft zn bek open te trekken.
ik herken wel wat (heleboel dus)hoor in die vragen van jou en ik denk heeeel veel mensen................ Idd het schijnt bijna normaal te worden dat dr mensen verdrukt vernederd, vermoord en platgetrapt worden. JA het lijkt alsof niemand respect voor elkaar kan tonen. Alles gaat nu nog om prestaties, wat je DOET, niet wie je BENT. want als we daar es wat meer naar zouden kijken zou alles niet zo K*T zijn hoor (denkik???). en de hele wereld is ONBEGRIJPELIJK (euh nee, niet de wereld, de maatschappij dat wij de wereld genoemd hebben) dus.????.....????.....????......????.......
||
Citaat:
|
![]() |
hey, ik heb het gevoel dat er niet veel zijn die je begrijpen...maar dat zijn mensen die een perfect leventje hebben met de perfecte ouders en de perfecte vrienden en....die niet snappen dat soms gewoon alles is kan tegenzitten
ik begrijp je, soms mag voor mij ook iedereen ontploffen, erger ik mij aan iedereen en aan alles... dan ben ik ff depri, mega ongelukkig, kwijn ik helemaal weg, en kan ik voor het minste beginnen te huilen... maar alles opkroppen is niet goed...dan ben ik blij dat ik soms mijn hart is kan luchten tegen iemand...maar ja, die iemand, wie is dat???
|
Het is zinloos om vragen te stellen waarop geen correct antwoord bestaat, veel vragen zullen nooit beantwoord kunnen worden, het heeft geen zin om hierop door te drammen op zoek naar een mogelijk antwoord, wat wel zin kan hebben is om verschillende menigen van mensen te vergelijken. Maar als je dan nog geen tevreden gevoel eraan overhoudt moet je leren om te accepteren dat je als mens zijnde veel vragen onbeantwoord zal houden.
|
![]() |
Lees je je eigen topic nog terug? Zo ja..
- niet alles draait om seks en geld - er zijn genoeg mensen die absoluut niet onder de breezahgeneratie vallen - er zijn ook genoeg mensen die niet sletterig op playerig zijn - er zijn genoeg mensen met trots, sommigen zelfs teveel - als je wilt dat mensen je begrijpen, dan zul je de juiste mensen voor je moeten hebben en moeite doen om een band op te bouwen - het is niet normaal dat je elke dag doodgetrapt word - dus ook niet als je een telefoonnummer niet wilt geven - ik geloof niet in de duivel, maar wel dat er in iedereen kwaad schuilt - er is weinig respect, maar je kan nog steeds respect krijgen van mensen en zij van jou - bus 26 raakt je niet omdat je dat niet wilt - je haat deze klotewereld omdat het te moeilijk is voor jou om het positieve eruit te halen; of jij hier wat aan kan doen is een tweede - als er een god was zou ik ook vragen waarom ie er dan niet voor mij was - je haat die god omdat ie je laat stikken, als ie er was - je weet vast wel iets dat je niet haat - ik snap niet dat iemand getreiterd wordt omdat ze je kent..? - Waarom valt iedereen niet gewoon dood neer? - niet iedereen kan tegelijk doodneervallen, maar sommige wereldleiders komen met hun leuke ideeen nog redelijk dichtbij - ik zal zeker wel branden in de hel als die er is, maak je daar maar geen zorgen over Verder nog een prettige avond en ik hoop niet dat je dit elke dag denkt.
|
Verwijderd
|
Tha White Eagle schreef:
En nou ben ik het wel echt even goed zat van de klootbol!!!! - Draait alles in deze maatschappij om sex en geld? Nee, lang niet alles, alleen de media maar en de wat minder intelligente mensen - Valt iedereen onder die BreeZaHR-generatie? Nee hoor, nog niet de helft van de 12-22-jarigen, en die vormen lang niet de gehele wereldbevolking - Zijn er alleen nog maar sletten en players op deze wereld? Nee... als je die alleen maar ziet, dan denk ik dat je een weinig positieve kijk op de wereld hebt, maar dat sprak toch al uit je topic - Heeft niemand ook maar een beetje trots? natuurlijk wel... er zijn zelfs zat mensen met te veel trots... er zijn alleen altijd ook mensen die zich zelf niet serieus nemen, maar als die mensen zichzelf al niet serieus nemen, waarom zou jij ze dan serieus nemen? - Is er werkelijk niemand die mij begrijpt? ja zeker wel, dat zeg je later in je topic... en er zijn wel meer mensen die jou begrijpen, die ben je alleen nog niet tegen gekomen of misschien wil je het gewoon zelf nog niet zien... - Is het soms dood normaal dat er elke dag iemand doodgetrapt wordt? ligt eraan wat je met normaal bedoelt... het is op zich al wel erg lang zo... maar goed is het niet, en zelfs niet acceptabel - Is het normaal dat ik bedreigd word om dood getrapt te worden omdat ik een telefoonnummer niet wil geven? nee... heb je een bewijs van die bedreiging? dan zou ik er mee naar de politie gaan... als je dat durft, iig, want bij bedreiging is zoiets niet geweldig... - Is iedereen soms in de greep van de duivel? natuurlijk niet... jij niet, bijvoorbeeld - Heeft niemand meer enig respect voor iemand? er zijn nog heel veel mensen met respect, er zijn zelfs niet meer respectloze mensen bij gekomen, ze vallen tegenwoordig alleen meer op doordat het opgeblazen wordt door de media - Waarom wordt ik maar niet door buslijn 26 geraakt? omdat de chauffeur zijn/haar rijbewijs heeft en jij kennelijk geen moeite doet eronder te komen, en je het ongetwijfeld redenen om niet door buslijn 26 geraakt te willen worden, al is het onbewust - Waarom haat ik deze klotewereld? die vraag kunnen anderen niet voor je beantwoorden, daar zul je zelf achter moeten komen, misschien onder begeleiding van een psychiater of het meisje waar je het later in je topic over hebt - Als er werkelijk een god is..... waarom laat ie mij dan stikken. Platgetrapt als een pissebed? misschien is er geen God... of misschien kan Hij moeilijk iedereen de hele tijd beschermen - Waarom haat ik die god dan? omdat je denkt dat hij je laat stikken - Waarom weet ik nou gewoon niet meer wat ik wil zeggen, omdat ik alles gewoon haat!!! daar geef je zelf al antwoord op - Waarom wordt iemand getreiterd en belachelijk gemaakt omdat zij mij goed kent? omdat er altijd domme kortzichtige mensen op de wereld zijn die denken dat het stoer is om dat te doen - Waarom valt iedereen niet gewoon dood neer? waarom wel? - Waarom is er maar na jaren zoeken, 1 persoon die me begrijpt. waarschijnlijk ben je een beetje gesloten en/of erg complex - Waarom zie en spreek ik haar zo weinig. dat weet jij beter dan ik, misschien hebben jullie weinig tijd over of staan anderen jullie in de weg - En waarom gaat de rest van de wereld niet gewoon branden in hel!!!! waarom wel? wordt nog wel vervolgt totdat ik de woede weer voelt opkomen. ........................... misschien kun je beter over je woede en neerslachtigheid praten met iemand die je vertrouwt, in plaats van het te uiten op het forum - alhoewel dat natuurlijk wel een goede manier van afreageren is |
Advertentie |
|
![]() |
|
Ikzelf herken hier veel in. Ik denk ook niet dat er antwoorden zijn op jouw vragen. Ik heb namelijk precies het zelfde. Ik word moe van deze maatschappij. Het enigste waar het nog om draait is stomweg zoveel mogelijk geld binnenhalen als je kunt.
Ik vind dat je moet leven om gelukkig te zijn. Volgens mij is dat het belangrijkste in je leven. Ook al lig je met een fles drank in de goot, en ben je toch gelukkig, wat mis je dan nog? Al deze mensen zijn volgens mij zo blind als wat! Ik ken zelf wel een paar mensen die er precies zo over denken als ik. Het zijn dan ook de meest gelukkige mensen die ik ken. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
antwoord:
-omdat alle mensen bang zijn -omdat mensen kuddedieren zijn -omdat mensen een mislukte diersoort zijn -omdat de enige die dat zien en het wille veranderen doodgetrapt worden -en de cirkel zo weer doorgaat
||
Citaat:
B.T.W.: Waar heb je die prachtige tekst in je signature vandaan? |
![]() |
||
Citaat:
Kom ik nu ook pas achter, ik dacht dat het over Breezer ging, maar goed, dat is het dus niet. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
relatiecrisis; weet het echt niet meer groovy | 33 | 06-12-2005 15:13 | |
Psychologie |
Het grote lucht-je-hart topic! #4 Gothic | 499 | 22-05-2004 21:18 | |
Verhalen & Gedichten |
het echte systeem grandmommy | 8 | 21-12-2003 18:54 | |