Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-12-2002, 23:47
Verwijderd
Microsoft icoontjes,

Mag je de icoontjes van microsoft gebruiken voor een website? ik wil nl. het huisje van i.e. gebruiken voor de home functie, het moet alleen een super legale website worden want het is van een (web)design bureau dus word het zeker wel eens bezocht door de bsa oid
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-12-2002, 10:12
WolterB
WolterB is offline
ik dank dat je een emailtje naar microsoft moet sturen om te vragen of dat zou mogen
of heel goed zoeken op de microsoft site en kjken of er hier info over staat
Oud 15-12-2002, 10:26
Koen
Koen is offline
Ik vrees voor je dat Microsoft dat niet zo fijn zal vinden..
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 10:32
Verwijderd
kan ik geen disclaimer er onder maken?
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 14:42
ekki
ekki is offline
Maak je toch zelf een huisje? Of je verandert één of andere kleur ofzo (rood in oranje, weet ik het). Volgens mij mag dat laatste dan wel. Maar goed, huisjes maken is niet zo heel moeilijk, toch?
Oud 15-12-2002, 14:43
Verwijderd
nee maar ik ben lui...
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 14:53
McMotion
McMotion is offline
ik weet het antwoord wel, maar ik ben ook lui, dus ik ga hier niet op antwoorden
Oud 15-12-2002, 14:54
Verwijderd
Citaat:
McMotion schreef:
ik weet het antwoord wel, maar ik ben ook lui, dus ik ga hier niet op antwoorden
waarom reply je dan..... sukkel
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 15:03
ekki
ekki is offline
Citaat:
ned441 schreef:
nee maar ik ben lui...
je kan misschien ook een icoontje zoeken, er zijn vast wel websites met honderden icoontjes ofzo (net als die smiley-website).
Oud 15-12-2002, 15:06
Verwijderd
nee ik wilde eigenlijk een soort bureaublad website maken (flash). Die zijn er meer zoals je misschien wel weet. dus wil ook de ms. icoontjes gebruiken. anders doe ik het niet omdat het dan niet meer op een bureaublad lijkt
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 15:09
ekki
ekki is offline
Citaat:
ned441 schreef:
nee ik wilde eigenlijk een soort bureaublad website maken (flash). Die zijn er meer zoals je misschien wel weet. dus wil ook de ms. icoontjes gebruiken. anders doe ik het niet omdat het dan niet meer op een bureaublad lijkt
yep, begrijp het. dan zal je contact op moeten nemen met microsoft, want er zit vast wel copyright op die icoontjes. en het mag vast wel, maar tegen betaling ofzo.
Oud 15-12-2002, 15:12
Verwijderd
en als ik in mijn disclaimer zet "icoontjes (c) microsoft " oid
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 15:42
Verwijderd
Ja volgens mij mag dat wel maar je mag die windowsvlag niet hebben.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 15:44
Verwijderd
die wil ik nie en de startknop ook niet... (die mag je ook niet gebruiken)
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 20:37
Verwijderd
Citaat:
ned441 schreef:
waarom reply je dan..... sukkel
je vraagt er zelf om.. prutser
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 22:24
Verwijderd
Citaat:
McLaren schreef:
je vraagt er zelf om.. prutser
Waarom lopen er zoveel van die betweters, die niets aan het topic toevoegen dan onzin? Daarvoor is een speciaal forum voor ingericht mr. McLaren, http://forum.scholieren.com/forumdis...?s=&forumid=49 mocht je dat nog niet weten. Maarja van jou ben ik niet beter gewend dus dat scheeld, niet waar, en wat ook scheeld is dat een groot deel forum gebruikers het met mij eens zal zijn.

Back ONtopic.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 22:33
Verwijderd
Citaat:
ned441 schreef:
Waarom lopen er zoveel van die betweters, die niets aan het topic toevoegen dan onzin? Daarvoor is een speciaal forum voor ingericht mr. McLaren, http://forum.scholieren.com/forumdis...?s=&forumid=49 mocht je dat nog niet weten. Maarja van jou ben ik niet beter gewend dus dat scheeld, niet waar, en wat ook scheeld is dat een groot deel forum gebruikers het met mij eens zal zijn.

Back ONtopic.
Dit forum is niet bedoeld voor mannetjes die te lui ergens voor zijn, mocht je dat nog niet weten.

En van mij ben je niet beter gewend, dat zal wel komen door die topics van je...

En ach, spreek voor jezelf..
Met citaat reageren
Oud 15-12-2002, 23:32
p-chez
p-chez is offline
Blabla, waarom gaan jullie beide niet naar Onzin

Overigens... ik denk niet dat je ze zomaar mag gebruiken. Je kunt best wat maken wat er erg op lijkt, dat mag wel, denk ik.

En als je het dan niet meer wilt, tsja, dan niet he Tenzij je Miscro$$$$$oft aan nog meer $$$$$ wilt helpen, uiteraard ....
Oud 15-12-2002, 23:33
McMotion
McMotion is offline
Citaat:
ned441 schreef:
Waarom lopen er zoveel van die betweters, die niets aan het topic toevoegen dan onzin?
dat ik een betweter ben valt helemaal niet uit deze topic af te lezen; geen moeilijke woorden gebruiken als je niet weet wat ze betekenen
en wat die post betreft, je begrijpt best wel wat ik ermee bedoel.. als je nog niet eens de moeite wil nemen om een kleurtje te veranderen dan denk ik niet dat je het ver schopt met je website
Reageren

Regels voor berichten