Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-10-2001, 14:51
youri17
youri17 is offline
ik weet niet of het voor elkaar te krijchen is maar ik kan mijn netwerk niet configureren onder windows xp naar windows 98 de windows 98 comp heeft een vaste chello aansluiting en mijn comp is een windows xp (op dit moment win98) het netwerk zelf werkt wel maar ik kan niet op internet komen met xp als ik sygate instaleer en aan zet onder xp dan zegt ie dat der geen netwerk adapters geinstaleerd zijn dat klopt want windows xp hoeft geen netwerk adapters te instaleren die staan der ook helemaal niet dus moet ik w8ten op sygate voor win xp (( hoe noem je win xp nou in die andere taal je heb nt 4.0 en zal dit dan nt 5.0 zijn )) of zal ik wat in me netwerk instellingen doen
mazlz youri
Oud 05-10-2001, 17:54
Verwijderd
ga jij eerst eens een les interpunctie volgen, en ga dan eens leren je probleem fatsoenlijk te formuleren, dan zal ik erover nadenken of ik je ga helpen of niet..

ach, laat ik eens sociaal doen..

je zegt.. je hebt een LAN, jouw PC draait XP, de PC die de daadwerkelijke internetverbinding heeft (en dus moet sharen) draait Windows 98..

welnu.. jij wou op jouw systeem SyGate installeren.. waarom? SyGate is alleen nodig op de host.. dus dat is al onzin.. jij zegt dat SyGate meldde dat er geen netwerkadapter geinstalleerd was.. lieverd, daar is je probleem.. je zult waarschijnlijk een zooi drivers moeten ophalen voor jouw netwerkkaart voor onder Windows XP, aangezien XP deze schijnbaar niet zelf kan installeren (en da's raar, want XP heeft een shitload aan native drivers aan boord, dat wil je *niet* weten)..

je weet wel dat je netwerkadapter je netwerkkaart is? zonder netwerkkaart geen netwerk.. lijkt me duidelijk..
Met citaat reageren
Oud 05-10-2001, 18:39
MaakUt
MaakUt is offline
Citaat:
Dobermann schreef:
welnu.. jij wou op jouw systeem SyGate installeren.. waarom? SyGate is alleen nodig op de host.. dus dat is al onzin..
wat dat is onzin?? je moet Sygate instaleren op de host en de client computer... installeer zelf dat programma maar.. als je in de installer komt vraagt hij eerst of je de host of client computer bent.. en dan gaat het je systeem daarvoor configureren... je kan dus niet alleen op één computer sygate host instaleren en op de andere geen client.. hoe moet windows weten wat er allemaal gebeurd dan? ... ftp access telnet access enz. ...
Oud 05-10-2001, 18:58
Verwijderd
Citaat:
MaakUt schreef:
wat dat is onzin?? je moet Sygate instaleren op de host en de client computer... installeer zelf dat programma maar.. als je in de installer komt vraagt hij eerst of je de host of client computer bent.. en dan gaat het je systeem daarvoor configureren... je kan dus niet alleen op één computer sygate host instaleren en op de andere geen client.. hoe moet windows weten wat er allemaal gebeurd dan? ... ftp access telnet access enz. ...
beter kom je eventjes langs om te zien hier hoe alle clienten geen software draaien.. pff

sygate zegt zélf dat het niet per sé nodig is om clientsoftware te draaien, als je je instellingen goed hebt staan (gateway e.d.) werkt het per-fect.. en zelfs met de standaard Windowsinstellingen (automatisch IP verkrijgen e.d.) en geen gateway opgegeven gaat alles prima..

Met citaat reageren
Oud 05-10-2001, 21:21
youri17
youri17 is offline
het is omdat ik niet weet hoe ik foto`s moet uploden op deze forrum anders had ik je laten zien dat me netwerk kaart helemaal perfect geinstaleerd is alleen der staan geen netwerk adapters in en als je die wilt insaleren staat die ook niet in dat menutje en sygate heeft inderdaat een client en server of jij moet de aller nieuste versie hebben maar jah ik ga wel weer eens opzoek naar drivers

zeg niet dat ik een newby ben want ik weet al hoe je foto`s moet op een topic moet zetten

[Dit bericht is aangepast door youri17 (05-10-2001).]
Oud 06-10-2001, 02:25
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
youri17 schreef:

zeg niet dat ik een newby ben want ik weet al hoe je foto`s moet op een topic moet zetten
Poe hey, maar je kunt ze niet ff bij een gratis webhost online zetten?

Met citaat reageren
Oud 06-10-2001, 02:44
Verwijderd
Citaat:
youri17 schreef:
het is omdat ik niet weet hoe ik foto`s moet uploden op deze forrum anders had ik je laten zien dat me netwerk kaart helemaal perfect geinstaleerd is alleen der staan geen netwerk adapters in en als je die wilt insaleren staat die ook niet in dat menutje en sygate heeft inderdaat een client en server of jij moet de aller nieuste versie hebben maar jah ik ga wel weer eens opzoek naar drivers

[Dit bericht is aangepast door youri17 (05-10-2001).]
ut zit zo, broer, als jij je netwerkkaart goed geinstalleerd hebt, had SyGate 'm gezien als netwerkadapter.. buitendat, op de clients heb je niet eens SyGate nodig..

Met citaat reageren
Oud 07-10-2001, 10:12
F10®!@n
F10®!@n is offline
Citaat:
youri17 schreef:
Sterke beargumentering
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten