Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
sygate zegt zélf dat het niet per sé nodig is om clientsoftware te draaien, als je je instellingen goed hebt staan (gateway e.d.) werkt het per-fect.. en zelfs met de standaard Windowsinstellingen (automatisch IP verkrijgen e.d.) en geen gateway opgegeven gaat alles prima.. |
![]() |
|
![]() |
het is omdat ik niet weet hoe ik foto`s moet uploden op deze forrum anders had ik je laten zien dat me netwerk kaart helemaal perfect geinstaleerd is alleen der staan geen netwerk adapters in en als je die wilt insaleren staat die ook niet in dat menutje en sygate heeft inderdaat een client en server of jij moet de aller nieuste versie hebben maar jah ik ga wel weer eens opzoek naar drivers
zeg niet dat ik een newby ben want ik weet al hoe je foto`s moet op een topic moet zetten [Dit bericht is aangepast door youri17 (05-10-2001).]
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
internet probleem ( windows XP ) DopeBean | 5 | 01-01-2006 21:50 | |
Software & Hardware |
[NIEUWS] Zwakke plek in Windows XP/2K Martin | 24 | 14-02-2004 16:09 | |
Software & Hardware |
DVD-speler delen op het netwerk, afspeelprobleem Orion16 | 8 | 09-11-2003 17:54 | |
Software & Hardware |
Vaak gestelde vragen (lees dit eerst voor je een vraag stelt!) dystopia | 49 | 29-01-2003 22:34 | |
Software & Hardware |
[netwerk] werkt gewoon NIET! Energy! | 33 | 02-12-2002 21:47 | |
Software & Hardware |
netwerk aan leggen in xp en 98 tappy | 7 | 16-09-2002 13:18 |