Ik weet niet wat voor typ laptop je hebt, zou ik graag eens willen weten

Stel dat hij niet goed meer in elkaar zit dan zou ik toch eens proberen de laptop, athans de onderdelen wat steviger aan te drukken als er iets los zit. Misschien is het een goed idee om je laptop open te maken en weer in elkaar te zetten. Schoonmaken kan ook helpen!
Ik heb zelf een Compaq Armada M300 notebook, die heeft ook een kwaaltje, het knopje dat 't beeldscherm uitgaat blijft wel eens hangen bij het openklappen. Eerst had ik dit niet door, schrok me het lazerus had ineens geen beeld meer! Later bleek dus dat dat knopje vast zat en ik het even moest loshalen met mn vinger.
Trouwens veel en vaak van 2.5" laptop harddisk verwisselen is ook geen goed idee .. daar heb ik al eerder een laptop mee gesloopt..., het was dan wel een 486 maar toch
Mocht je geen garantie meer hebben, en je hebt een oude 486 notebook / Pentium 1 of iets dergelijks dan kun je altijd naar pc-beurzen gaan voor onderdelen. Dan koop je er vaak een 2e exemplaar voor 50 euro ofzoiets, bedenk wel, je moet het geld ervoor over hebben als het teveel is kan je lang zoeken naar onderdelen..
Succes!