Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
het maakt allemaal niet zoveel uit hoor (nogmaals)..
mijn configuratie is: pm: HDD0 ps: N/A sm: CD-ROM 32x ss: CD-RW 32x8x4x ik kan probleemloos direct van CD naar CD-R kopieëren (on the fly) zonder dat de buffer inzakt als in plumpudding.. sterker nog, kan gewoon normaal doorwerken omdat de primary-IDE onbelast blijft door dit proces, waar mijn HD op is aangesloten.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
en nog véél belangrijker: heb je een fatsoenlijke CD-ROM speler, die dus de brander van data voorziet?
(een goede check is kijken of-ie goed DAE'en kan met C2-error correction.. hoe hoger de snelheid in die modus, hoe beter-ie is.. erg goed zijn Afreey 50x, Asus 50x en natuurlijk alle Plextors.. maar de lezers van Plextor zijn SCSI) |
![]() |
|
Verwijderd
|
Goed, gister met de IDE bekabeling bezig geweest, resultaat, HD word niet meer gedetecteerd, terwijl hij wel goed is aangesloten. Alle devices eruit gehaald, slechts alleen de HD, en ja hij pakte hem weer. Ik kreeg alleen wel direct een CMOS Checksum error
![]() Verschillende IDE kabels geprobeerd, ook andere poorten en jumpersettings, nix van het alles. Tot ik alles weer terug zet zoals het was, excact dezelfde aansluitingen e.d., en alles draait weer. Erg vaag. Ik heb een Samsung 52x CD-ROM en een Sony 4x2x24x fiqqertje. Ik krijg nog steeds buffer-underrun met branden. Waaaah ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Brander] Ervaringen van de Nec-3500 Dual Layer Jolt | 40 | 14-12-2004 13:21 |