![]() |
|
![]() |
Kijk ik heb dus eens wat rond zitten te neuzen op pricewatch van tweakers en heb deze site gevonden waar wel een aardig netwerkkaartje opstond:
![]() specificaties ![]() is dat een goed netwerkkaartje als ik er alleen internet mee wil delen? en is dat een slimme site om hem op te bestellen? of kan ik beter naar vogelzang of naar een andere computerwinkeln gaan en hem daar kopen? (kosten op die site 21 piek)
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ziet er als een leuk kaartje uit. Ik heb zelf kaartje van Safeway, waren 25,- per stuk, werken ook prima
![]() Die 3com zijn idd op verschillende punten beter, maar check die prijzen eens... Ik zou het gewoon doen, gewoon via Tweakers.net uitzoeken waar ze het goedkoopst zijn! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
[Dit bericht is aangepast door Th@ Wolf (23-12-2001).]
||
Citaat:
Als ik m'n PC nodig heb, SMS ik me pa wel ff ![]() |
![]() |
|
Ik heb in m'n server Pc 2 3com's zitten (3c900b en een 3c905c), en in m'n workstation een RTL8139. En ik merk eigenlijk geen verschil. Ze worden beiden prima gesupport, de snelheid is hetzelfde en van een verschil in CPU belasting zie ik ook niks.
Dus op zich maakt het volgens mij niet zoveel uit. Zolang de driver support maar goed is, merk je er erg weinig van. |
![]() |
|
![]() |
Pfff...
3com of Realtek maakt niks uit. In maak hiero gebruik van NAT en ik heb dus 2 kaartjes in mn pc zitten. Toevallig een 3com(die van Chello) en een Realtek die in de 1ste post is beschreven. Ik zou ook niet weten welke functies er extra zijn op de 3com, maarja. En over de belasting van de CPU: who cares, ik heb een TB1400 en ik merk geen verschil ![]() [Dit bericht is aangepast door LB06 (29-12-2001).] |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Probleem met Outlook Express: netwerkkaart? Verwijderd | 2 | 30-08-2008 13:52 | |
Software & Hardware |
[Netwerkkaart] Hoe weet je welke je hebt? zoemzoem | 10 | 25-02-2007 22:46 | |
Software & Hardware |
[WinXP] Netwerkkaart niet herkend Onlyme | 4 | 08-04-2004 08:36 | |
Software & Hardware |
netwerkkaart problemen D-sire | 4 | 22-08-2002 14:59 | |
Software & Hardware |
Wil graag nog een netwerkkaart in desktop.... Verwijderd | 4 | 02-02-2002 11:08 | |
Software & Hardware |
Ik heb helemaal geen netwerkkaart stomme rot computer!! Th@ Wolf | 17 | 23-01-2002 19:20 |