Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ik zelf zou er niet zoveel problemen mee hebben....denk dat verschil tussen 18 en 20 owk niet zo groot is opzich..
Ken het commentaar van mensen ![]() (16+14..)
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
oh ik vind je heel leuk! wat zeg je? je bent 2 jaar ouder? Nee dan kan het nooit wat worden.
Maar goed dat het niet ZO werkt! Hehe dan was ik nooit geboren (mun ouders -> 5 jaar verschil)
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
het is iets commercieels ofzo, het beeld dat de jongen ouder moet zijn als het meisje. Kennissen van mij is de man een jaar of 10 jonger dan zijn vrouw... kan best hoor.
En het gaat er ook nie om wat je omgeving er van vind! Gewoon doen wat je hartje je ingeeft!
||
![]() |
Citaat:
Alleszins bedankt iedereen, zoals ik al zei, de meningen doen er niet toe want ben gelukkig met hem, dat mijn ouders dat eens inzien! Ze zullen het wel ooit moeten begrijpen. Laatst gewijzigd op 25-12-2002 om 14:54. |
![]() |
|
Aan de andere kant zie ik toch ook regelmatig jongens van een jaar of 22 lopen waar ik ook van denk 'wat een sukkeltjes'. En dat je ouders dat zeggen, ach ja, je kan toch niet altijd je ouders blijven volgen in hun ideeën. Als je relatie met die jongen een tijdje geduurd heb, bewijs je automatisch het tegendeel... en mocht het ooit echt foutlopen om het leeftijdsverschil dan zie je dat vanzelf wel. Ik zou er niet te veel mee zitten, want dan zijn vooral de ideeën van jou het probleem in de plaats van die jongen.
|
18 en 20 vind ik zelf harstikke normaal. het is bijna onmogelijk om een relatie met eigen leeftijd aan te gaan. je hebt het niet voor het uitkiezen. ik ben nu 17 en mijn vriendin is 16 vind ik beter want vrouwen zijn geestelijk veel verder zeggen ze
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
is dit raar? daphne29 | 14 | 29-12-2010 15:15 | |
Liefde & Relatie |
loverboys miss_nientje | 50 | 16-03-2005 18:21 | |
Liefde & Relatie |
oudere vrouw? juno | 48 | 08-04-2004 16:45 | |
Liefde & Relatie |
Lengte(verschil) jongen/meisje Cryptic Winterstorm | 120 | 21-03-2004 11:28 | |
Liefde & Relatie |
groot leeftijds & afstandsverschil... xXxEvaxXx | 18 | 02-04-2003 21:48 | |
De Kantine |
Profielwerkstuk (enquete geldbesteding onder jongeren) Soraya | 63 | 20-11-2002 16:42 |