Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ha, gezellig, zeker voor op Tweede Kerstdag.
In het begin dacht ik te maken te hebben met het zoveelste liefdesgezever dat tegenwoordig door het stof der aarde kruipt, maar al snel bleek het leuker, of in ieder geval interessanter te zijn. De eerste drie alinea's vind ik zeer goed te doen, maar daarna verlies je je kracht. Daarna beschrijf je achteraf wat er gebeurd is, laat je de actie buiten beeld en schrijf af en toe als een politierapport. Je geloofwaardigheid wordt tot brinta geprakt wanneer je iemand die verdoofd met drugs, verkracht, in elkaar geslagen, en een halve nacht in een weiland gelegen heeft, drie tellen na het wakker worden zegt dat ze A) geen kinderen meer kan krijgen, nu niet, nooit niet en B) dat haar zusje dood is gegaan, en dat het eigenlijk wel een beetje haar schuld is. Kan me niet voorstellen dat ze dat zo doen. Het verhaal loopt af zoals het af zou moeten lopen. Blij, omdat we opgelucht naar huis kunnen en alles op de plaats is, maar jammer omdat we dit aan zagen komen en niets meer hebben om te overdenken. Maar het is kerst. Daarom aai ik je door je haar en zeg ik dat je verhaal erg goed verzorgd is. Je zinnen zijn vrijwel allemaal goed gevormd en schrijft foutloos. Wees blij, ik ben het ook. LUH-3417 |
![]() |
|
LUH-3417: ik heb liever dat je gewoon je mening geeft dan dat je uitzonderingen gaat maken dat het kerst is..
het verhaal is slechts een grove opzet van wat het echt zou kunnen worden (al ga ik het niet afwerken). het onderwerp is redelijk sterk alleen de details zijn twijfelachtig en ik heb het idee dat veel zinnen niet goed in elkaar overlopen. wat ongeloofwaardigheid betreft; ik laat de lezer niet weten hoe lang Ilse in het ziekenhuis heeft gelegen. ze kon er dus al dagen liggen en uitgebreid onderzocht zijn. daarnaast is het zo dat ze of in coma was, of nog onder narcose. ook is het persoons en situatie afhankelijk of iemand gelijk een beetje helder is of niet.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Wat te doen met mijn huidige thuissituatie? Pruts0r | 3 | 07-05-2007 12:17 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal voorlopig zonder titel. Isengrim | 27 | 09-03-2007 20:11 | |
Verhalen & Gedichten |
ik heb nog geen titel Kleintjeyakult | 8 | 04-10-2006 14:22 | |
Psychologie |