Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en die vrouw met dat rode haar en die mannenstem dat is Sally Spectra... zij is kewl... |
![]() |
||
Citaat:
Mecutie1983, dat bedoel ik nou: errug fake allemaal.Niet dat een kind niet dood geboren kan worden ofzo, maareuh dat het net daar gebeurt.............. ![]()
|||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik wil Diego aka Umberto terug.. die was zooo damn sexy
![]() ![]() ![]() Oh, btw, weet iemand hoe dat errug aangename manspersoon heette, die als eerste de rol van David Stenback vertolkte? Dus niet die kleine met dat donkere haar die toen begraven werd, maar die héééélemaal in het begin speelde.. Echt in de eerste zoveel scènes.. Ik mis hem nameluk.. ![]()
|
![]() |
atwt is idd wel een tof soapje!! Ik kijjk het eigenlijk elke dag(als ik op tijd uit ben van skool) het is ook zoo verslavend... die simon die er nu al een poosje in zit, is ook niet verkeerd om naar te kijkuh....offe bryant!
nahja ben benieuwd wat er gebeurt tussen lily en die simon. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() euhm dat van jake&molly is weird ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() mijn conclusie: tis gewoon een heel goede acteur, aangezien hij mijn mening over hem d.m.v zijn acteer-praktijken weet om te turnen.. *staande ovatie* ![]() Maar in mijn hart blijft hij lievv... ![]() ![]()
|
![]() |
Ik ben een trouwe fan
![]() Ik kijk echt elke dag! En anders neem ik het op! I loooooove Bryant!!! Wat een lekker ding ![]() En ik kots van die Holdon en John! Bah! Die Isaac is trouwens ook wel leuk ![]() Bij mij op school zitten nu 2 Amerikaanse meisjes. In Amerika zijn ze natuurlijk verder. Ze hebben verteld dat : - Carly gaat dood en komt terug als engel. Ze gaat er dan voor zorgen dat Molly en Jack wat krijgen! - Abigail en Jeniffer worden allebei verliefd op Adam. - Katie gaat trouwen met de ex van Lily, want die komt terug.. Damian geloof ik! Maar hij wil eigenlijk Lily! Lily hem ook.. - Alec is niet dood.. The devil returns.. - Bryant gaat dood door een ongeluk! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
ik kijk ook bijna iedere dag. is langzaam begonnen door m'n moeder en helemaal begonnen toen Eddie er in kwam. En nu vind ik Chris helemaal geweldig, vooral voor hem kijk ik (en hij zit er de laatste paar dagen er al niet in
![]() ![]() En als je eenmaal regelmatig begint te kijken is het moeilijk om te stoppen. Maar ik vind ook Holden en Katy zo onwijs irritant!! Die Henry ook trouwens, maar vind hem wel grappig. Jake vind ik ook grappig.
|
![]() |
en btw, iemand zei dat Abigail en Jennifer allebei verliefd worden op Adam. Adam is het halfbroertje van Jennifer.... Bedoel je niet Bryant? Want zoals het er nu uitziet, Jennifer lijkt al verliefd op Bryant en Abigail kan ook zo onwijs goed met hem opschieten enzo...Lijkt me dus eerder dat ze allebei verliefd worden op bryant (dag vriendschap tussen die 2). Adam is een stuk jonger als Jennifer en Abigail geloof ik, Abigail heeft een nepdate met hem gehad toen ze nog wat met Chris had om Molly van het idee Chris af te leiden.
|
![]() |
Ik kijk..
O ja..Als je wil kijken of de dingen kloppen die er tegen je worden gezegd is dit de site en dan vooral bij het vragenhoekje> http://atwt.qks.nl/ Daar staan echt heel veel spoilers op.. Ik vermeld het maar ff zo, want misschien stellen mensen het niet op prijs om allerlei dingen al te weten.. ![]() |
![]() |
|
ik kijk nu iets van 6 jaar ofzo...
Weet iemand nog bijv dat gedoe rond Emily die verkracht werd en Lily die gek werd en dat ze met Damian om Luke's voogdij vochten? Ik vind Katie echt vreselijk. Ik vond Eddy en *komt niet op naam* cool. Verder James, dat ie zo af en toe kwam opdagen, geweldig was dat, jammer dat ie er uit is... Jake is ook helemaal geweldig, en dan met Molly: Don't you ever shut up, uit haar coma ![]()
|
![]() |
Effe nog een paar spoilers die ik net gelezen heb (niet lezen dus als je het niet wil weten!!)
Chris krijgt een korte relatie met Emily Bryant gaat dood aan een auto ongeluk (dat weten jullie al), maar dit is een zelfmoord poging omdat hij Jennifer met een andere jongen heeft zien zoenen Molly en Jake gaan trouwen Simon en Katy gaan trouwen De zoon van Julie en Holden komt erin, en schijnt erg knap te zijn Chris gaat er over een jaartje uit ![]() ![]() ![]() Carly komt terug en probeert het ondertussen getrouwde stel Julia en Jack uit elkaar te drijven Als ik er nog meer te weten kom, laat ik het jullie weten, als het welkom is temminste ![]() Greetz
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zelfmoord om een zoen?!? Dat vind ik wel erg overdreven ![]() Bryant gaat er dus uit, maar weet iemand ook waarom eigenlijk? Ik bedoel niet de verhaallijn van de serie maar is ie ontslagen of gewoon een vrijwillige carriereverandering ofzo? [Dit bericht is aangepast door wissie (02-03-2002).] |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Pharaoh Rafiq | 192 | 06-07-2004 20:59 | |
Films, TV & Radio |
TV en Irak Diovai | 36 | 25-03-2003 08:20 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Films, TV & Radio |
Soaps saai? Daysleeper | 11 | 10-01-2002 20:19 |