Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als ik zeg dat ik LOTR slecht vond, betekend dat dan ook dat ik em niet gezien heb? Je mag toch wel een mening hebben? of ben je dan een leugenaar???? [Dit bericht is aangepast door AJMouse (24-03-2002).]
|
ten eerste hoeft dat kindje niet stoer te doen dat ie een vcd kan pompen via een over andere e-foony.
Ten tweede t blijven meningen maar ik laat zien wat mensen die in t dagelijks leven met CGI (Computer Generated Imagery oftewel 3d animatie)te maken hebben, er van vinden,dus hun mening zegt meer over de film dan dat van een boer uit nederland.RESPECT. En voor patser, ik heb de film zelf ook al. BO. SCRAT RULES! ![]() {EDIT}LEUGENAAR?{/EDIT} [Dit bericht is aangepast door TAFKAB (24-03-2002).] |
![]() |
|
ok, thanks dat je mening er nu staat--pffff
editje: ik vond shrek van alle3 toch echwel de grappigste. En ohja, ik down films, maar ik kijk ze ook zeker in de bios. En daarna, ja dan ook op dvd. Misschien moeten Toy Story 1 en 2, Ants, Bugs Life hier ook nog bij om je mening over te geven. Ik ga qua grappen echwel voor shrek, dan komt monsters inc op 2 Mooiigheid (oeps.. lekker nl): voor Shrek met die vuur effecten (making of ook gezien jullie?) op de eerste plaats, dan Ice Age vond ik eigenlijk alleen dat stuk met dat die vrouw en die baby aanmeren/drijven dat water was echt fantastisch mooi, maar de rest, sja niet echt amazing effects ofzo vond ik. [Dit bericht is aangepast door AJMouse (25-03-2002).]
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
To 3D or not to 3D? Verwijderd | 72 | 28-09-2011 16:28 | |
Films, TV & Radio |
De 3d hype Carn | 43 | 12-05-2010 17:20 | |
Studeren |
3d architectuur visualisatie beerte | 4 | 04-12-2009 17:15 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |