Advertentie | |
|
![]() |
|
Hm, ik probeer 't in ieder geval te beperken tot de teksten en buiten de plaatjes... De rest moest inderdaad maar 8-bit blijven
![]() ![]() Dan ga ik nu verder met dungeon scenery uit FF1 plukken ![]()
|
Verwijderd
|
heeey fat-monkey-boy
![]() nice to meet you here! ![]() leuke dingetjes. Zou het dbz-plaatje gewoon weggelaten hebben of gewoon een ander draakding lowres gemaakt hebbe (ben daar geen expert in, maar het zal wel kunne) verder is het nice. Wat boeit het om sprites te gebruiken. Misschien juist leuk om zooi te gebruiken (ouwe zelda, paperboy etc.) en daar een verhaal mee te bouwen. ga door zou ik zeggen.. en ik wacht nog op me uberbrood-geval... ![]() byebye - peeNut |
![]() |
|
D'r is trouwens een gast die gewéldige pixelart maakt. Ik ben alleen ff de naam vergeten, alhoewel ik gister in de boekhandel nog door 't boek gebladerd heb... Ik post de titel + artist nog wel een keer
![]() [EDIT] LoL 't schiet me alweer tebinnen, 't is http://www.eboy.com/ Zie op die site ook ECity voor die steden [/EDIT]
Laatst gewijzigd op 15-01-2003 om 14:22. |
![]() |
|
hmmz... ik wil me er niet mee bemoeien ofzo, maar internet is gebaseerd op multimedia. een combinatie van beeld en geluid. ik weet niet of je bekend bent met flash/3dmax of director maar ik denk dat je een heel wat leukere strip maakt als het interactief word. denk bijvoorbeeld aan een knopje in elk plaatje waar een geluidje achter zit om het beeld te ondersteunen. zelfs bewegende plaatjes zijn niet moeilijk te maken in imageready van adobe.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|