Advertentie | |
|
![]() |
|
ligt eraan hoe lang je dat ding wil houden
over 2 jaar is de Xbox waarschijnlijk niks meer waard niet dat je er nog toffe dingen op kunt doen als je het geld hebt moet je doen ik heb helaas geen verstand van de spellen die er op uitkomen ![]()
|
ik heb zelf een xbox, maar ik moet zeggen dat er veel meer leuke spellen zijn op de ps2. Ik had ook een ps2 maar was er op uitgekeken na 1 jaar.
Xbox ziet er mooier uit, maar de spellen moeten nog komen.
|
![]() |
Owk hier ff antwoorde over de Xbox.. Wat et is.. Et is een leuk console voor een korte tyd.. Er zijn wel gave games voor.. Maar tis niej echt dat je zegt een suc6 console.. Ik heb em ook.. En ik heb er de eerste paar dage meej gespeelt.. En nu staattie al weke weg te stoffe ergens..
|
![]() |
|
dalai lama, leuk voor een korte tijd? hoe kansloos ben je als je dat nu zegt, geef iig argumenten
![]() prrt ![]() trouwens, bounce lekker verder purgatori
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
jij probeerd van meningen feiten te maken en ze vervolgens mensen te laten geloven, laat een mening gewoon een mening en een feit een feit. Het is dus geen feit dat je er snel op uitgekeken raakt maar een mening, maar daar bedoel ik eigenlijk meer dalai lama mee
![]()
Laatst gewijzigd op 08-01-2003 om 22:00. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik zou trouweens wel een Xbox kopen Maar ik heb pas gelden al een DC en een PS2 gekocht, dus ik doe het maar rustig aan
|
Ik zou persoonlijk voor de ps2 gaan
en de reden? de spellen die er op uit komen. RPG. FF series en meer First shooters kan ik zelf nooit op een console ps2 xbox of welke dan ook totaal niet daar heb ik gewoon een muis voor nodig ![]() aangezien er voor mij toch belangrijke RPG's op de ps2 uitkomen ga ik daar voor ![]() wouw met beargumentatie
||
Citaat:
![]() Ik ga zelf meer voor de actie en FPS. Daarom de Xbox (Halo, Splintercell (actie), Nightfire, enz.). |
![]() |
||
Citaat:
Halo kost los 60 euro. JSRF kost los 60 euro. Sega GT kost los 60 euro. Remote kost los 30 euro. 300 - (60*3 + 30) = 90 Euro. Dat betaal je dus voor de console, mét controller. 90 - 40 (controller) = 50 euro voor de console. Een DVD speler heb je voor 90 euro. 50 - 90 = -40. Je krijgt dus bij wijze van spreken 40 euro erbij ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en zoals ik al zei de spellen waar ik voor ga komen uit op de ps2 ![]()
|
ik krijg elke keer kramp in m'n handen als ik te lang op een ps(2) speel, en ik hou hem wel goed vast en alles, tis gewoon een controller die me niet ligt... en om vrienden van me nou speciaal voor mij een andere controller te laten kopen (die zijn er vast wel) gaat wel een beetje ver
![]() ![]() ![]()
|
Ik denk ik zeg het maar even, Perfect Dark op de Xbox WORDT Celshaded.
*Evil laughter* En die Xbox fanboys(NB: fanboys) maar zeiken op Zelda TWW, Muahahaha! Nou hebben zij ook Celshaded! Niet dat ik het erg vind van TWW, want het brengt die SNES-sfeer weer terug ![]()
|
![]() |
Koop de console die het beste bij je past.
Wil je fungames met veel goede gameplay, gamecube wil je groot assortiment met goede games, ps2 wil je vn racegames en fps,goede online mogelijkheid, xbox en dit is nog heel erg kort samengevat, het beste is gewoon alledrie uit te proberen! de laffe kreet "X-box zuigt" getuigd vooral van onwetendheid
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
xbox 720 of ps4 of toch maar wii? justine1997 | 15 | 18-05-2011 07:39 | |
Games |
Xbox 360 PatoLoco | 12 | 30-01-2009 15:11 | |
Games |
Algemeen X-box 360 topic Verwijderd | 100 | 27-07-2008 22:51 | |
Games |
Xbox 360 (2) onthuld? Verwachtingen en mededelingen. Verwijderd | 99 | 11-11-2006 15:43 | |
Software & Hardware |
[GSM] Kopen op Ebay Wandering | 5 | 11-03-2005 16:13 | |
Games |
XBOX introductie presentatie (gisteravond) General Fault | 4 | 15-03-2002 08:33 |