Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Wat mij het meeste opviel; een hele andere stijl als gewoonlijk, tof!.
Vooral de eerste 3 strofes vind ik erg sterk; de rijm die je midden in de zin zet, mooi! 4e strofe; jammer die laatste zin. Klinkt te gedwongen. 5e strofe weer mooi> zelfde stijl als de eerste 3 strofes! 6e ( 7e) strofe vind ik qua ritme niet fijn. Nooit meer alleen, Mijn hart is van steen, terwijl ik verdwijn Alleen het warme bloed, (dat door mij) stroomt, weg is het leven, waarvan ik had gedroomd. De blik, de glinsterende ogen, hielden me warm Terwijl het leven, langzaam, uit mij verdween Rustig … langzaam, twee warme tranen, nooit meer alleen… >van het einde had ik iets anders gemaakt, het zwakt het wat af naar mijn gevoel.
|
Die andere stijl ja... ga daar eens mee verder, het is goehoed!
![]() Dat van die hond kwam pas bij mij naar voren, toen jij het gedicht uitlegde. Dan zou ik dus zeggen: haal die hond er uit, maar ik snap wel dat je het eigenlijk speciaal over dit onderwerp geschreven hebt, dus misschien moet er dan wel weer een verwijzing staan. Maar dan misschien iets duidelijker. Maar hoe? Jaja, vaag... ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Kortverhaal] "Nooit meer vakantie" clubje | 4 | 02-06-2006 17:38 | |
Liefde & Relatie |
leuke jongen nooit meer kunnen zien gogirl_1988 | 51 | 29-04-2005 16:09 | |
Verhalen & Gedichten |