Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Je doet er eerst 2 jaar over om zo'n diep gevoel voor elkaar te ' kweken' en dan ineens een deuk van drie maanden. Zelfs ik denk niet dat je dan de draad weer gewoon op kunt pakken
|
als die gevoelens niet terugkomen, is de liefde gewoon voorbij.
als ze terugkomen, tja, dan gaat 't verder eh. Gewoon wachten dus tot ie terugkomt...
|
Verwijderd
|
Ik merk het gevoel het sterkste als ik haar net gezien heb. Als je een fijne tijd gehad hebt en ze is ineens weer weg. Dan krijg ik zo'n enorm vaag gevoel van ontreddering en vreugde (hoezo paradoxaal?) wat een hele dag kan aanhouden.
Zie je elkaar een langere periode niet, en enkele maanden valt daaronder, dan kan het zich niet ontplooiien en verdwijnt het een beetje op de achtergrond. Je weet dat je vriend ergens daarbuiten is, je denkt wel aan hem, maar je 'voelt' niets bijzonders, alleen maar een soort leegte en gemis. Dat is heel normaal en slaat waarschijnlijk totaal om op het moment dat je hem weer ziet. Ik zou me geen zorgen maken als ik jou was en gewoon afwachten hoe het is als hij er weer is. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Voorbeeld: als je op kantoor zit en je krijgt de opdracht naar de post te kijken. Jij kijkt uit het raam, bent aan het dagdromen. En dan vragen ze je een half uur later van "waar blijft die post nou?" .. en je denkt "huh, wat voor post?" ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Verschil tussen Jehovah's Getuigen en Christendom? Gent | 138 | 12-01-2008 23:25 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Dagboekfragment Sharin | 11 | 01-06-2004 21:05 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 |