Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-01-2003, 21:20
Gaia
Gaia is offline
Hmmmz nou ik heb dit dus al een paar keer meegemaakt.
Ik ben goed bevriend geraakt met iemand en dan ineens zie ik wat voor een slet hij of zij is, of ik weet dat diegene vreemd gaat.
Dan krijg ik zo'n ontzettende afschuw voor die mensen. Ik weet dan ook nooit hoe ik me daarna tegen die mensen moet gedragen.

Hebben jullie dit ook weleens meegemaakt? En vinden jullie dat ik iemand hierop mag veroordelen?
Oud 13-01-2003, 21:29
Verwijderd
hmm
lijkt me een moeilijke situatie. ik walg van vreemdgaan. één van m'n beste vrienden heeft één van m'n beste vriendinnen zo bedrogen, en ik was razend op hem, maar hij is nog altijd wel één van m'n beste vrienden... klinkt gek? naja: het is niet aan mij om te oordelen of hij al dan niet vergeven mag worden.
m'n ex heeft me ook staalhard bedrogen, ik heb 'm een tijdje niet kunnen luchten, maar ondertussen is hij terug een goeie vriend.

verder... sletten... tjah, 't is HUN leven, niet het mijne. 'k hoop alleen dat ze het veilig doen. als zij het fijn vinden? laat ze dan...

vind ik...

xxx
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 23:25
Methuselah
Methuselah is offline
Een vriendin van mij, 'n heel goede zelfs, die ik nog maar pas ken, is blijkbaar 'n groot aantal keren vreemd geweest, maar dat wist ik eerst niet want ik dacht dat ze geen vriend had. En eigenlijk was ik zelf keiverliefd op haar, dus... Maar ze is nog altijd één van m'n beste vriendinnen, als ik iemand graag zie vergeef ik echt wel veel...
Oud 14-01-2003, 07:43
Evangelion
Evangelion is offline
Ik knap daar dus echt op af...ik kan zo'n eigenschap niet waarderen. Gisteren chatte ik wat met een vriendin van me, ze wilde graag een weekend hier komen, met mij en anderen een beetje rondhangen enzo, dus ik bood haar een slaapplaats aan.
Niets mis mee, toch?
Hoewel ze wist dat ik een vriendin had, bood ze me toch, gewoon, out of the blue, sex aan. Terwijl ze dus ook een vriend heeft. Dan denk ze zo'n persoon te kennen, nou, niet dus...daar knap ik echt gigantisch op af.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 13:06
Verwijderd
Juh, dat heb ik best erg. Vooral als iemand zijn/haar vriend(in) voor de twee weken (meestal) dat ze dan iets hebben ook nog overal mee naartoe nemen enz.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 14:09
Optima
Optima is offline
nee,

het gedrag van een vriend(in) is zijn verantwoordleijkheid. Dat die persoon niet te vertrouwen is bij de een, wil niet zeggen dat deze over het algemeen niet te vertrouwen is. Mensne krijgen bij mij het voordeel van de twijfel. Zodra ze mij rot behandelen is het over, wat ze met andere doen tolereer ik tot op zekere hoogte

( iemans daden maken hem niet tot wat hij is)
Oud 17-01-2003, 14:18
miss_loves_you
miss_loves_you is offline
je mag je er wel aan ergeren dat snap ik best
als het maar niet samen speelt met jaloezie
meeste mensen geven dat niet toe maar toch is het wel vaak zo dat dat een rol speelt
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 17:19
~*InDo SHorTy*~
~*InDo SHorTy*~ is offline
ja dat heb ik jou ook vroeger ging ik heel veel met een vriendin van me om (nu totaal niet meer) en toen ging ze al vreemd
laatst had ze bijna een half jaar een vriend en zegt ze: ik ga nooit vreemd bij hem NOOIT maar 2 weken later was het raak, totaal is ze bij die ene jongen 3x vreemdgegaan.. nou dat vind ik echt niet meer kunnen
Oud 18-01-2003, 17:26
juliettebinoche
juliettebinoche is offline
Ik vind het allebei echt niet kunnen.
*sobs loudely*
Oud 18-01-2003, 17:30
Verwijderd
Nou, ieders leven is zijn haar eigen zaak vind ik zo, maar er zijn wel grenzen natuurlijk.

Ik ga iemand niet ineens knoerthard laten vallen als diegene vreemdgaat, maar ik zou zeeeeker laten blijken wat ik er van vind en het allesbehalve goedkeuren. Ik ga ook niet voor diegene lopen 'dekken' ofzo, dus verborgen houden dat diegene is vreemdgegaan.

Verder vind ik slettengedrag echt volkomen de zaak van diegene, zolang het mij niet schaadt, en de mensen met wie hij/zij sletterig doet er ook geen schade aan overhouden.

Mja, ik ga iemand gewoon niet laten vallen om zulke dingen, maar ik heb wel grenzen, en ik kom wel voor mn mening uit.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten