![]() |
|
Ja, van 22 januari tot 2 februari is het weer zover:
http://www.filmfestivalrotterdam.com Vanaf de 16de is het volledige programma beschikbaar en kun je ook kaarten reserveren. CycLoner heeft echter al dit gevonden: http://www.filmfestivalrotterdam.com...tivalyear=2003 De links in dat overzicht lijken niet te werken, maar je moet ze aanpassen: http://www.filmfestivalrotterdam.com...g=nl&num=15225 wordt dus http://www.filmfestivalrotterdam.com...ilm/15225.html Heeft iemand tips? Als iedereen vermeldt wanneer ze straks een film gaan zien, kunnen er eventueel ook meetings georganiseerd worden. ![]()
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik 'denk' dat ik iig deze drie ga zien op de volgende data
Dolls 29 jan 19:30 Pathé 1 Spider 24 jan 19:30 Burgerzaal Doelen of 30 jan 22:00 Pathé 1 Deadly Outlaw: Rekka (Jitsuroku ando noburo outlaw-den: Rekka) 31 jan 14:15 Pathé 1 Laatst gewijzigd op 14-01-2003 om 20:16. |
![]() |
|
Verwijderd
|
imdb zegt:
http://us.imdb.com/Title?0324242 |
![]() |
||
Citaat:
Kosten kaartjes niet 3 euro als je een RV-pas aanschaft?
|
Code:
24 jan 19:30 Divine Intervention 22:15 Asakusa Kid 27 jan 12:00 Kakuto 17:00 Whale Rider 28 jan 22:15 Jealousy Is My Middle Name 29 jan 12:15 Haider lebt, 1. April 2021 19:30 Dolls 30 jan 22:15 Cidade de Deus 31 jan 14:15 Deadly Outlaw: Rekka 16:30 Women of Water
Laatst gewijzigd op 18-01-2003 om 20:48. |
![]() |
|
Mijn lijstje:
27 Jan: - Asakusa Kid (09:30) - I Love You (11:30) - News From Japan 2 (Verzamelprogramma, 19:45) 29 Jan: - Three (14:30) - Hier had graag Kakuto gestaan, maar die is volgereserveerd. Misschien ter plekke dat ik d'r nog in kom - Dolls (19:30)
Laatst gewijzigd op 18-01-2003 om 11:49. |
![]() |
|
26 jan
17:00 Beneath Clouds 20:00 Journey of the Gray Men 27 jan 12:00 Kakuto 14:30 Far From Heaven 16:30 1/2 Miete 20:00 Marion Bridge 28 jan 14:15 Nói Albinoi 20:00 L chignon d'Olga 22:15 Jealousy is my Middle Name 29 jan 12:00 The Story Tellers (Javé Valley) 17:15 La vie nouvelle 22:15 With Love. Lilya 30 jan 17:00 Bodysong 19:30 Russian Ark 22:15 Welcome to Destination Shanghai 31 jan 10:15 De arm van Jezus 14:45 Extraño 22:00 Principles of Lust Valt nog mee als ik dit nu zo overzie. Magdalene Sisters en Dirty Pretty Things waren helaas al uitverkocht. Maar ja, je kan niet alles hebben... :-)
||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Hm, nu nog een paar goeie meeting points bedenken. ![]()
|
OMFG, wie heeft Dolls gezien?
Wat ik uiteindelijk heb gezien (so far): Come Drink With Me Decay of Fiction No One's Ark Dolls Unknown Pleasures Three Deadly Outlaw: Rekka Allemaal goed, behalve Decay of Fiction. Net iets té cult voor me. Maar Dolls, Three, en Deadly Outlaw waren by far de beste. Dolls omdat het gewoon zó mooi was, zó'n goed idee, en naja, geen woorden voor. Three heb ik nog wakker van gelegen. Geniaal. Deadly Outlaw was heel relaxed en leuk om de avond mee af te sluiten. Echt gelachen, met zo'n smile op m'n gezicht de film gekeken. Iemand anders meningen over deze titels? Ik heb overigens nog met de regisseur van Unknown Pleasures gesproken. Leuk mannetje, kan alleen chinees maar alles was duidelijk genoeg ![]()
|
Verwijderd
|
Vrijdag geweest.
Spider gezien, die was verrassend genoeg niet zo....'verrassend'. Erg mooie cinematografie, sterke acteerprestaties, een ietwat matig verhaal jammer genoeg. Toen Asakusa kid samen met Rollo Tomasi gezien(engerd in irl, brrrr ![]() Dolls ga 'k woensdag zien ![]() |
![]() |
|
Ik ben rebels.. ik ga gewoon niet!
:/ (ongeveer van alle mensen die ik ken ben ik misschien wel de enige.. o nee.. misschien nog een..) misschien volgend jaar weer.. ik kan het dit jaar gewoon écht niet opbrengen.. ook al zijn er zeker wel een paar dingen die ik eigenlijk wel zou willen zien.. ben ook stikjaloers op een vriendin van me die geregeld heeft dat ze gratis zonder te reserveren naar films kan..
|||
Ben net terug (ik wil de NS even bedanken voor treinen die 's nachts alleen nog langs Amsterdam rijden en het afschaffen van de Treintaxi, gelukkig is het maar een uur lopen naar m'n kamer
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Goed, nu slapen, over 7 uur begint m'n volgende film. ![]()
||
Citaat:
Agoss, hoe laat had je de trein dan? En lopend naar huis!!! Hulde aan de actieve Rollo. (Maarruh, doehet rustig aan he, je moet nog op wintersport!!)
||
Citaat:
echt raar.. je gaat het ene studeren.. je eindigt met wat anders.. *??* ik heb nu officieel ook nog eens tentamenperiode overigens.. ik heb mijne toevallig al achter de rug.. maar voor hetzelfde geld had ik er vandaag een kunnen hebben.. echt asociaal.. vorig jaar kregen we nog een week vrij voor het filmfestival.. nu moeten we het maar uitzoeken
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Kakuto gezien vandaag, was een aardige film, duurde wel wat te lang. En Dolls; moet dat nog steeds even laten inzinken, een uur geleden ongeveer afgelopen. Prachtige film. |
![]() |
|||
Citaat:
Zat je ook in de schouwburg, grote zaal? Dat projector geluid voegde wel toe aan de sfeer. Trouwens, stond die wel goed gepositioneerd aangezien er een stuk zwart bleef op het scherm? Er riep nog iemand 'mag het beeld omhoog?', maar ik stoorde me er verder niet aan. Ik versta wel engels. LA CAGE was ook een uitgesponnen verhaal dat me niet kon boeien. Mooie vertolking van Caroline Ducey als het 'gevangen' meisje dat vergiffenis zoekt en een plaats in de samenleving. Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik ben zaterdag dus geweest, naar zeven films:
Cidade de Deus --> echt super goed! Far from heaven --> ik vond hem echt geen zak aan... Morvern Callar --> goede film! Satin Rouge --> vond ik erg grappig ![]() Russian Ark --> mja, was niet mijn keuze, ik vond het ook echt niets... Lilja 4-Ever --> super film!!! Ken Park --> vond ik beetje te puberaal.. maar opzich wel ok... ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
De slechtste films die je ooit gezien hebt Verwijderd | 146 | 20-01-2005 20:18 | |
Films, TV & Radio |
Film Festival Rotterdam legatus | 27 | 08-02-2004 18:19 | |
Films, TV & Radio |
Festival Express Verwijderd | 4 | 11-01-2004 22:19 | |
Muziek |
Jimi Hendrix @ the Isle of Wight Thought Alive | 27 | 21-07-2003 17:34 | |
Films, TV & Radio |
filmhuis en vrijdagnacht films hippie jesse | 21 | 13-04-2003 12:15 |