Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het zou kunnen dat de harde schijf is beschadigd tijdens het omwisselen/vervoer. Je zou de schijf nog eens in een andere pc kunnen zetten, gewoon even om te kijken. Er staat me iets van bij dat er wel iets op die schijf moet staan om te kunnen gebruiken, maar dat zit zo erg in de grijze cellen verstopt dat ik dat echt niet meer kan terugvinden. Zet ook eens een andere schijf, die nu nog bijvoorbeeld in de andere computer zit in de comptuer waarop de foutmelding te zien was. Als de foutmelding nou komt dan ligt het niet aan de schijf. Ik verwacht zelf dat het aan het moederbord moet liggen trouwens. Als er ook een defecte schijf, of geen schijf in de pc zit start deze wel gedeeltelijk op, tot het bios (van het moederbord). Maar bij het zoeken naar een schijf wordt er dan een foutmelding gegeven dat er geen schijf gevonden is, gewoon in normale taal voor zover ik weer. Succes! |
![]() |
|
J aik heb er nu ff een oude schijf van mij ingezet daar stond windows 95 nog op
![]()
|
het is niet slim wat je gedaan hebt, je hebt een hd ingezet terwijl je de geheugen niet hebt vervangen zorgt voor problemen het kan zijn dat je hd nu hetzelfde virus heeft omdat het nog in de geheugen stond, of het kan gewoon een geheugenprobleem zijn. Dus k zou zeggen nieuw geheugen en een nieuwe hd
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Anyway, aangezien je PC ook zo raar doet met een andere harde schijf erin (dat maak ik er tenminste uit op), is er dus iets anders mis... is alleen lastig te zeggen wát. Kan eigenlijk vanalles zijn, volgens mij. En wat doet dit eigenlijk op S&M... is toch een hardwareprobleem?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar het is zonde om zo'n ding weg te gooien, geef het aan een liefhebber ![]() (niet aan mij, heb er nirt echt tijd meer voor en koop dan liever iets nieuws ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Airflow Antec 300 in stoffige omgeving. Severus | 9 | 09-12-2011 12:13 | |
Software & Hardware |
[Virus] Ernstig virus!!! Soapsie | 43 | 20-03-2005 17:52 | |