Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Volgens mij gebruiken mensen tabak erbij omdat de wiet dan beter blijft branden. Ik vind het eigenlijk verspilling, al die tabak erbij.
||
![]() |
Citaat:
Logisch, want als je er tabak bij doet blijft de wiet branden, ook als je niet aan de joint zuigt, er gaat ongelofelijk veel rook de lucht in, die eigenlijk naar je longen zouden moeten.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
krijgen.
|
![]() |
heeeft dan echt NIEMAND verstand hiero van een goeie joenkel??
De tabacca erin is ervoor dat hij goed brandt, en goed suckt. Kijk, als je een pure draait, is dat natuurlijk wel chill enzo, maar hij brandt gewoon kut (ten eerste moet je hem heel goed en strak draaien) en zal ook vaak stoppen met branden, dikke stukken joenkel kunnen er zo maar uitvallen en tja met 1 hijs kan je die halve joint verneuken. Dus... het heeft zeker zijn voordelen, maar je moet wel wat ervaring hebben.
|
![]() |
Ok zal ik even duidelijkheid scheppen?
![]() Nicotine: kalmerend middel. Je aderen en haarvaten vernauwen en je wordt rustig. THC: geestverruimend. Je hartslag neemt toe, je aderen openen zich. Je beleeft alles heel extreem. Een zwakke impuls tot lachen loopt uit op een flinke lachbui. Een impuls tot geil zijn loopt (hopelijk ![]() Wat er dus gebeurt als je een joint rookt is dat een deel van het effect van THC teniet wordt gedaan door de tabak. Je voelt je dan stoned; je voelt je vrij snel niet meer high en alles wordt een beetje 'zwaar'. Als je het puur rookt heb je er geen last van, dus je blijft heel lang high ipv stoned. Ikzelf zweer bij het roken van puur ipv vermengd met tabak, maar een jointje is wat socialer. (Een pure joint kan je ook draaien maar is wat meer gedoe om rond te pasen omdat het minder goed brandt.) Zo ik hoop dat het nu een beetje duidelijk is; er is wel degelijk een verschil tussen high en stoned! ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Sigaretten bedoel ik? Dan raak je namelijk enigzins gewend aan het effect van tabak dus zal het verschil tussen high en stoned inderdaad minder zijn. Ikzelf rook niet en ik merk het vrij goed. |
![]() |
||
Citaat:
Maar het nut, tja, gewoon, het is gewoon leuk, natuurlijk kan je lol hebben zonder drugs, maar dan nog..., je gaat je er op verschillende manieren goed van voelen. Waarom moet alles per se nut hebben? |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Blowen Vanallesboy | 6 | 16-04-2016 01:41 | |
Drugs & Alcohol |
Eerste keer joint roken Benjamin030 | 24 | 16-11-2011 00:32 | |
Liefde & Relatie |