Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-11-2000, 15:14
Light
Light is offline
Dan word je sneller stoned met een kleinere dosis wiet.
Oud 10-11-2000, 17:03
Prins
Prins is offline
zeker weten!
en tja, het rookt ook veel lichter en daardoor krijg je al snel een dosis thc in je kop die je normaal nooit zou krijgen. je blijft gewoon zuigen aan dat ding!!!
Oud 10-11-2000, 19:29
Spacey
Spacey is offline
nicotine bevoorderd de opname in het bloed dacht ik
Oud 11-11-2000, 00:31
vampiro
vampiro is offline
Citaat:
Light schreef:
Dan word je sneller stoned met een kleinere dosis wiet.
please neem gelijk zoveel dat je erin blijft

Oud 11-11-2000, 10:42
Spacey
Spacey is offline
ik word liever high dan stoned trouwens
Oud 11-11-2000, 12:14
Prins
Prins is offline
Citaat:
Spacey schreef:
wist ik niet.
Oud 11-11-2000, 14:04
Light
Light is offline
Citaat:
Spacey schreef:
ik word liever high dan stoned trouwens
Wat is het verschil?
Volgens mij word je van wiet/hash gewoon stoned, nicotine of geen nicotine. High kun je worden van paddo's en LSD.
Tenminste dat heb ik ervan begrepen.

Zeg het me als ik het verkeerd heb.
Oud 11-11-2000, 14:06
Light
Light is offline
Citaat:
Spacey schreef:
Nooit van gehoord.
Volgens mij gebruiken mensen tabak erbij omdat de wiet dan beter blijft branden.
Ik vind het eigenlijk verspilling, al die tabak erbij.

Oud 11-11-2000, 16:14
DaTommy
DaTommy is offline
ik heb gehoord (k'weet niet of het zeker is) maar als je wiet vermengd met tabak, dat je dan maar 15% van de wiet rookt. Puur is idd, beter
Oud 11-11-2000, 16:23
Light
Light is offline
Citaat:
DaTommy schreef:
ik heb gehoord (k'weet niet of het zeker is) maar als je wiet vermengd met tabak, dat je dan maar 15% van de wiet rookt. Puur is idd, beter

Logisch, want als je er tabak bij doet blijft de wiet branden, ook als je niet aan de joint zuigt, er gaat ongelofelijk veel rook de lucht in, die eigenlijk naar je longen zouden moeten.
Oud 11-11-2000, 20:20
McMotion
McMotion is offline
Citaat:
Light schreef:
Wat is het verschil?
Volgens mij word je van wiet/hash gewoon stoned, nicotine of geen nicotine. High kun je worden van paddo's en LSD.
Tenminste dat heb ik ervan begrepen.

Zeg het me als ik het verkeerd heb.
je wordt stoned van weed/hash met tabak is mij verteld en high... maareuh van paddo's en LSD word je dus zeker NIET high dat weet ik wel je gaat er van hallucineren enzo maar da's net weet wat anders dan high
Oud 11-11-2000, 21:25
Light
Light is offline
Citaat:
McMotion schreef:
je wordt stoned van weed/hash met tabak is mij verteld en high... maareuh van paddo's en LSD word je dus zeker NIET high dat weet ik wel je gaat er van hallucineren enzo maar da's net weet wat anders dan high
Ik merk geen verschil tussen het roken van wiet/hash met of zonder tabak, behalve dat het met tabak meer wiet/hash kost om dezelfde state of mind (stoned/high) te
krijgen.

Oud 11-11-2000, 23:08
Spacey
Spacey is offline
je moet na het blowe nog ff sigje of zware shag roken dat helpt onder het blowen kan misschien beter geen tabak erbij doen. zou kunnen.
Oud 12-11-2000, 10:40
Prins
Prins is offline
heeeft dan echt NIEMAND verstand hiero van een goeie joenkel??
De tabacca erin is ervoor dat hij goed brandt, en goed suckt.
Kijk, als je een pure draait, is dat natuurlijk wel chill enzo, maar hij brandt gewoon kut (ten eerste moet je hem heel goed en strak draaien) en zal ook vaak stoppen met branden, dikke stukken joenkel kunnen er zo maar uitvallen en tja met 1 hijs kan je die halve joint verneuken.
Dus... het heeft zeker zijn voordelen, maar je moet wel wat ervaring hebben.
Oud 14-11-2000, 14:19
Woutz
Woutz is offline
Ok zal ik even duidelijkheid scheppen?

Nicotine: kalmerend middel. Je aderen en haarvaten vernauwen en je wordt rustig.

THC: geestverruimend. Je hartslag neemt toe, je aderen openen zich. Je beleeft alles heel extreem. Een zwakke impuls tot lachen loopt uit op een flinke lachbui. Een impuls tot geil zijn loopt (hopelijk ) uit in een flinke sexbui etc.

Wat er dus gebeurt als je een joint rookt is dat een deel van het effect van THC teniet wordt gedaan door de tabak. Je voelt je dan stoned; je voelt je vrij snel niet meer high en alles wordt een beetje 'zwaar'.

Als je het puur rookt heb je er geen last van, dus je blijft heel lang high ipv stoned.

Ikzelf zweer bij het roken van puur ipv vermengd met tabak, maar een jointje is wat socialer. (Een pure joint kan je ook draaien maar is wat meer gedoe om rond te pasen omdat het minder goed brandt.)

Zo ik hoop dat het nu een beetje duidelijk is; er is wel degelijk een verschil tussen high en stoned!
Oud 14-11-2000, 23:59
Wasp
Wasp is offline
High 'klinkt' ook beter, vind ik.
Oud 15-11-2000, 15:34
Light
Light is offline
Citaat:
Woutz schreef:
Ok zal ik even duidelijkheid scheppen?

Nicotine: kalmerend middel. Je aderen en haarvaten vernauwen en je wordt rustig.

THC: geestverruimend. Je hartslag neemt toe, je aderen openen zich. Je beleeft alles heel extreem. Een zwakke impuls tot lachen loopt uit op een flinke lachbui. Een impuls tot geil zijn loopt (hopelijk ) uit in een flinke sexbui etc.

Wat er dus gebeurt als je een joint rookt is dat een deel van het effect van THC teniet wordt gedaan door de tabak. Je voelt je dan stoned; je voelt je vrij snel niet meer high en alles wordt een beetje 'zwaar'.

Als je het puur rookt heb je er geen last van, dus je blijft heel lang high ipv stoned.

Ikzelf zweer bij het roken van puur ipv vermengd met tabak, maar een jointje is wat socialer. (Een pure joint kan je ook draaien maar is wat meer gedoe om rond te pasen omdat het minder goed brandt.)

Zo ik hoop dat het nu een beetje duidelijk is; er is wel degelijk een verschil tussen high en stoned!
Ja, zal best, maar ik merk het zogenaamde verschil niet. Ik merk alleen dat je meer wiet nodig hebt als je er tabak bij doet.
Oud 18-11-2000, 21:56
Woutz
Woutz is offline
Citaat:
Light schreef:
Ja, zal best, maar ik merk het zogenaamde verschil niet. Ik merk alleen dat je meer wiet nodig hebt als je er tabak bij doet.
Rook je ?
Sigaretten bedoel ik?

Dan raak je namelijk enigzins gewend aan het effect van tabak dus zal het verschil tussen high en stoned inderdaad minder zijn.

Ikzelf rook niet en ik merk het vrij goed.

Oud 18-11-2000, 22:26
Light
Light is offline
Citaat:
Woutz schreef:
Rook je ?
Sigaretten bedoel ik?

Nee.
Oud 19-11-2000, 14:20
michelle_flo
michelle_flo is offline
ik zal het eens gaan proberen
Oud 04-04-2001, 14:30
Isa
Isa is offline
inderdaad, helemaal mee eens. weg met die gore tabak.
Oud 04-04-2001, 20:29
delicious
delicious is offline
Ik gooi er altijd een klein beetje tabak bij, dan brandt ie gewoon veel chiller en niks is kutter dan een dikke inbrander.
Oja en zo'n ding waarbij je pure thc inhaleert is echt vet... kweet alleen nie meer hoe zo'n ding ook alweer heet...
Oud 04-04-2001, 20:43
Tollie
Tollie is offline
kan iemand mij vertellen wat het NUT (het goede voor het lichaam dus)is van drugs. Je kan toch ook lol hebben zonder drugs?

just my opinion.
Oud 05-04-2001, 11:48
Isa
Isa is offline
Citaat:
delicious schreef:
kweet alleen nie meer hoe zo'n ding ook alweer heet...
Een Vaporizer gelooof ik.

Oud 05-04-2001, 11:52
Isa
Isa is offline
Citaat:
Tollie schreef:
kan iemand mij vertellen wat het NUT (het goede voor het lichaam dus)is van drugs. Je kan toch ook lol hebben zonder drugs?

just my opinion.
wiet heeft een groot aantal medische toepassingen, iig. XTC helpt tegen de ziekte van parkinson, beter dan elk ander middel.
Maar het nut, tja, gewoon, het is gewoon leuk, natuurlijk kan je lol hebben zonder drugs, maar dan nog..., je gaat je er op verschillende manieren goed van voelen. Waarom moet alles per se nut hebben?
Advertentie
Oud 09-04-2001, 08:22
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Woutz schreef:

Ikzelf rook niet en ik merk het vrij goed.
Idem. Bovendien vind ik het vervelend om tabak te roken omdat ik me nogal woozie ga voelen van nicotine.

Advertentie

Regels voor berichten